Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 30.04.2009, 23:49 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
Odpowiadając na pytanie jednego z kolegów postaram się napisać parę słów o spostrzeżeniach związanych z montażem paru rzeczy w moim aucie.

Co do odczuć związanych zamontowaniem (zderzak + lotka) AeroKit CUP III
to powiem ze różnic "powalających" niema.
Napewno czuć różnice w docisku tylnej osi na + (powyzej ->150km/h)
auto jest bardziej stabilne i pewniejsze w szybkich łukach.
(Choć moim skromnym zdaniem to C2S bardziej potrzebowała by jej z przodu.)
Wizualnie za to autko wygląda duzo lepiej niz w orginale.

Montując lotke montowałem odrazu Carbonowy dolot z pakieu X51 wymagajacy wyciecia drugiego otworu dolotowego w lotce.

Tu zas różnice czuć jednoznacznie.
Auto owiele płynniej przyśpiesza (z większą łatwoscią) przedewszystkim w górnym zakresie obr. (jest teraz sens kręcić o 500obr/min wyzej)
Ale jest też wielki minuś
Zanikł charakterystyczny dzwięk (ryk) który mozna było usłyszeć przekraczając równo 5000obr/min
(teraz auto jest sporo cichsze od 5000obr/min) słabiej brzmi! troche lipa :(


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2009, 17:09 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
następnym krokiem będzie zmiana kolektorów wydechowych


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2009, 17:24 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
to po wymianach zostaną części do budowy nowego prosiaka :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2009, 22:24 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Aerodynamika wogóle zaczyna działać od 120 + , w sumie zmiany typu aerokit działają penie wyrażnie 200 + , im skuteczniejszy docisk tym V max mniejszy.Auta Formuły 1 mają Cx od 0.9 do 1.1 ,coś za coś ,pytam jak się prowadzi bo w sumie unoszony spojler do góry to trochę substytut tego co powinno być ! Wystarczy poczytać historię pierwszych startów 911 i dowiedzieć się jaki hanndicap dało to śmieszne skrzydło jak u kaczki w pierwszym porsche RS....

BTW. jaki filtr jest w tym nowym dolocie?Jaki koszt?Dziwne,że jest cichszy bo oryginalnie w obudowie filtra jest tłumik szmerów ssania i każda ingerencja w fabryczny układ powduje wzrost hałasu raczej niż wyciszenie.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2009, 22:48 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
jurek968 napisał(a):
BTW. jaki filtr jest w tym nowym dolocie?Jaki koszt?Dziwne,że jest cichszy bo oryginalnie w obudowie filtra jest tłumik szmerów ssania i każda ingerencja w fabryczny układ powduje wzrost hałasu raczej niż wyciszenie.



Wszystko orginalne PORSCHE
Filtry w srodku chyba papierowe z tego co pamietam.
Nie wymieniałem poniewarz sa nowe , z tego co patrzyłem to BMC ma takie wkładki ale to zmienie jak sie te zabrudzą.
A dzwięk teraz lipa w porównaniu to tego co było.
Tak jak pisałem od 5000obr/min był prawdziwy ryk aż auto w rezonans wpadało a teraz brzmi bardziej "wyścigowo" aż słychac jak syczy zasysane powietrze
moze dla tego Auta które były wyposarzone standardowo w pakiet X51 miały w standarcie sportowy układ wydechowy (kolektory i tłumiki) z przełącznikiem (cicho-głosno) ?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2009, 23:02 

Dołączył: 9.03.2009
Posty: 73
taki sam pakiet mamy w porsche który ostatnio zakupiliśmy czyli, areokit,wydech, program , carbon filtr... czy seryjny wydech był głośniejszy?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2009, 23:10 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
kamcio99 napisał(a):
taki sam pakiet mamy w porsche który ostatnio zakupiliśmy czyli, areokit,wydech, program , carbon filtr... czy seryjny wydech był głośniejszy?


to nie wydech tylko dolot standardowy jest głosniejszy.

"mowisz o srebrnym 4S " VIN - WP0........Z6S735635 :)
to jeden z niewielu jakie widziałem z X51 + AeroKit

Mam pytanie czy jak auto przekracza u Ciebie dokładnie 5000obr/min słychac jakąś gwałtowną zmiane dzwieku ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2009, 23:26 

Dołączył: 9.03.2009
Posty: 73
mowie o srebrnym 4s o ten -> http://kamcio.uploadpro.pl/files/kamcio/C6985076_2.jpg

tak po przekroczeniu 5000 lub jeszcze wyżej dopiero zaczyna robić dużo głośniej i sportowo :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2009, 23:49 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
tak to ten o ktorym mysle

Tylko niepamietam jak zmieniał sie dzwięk w twoim przy 5000obr/min
jak nim jezdziłem to niemiałem jeszcze swojego i byłem w szoku lekkim :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum