Mam pomysł, aby zamiast zwykłych świateł do jazdy dziennej (DRL) zintegrowanych z kierunkami, uruchomić 4-punktowe światła wokół bi-xenononów. 4-punktowe światła do jazdy dziennej są cechą charakterystyczną modeli GTS oraz Turbo w przedliftowym Cayenne 958.1. W polifcie 958.2 4-punktowe światła do jazdy dziennej są już standardem we wszystkich modelach.
Na żywo, wygląda to tak:
Początkowo myślałem, że potrzebna będzie do tego wymiana całych świateł na takie z Turbo/GTS, ale coraz bardziej skłaniam się ku twierdzeniu, że światła we wszystkich Cayenne 958.1 są identyczne. Warunek: posiadamy opcjonalne Bi-Xenony z doświetlaniem zakrętów (PDLS).
Ostatnio stał u mnie w garażu Cayenne Turbo 958.1 i rękę dam sobie uciąć że światła są identyczne:
Cayenne Turbo:
Mój Cayenne Diesel (Bi-Xenon PDLS):
Nawet diody widać przez szybkę.
Ponieważ kierunki to tak naprawdę światła zespolone z 3 oddzielnymi funkcjami (postojowe, kierunki oraz DRL), jestem przekonany, że na 4-piny lampy idzie odpowiednio 3x +12V oraz masa. Wystarczy więc wyjąc kabel odpowiedzialny za +12V dla DRL z wtyczki, przedłużyć 50cm, i podać na wolny pin we wtyczce od lampy głównej, aby wszystko zadziałało.
Tyle teorii.
Ktoś już przerabiał, czy znów będę pionierem ?