Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 23.09.2017, 23:26 

Dołączył: 2.11.2012
Posty: 38
Nie rozumiem, po co doposażać seryjnego Caymana (nie S) w ceramikę? Nawet w kontekście trackday'ów. Na piętnastominutowe sesje, to trochę jak porywanie się z przysłowiową armatą na wróbla...
Mam GTS'a z tarczami stalowymi o tym samym rozmiarze, jaki otrzymała 718'ka (zarówno podstawowa jak i S) i niezależnie od warunków - i tak skuteczność układu limituje przyczepność opon.
Gdyby nie PA, już dawno zamieniłbym homologowane Pirelli na Sport Cup'y i patrząc przez pryzmat doświadczeń z innymi torówkami - byłby to zapewne najlepszy upgrade układu hamulcowego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.09.2017, 12:13 

Dołączył: 27.05.2017
Posty: 2
Osobiscie mając do wyboru te dwa auta z myślą o użytku jaki opisałeś, czyli tor i przejażdżki to wybrałbym alfe. Porsche z pewnością będzie lepiej dopracowane, ale ta konkretna alfa jest niesamowita myślę że będzie dawać dużo więcej radości przy przejażdżkach i czyste doznania, auto jest surowe i kompletnie niepraktyczne w odróżnieniu do boxera który jest konsensusem osiągów i komfortu... zdecydowanie lepiej bym się czuł jadąc w słoneczną niedziele alfą 4c niż boxerem.

ale to jedynie moja opinia. Myślę że jazda testowa jeśli jej jeszcze nie odbyłeś troszke nakreśli ci kierunek wyboru :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.09.2017, 20:44 

Dołączył: 29.06.2013
Posty: 90
To do Lotusa i Alfy dołożę jeszcze Alpine A110, która można już chyba powoli zamawiać


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.09.2017, 21:04 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Prawda, hamulce w serii 981 S/982 są ok. Auto ma niższą mase niż 911, w 997 o wiele szybciej leciały mi tarcze przy sportowej jeździe.

Daniel serio nie zmieniasz opon ze względu na AP ? Przecież przedłużenie robisz raz na rok lub dwa lata, i tak zjedziesz gumy przez ten okres :twisted:

Co do Alpine A110, wczoraj w Klassikstadt siedziałem, oglądałem i rozmawiałem ze sprzedawczynią :) Można zamawiać. Ciekawa opcja, jakość wykończenia gorsza niż w Porsche ale auto zwraca uwagę, ładny design wnętrza, 96% samochodu zrobione z aluminium, osiągi troszke gorsze niż 718 ale masa niższa. Cena 59k €.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum