|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
simprez
|
Napisane: 18.07.2008, 23:08 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2932
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 19.07.2008, 9:05 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Tekst fajny, ale chyba nie do konca 964 jest najtansze w serwisowaniu Auto na zdjeciach, hm jak to napisac, zeby nikogo nie obrazic Dziwne. Flachbau istotnie byly, ale tylko turbo i tylko coupe. A tu ani jednego ani drugiego. Dane techniczne jak od wersji turbo, zderzak imho jakas rzezba (oryginalne mialy inne), no i ta tablica!!
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Marcin P.
|
Napisane: 19.07.2008, 10:23 |
|
Dołączył: 10.02.2008 Posty: 191
|
Zupelnie mi sie nie podoba. Zderzaki kiepskie do tego zle spasowane. Do tego luserka jakies dziwnie wysokie.
|
|
Góra |
|
Wojtexxx
|
Napisane: 19.07.2008, 11:49 |
|
Dołączył: 31.03.2007 Posty: 132
|
:/ Nie ładne to to .... nic chyba więcej nie trzeba mówić
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 20.07.2008, 0:22 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
To coś na zdjęciach.....wg mnie niedopuszczalne, podziwiam ludzi którzy robią takie rzeczy z pięknymi, klasycznymi autami...przednim lampom bliżej do 993 niż 928...
Co do tekstu, to jest dużo rozbieżności z faktycznymi danymi, a autor pisał go żeby zniechęcić wszystkich, którzy chcą kupić właśnie ten model.
Moje auto jest właśnie w trakcie przywracania 100% sprawności (fabrycznej) i koszty o których mowa w artykule są mocno przesadzone....ok, może nie robiłem remontu silnika więc nie wiem ile co kosztuje....
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 20.07.2008, 1:44 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2061
|
Pan piszący ten tekst w pewnym momencie gdy mówił o tym że pod względem technicznym to standartowe 964 nie wiedział o jakim samochodzie mówi. Artykuł na bardzo niskim poziomie.
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 20.07.2008, 12:18 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Przebiegi 600 000 km? No ale chyba nie w turbo bo artykuł traktuje o turbo !Nawet w zwykłym będzie to raczej optymistyczny przebieg- wiadomo ,że silniki chłodzone poietrzem mają krótsze życie jak te wodne- taka technologia!300 000 - to tak ,przy tym przebiegu auta bywają w dobrej kondycji ale nieczytałem sprawozdania o takich co mają 600 000 km
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 20.07.2008, 12:21 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
takie info to standard dla topgear, przecież u nich auta latają, pływają i co tylko
|
|
Góra |
|
Wojtexxx
|
Napisane: 20.07.2008, 12:23 |
|
Dołączył: 31.03.2007 Posty: 132
|
Marion napisał(a): takie info to standard dla topgear, przecież u nich auta latają, pływają i co tylko
Dokładnie..... jeszcze palą "miliony litrów" magicznych mieszanek
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 20.07.2008, 12:33 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2061
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 20.07.2008, 13:04 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2061
|
A tak aprops Top Gear, nic przeciwko im nie mam, uwielbiam oglądać w internecie wszystkie ich odcinki bo przyciągają mnie jak magnes ich pomysły i przygody, wkurza mnie troche jak JC jeździ po Porsche od premiery 997, ale Hammond zawsze jest za;]. Szczególnie moją uwagę przykuł ten odcinek mistrzostwo świata, zrobili z Yougo Korala bodajże prom kosmiczny
http://www.youtube.com/watch?v=Q51Yil-Hk38
|
|
Góra |
|
richie
|
Napisane: 20.07.2008, 14:00 |
|
Dołączył: 4.04.2007 Posty: 167
|
Czytałem właśnie ten opis dzisiaj rano przy porannej toalecie i miałem ochotę użyć go zamiast papieru:) Auto jak najbadziej do opisu ale w Świecie Maxi Tunningu:) To nawet nie jest fajnie zrobiony samochód tylko jakaś chora hybryda. Szkoda gadać, mogli opisać czerwone 993 biturbo z Warszawy albo 930 RUF z Łodzi a nie takiego kasztana.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 20.07.2008, 21:03 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Wartosc merytoryczna artykułu rzeczywiście kiepska. O tyle to dziwne, że z tym projektem związany jest niekwestionowany autorytet w sprawach Porsche - pan Lasota, który swoją wiedzą służy w warsztacie przy Żmujdzkiej. Cóż, życie zmusza do zarabiania. W Niemczech jest wiele warsztatów, które "preparują" samochody wg. specyfikacji klienta, np. nadwozie '75 + motor np. 3.6, srodek np. 993 itd...wedle życzenia klienta, który.....PŁACI i to jest cel, który czasem każe przymknąć oko na takie "modyfikacje". Ortodoksyjna wierność ogyginałowi, wcale nie jest jedyną opcją obecną na rynku, choć ma grono zagorzałych zwolenników, no i swoją cenę. Mój stosunek do tego auta jest trochę cieplejszy jak do artykułu, którego intencją zapewne nie bylo opisywanie kolejnego pięknego, klasycznego Porsche. Taki "poważny" opis i historii Firmy i pięknego, oryginalnego auta / 356 Marka Półtoraka/ znajdziecie w ostatnim AutoMoto.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|