Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.07.2008, 23:08 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2932
Specjalnie dla tych, którzy nie zdążyli jeszcze zainwestować 3,90 zł w świeżą porcję makulatury :lol:
Cudo prosto z grodu Kraka! (pochwalę się, że miałem okazję podziwiać je niedawno przejeżdżając koło warsztatu przy ul. Żmujdzkiej - gdzie podobno dłubią co nieco w prosiaczkach) - i na żywo też całkiem fajnie wygląda :-)

Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.07.2008, 9:05 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Tekst fajny, ale chyba nie do konca 964 jest najtansze w serwisowaniu :) Auto na zdjeciach, hm jak to napisac, zeby nikogo nie obrazic ;) Dziwne. Flachbau istotnie byly, ale tylko turbo i tylko coupe. A tu ani jednego ani drugiego. Dane techniczne jak od wersji turbo, zderzak imho jakas rzezba (oryginalne mialy inne), no i ta tablica!! :roll:




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.07.2008, 10:23 

Dołączył: 10.02.2008
Posty: 191
Zupelnie mi sie nie podoba. Zderzaki kiepskie do tego zle spasowane. Do tego luserka jakies dziwnie wysokie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.07.2008, 11:49 

Dołączył: 31.03.2007
Posty: 132
:/ Nie ładne to to :P.... nic chyba więcej nie trzeba mówić :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.07.2008, 0:22 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
To coś na zdjęciach.....wg mnie niedopuszczalne, podziwiam ludzi którzy robią takie rzeczy z pięknymi, klasycznymi autami...przednim lampom bliżej do 993 niż 928...

Co do tekstu, to jest dużo rozbieżności z faktycznymi danymi, a autor pisał go żeby zniechęcić wszystkich, którzy chcą kupić właśnie ten model.

Moje auto jest właśnie w trakcie przywracania 100% sprawności (fabrycznej) i koszty o których mowa w artykule są mocno przesadzone....ok, może nie robiłem remontu silnika więc nie wiem ile co kosztuje.... :lol:




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.07.2008, 1:44 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2061
Pan piszący ten tekst w pewnym momencie gdy mówił o tym że pod względem technicznym to standartowe 964 nie wiedział o jakim samochodzie mówi. Artykuł na bardzo niskim poziomie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.07.2008, 12:18 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Przebiegi 600 000 km? No ale chyba nie w turbo bo artykuł traktuje o turbo !Nawet w zwykłym będzie to raczej optymistyczny przebieg- wiadomo ,że silniki chłodzone poietrzem mają krótsze życie jak te wodne- taka technologia!300 000 - to tak ,przy tym przebiegu auta bywają w dobrej kondycji ale nieczytałem sprawozdania o takich co mają 600 000 km :!:




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.07.2008, 12:21 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
takie info to standard dla topgear, przecież u nich auta latają, pływają i co tylko :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.07.2008, 12:23 

Dołączył: 31.03.2007
Posty: 132
Marion napisał(a):
takie info to standard dla topgear, przecież u nich auta latają, pływają i co tylko :)


Dokładnie..... jeszcze palą "miliony litrów" magicznych mieszanek :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.07.2008, 12:33 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2061
A na allegro jest właśnie 944 Turbo z 380 000 km przebiegu mi się podoba, ale przebieg zabójczy.
http://otomoto.pl/porsche-944-turbo-C5804290.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.07.2008, 13:04 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2061
A tak aprops Top Gear, nic przeciwko im nie mam, uwielbiam oglądać w internecie wszystkie ich odcinki bo przyciągają mnie jak magnes ich pomysły i przygody, wkurza mnie troche jak JC jeździ po Porsche od premiery 997, ale Hammond zawsze jest za;]. Szczególnie moją uwagę przykuł ten odcinek mistrzostwo świata, zrobili z Yougo Korala bodajże prom kosmiczny
http://www.youtube.com/watch?v=Q51Yil-Hk38


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.07.2008, 14:00 

Dołączył: 4.04.2007
Posty: 167
Czytałem właśnie ten opis dzisiaj rano przy porannej toalecie i miałem ochotę użyć go zamiast papieru:) Auto jak najbadziej do opisu ale w Świecie Maxi Tunningu:) To nawet nie jest fajnie zrobiony samochód tylko jakaś chora hybryda. Szkoda gadać, mogli opisać czerwone 993 biturbo z Warszawy albo 930 RUF z Łodzi a nie takiego kasztana.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.07.2008, 21:03 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Wartosc merytoryczna artykułu rzeczywiście kiepska. O tyle to dziwne, że z tym projektem związany jest niekwestionowany autorytet w sprawach Porsche - pan Lasota, który swoją wiedzą służy w warsztacie przy Żmujdzkiej. Cóż, życie zmusza do zarabiania. W Niemczech jest wiele warsztatów, które "preparują" samochody wg. specyfikacji klienta, np. nadwozie '75 + motor np. 3.6, srodek np. 993 itd...wedle życzenia klienta, który.....PŁACI i to jest cel, który czasem każe przymknąć oko na takie "modyfikacje". Ortodoksyjna wierność ogyginałowi, wcale nie jest jedyną opcją obecną na rynku, choć ma grono zagorzałych zwolenników, no i swoją cenę. Mój stosunek do tego auta jest trochę cieplejszy jak do artykułu, którego intencją zapewne nie bylo opisywanie kolejnego pięknego, klasycznego Porsche. Taki "poważny" opis i historii Firmy i pięknego, oryginalnego auta / 356 Marka Półtoraka/ znajdziecie w ostatnim AutoMoto.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum