Mam może głupie pytanie. Otóż praktycznie w każdym silniku przy montażu głowicy powinno się zakładać nowe śruby/szpilki. Tymczasem mam workshop manual do mojego Porsche 997 w której wykazane są wszystkie elementy podlegające wymianie - oringi i niektóre śruby, oczywiście uszczelka pod głowicą. Jednak serwisówka nie nakazuje montażu nowych śrub. Tzn że mogą/mają zostać stare? Wiem, że bezpieczniej wymienić. Ale kosztują niemało (wiem wiem - kupiłeś nietanie auto to nie cebul na szpilki). Jednak jeśli Porsche zakłada że wymiana jest niepotrzebna to może lepiej te pieniążki przeznaczyć na co innego? Może ktoś z Was jest z ASO i wie jak to robią w ASO? Ewentualnie czy ktoś z Was zakładał na starych śrubach?
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Miałem kiedyś dostępny zestaw śrub w zamienniku Elringa, ale widzę że aktualnie nie są nigdzie dostępne niestety. Ja bym zakładał na starych, jak jeszcze składałem silniki to tak właśnie robiłem i było ok.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników