Hej, przepraszam z góry - ale będę kolejnym, który doczepi wagonik do składu "Głos Rozsądku".
Przykład, który podlinkowałeś jest chyba słabym argumentem.
1. auto jest na sprzedaż. Znaczy nie ściga się. Czy zatem jest na sprzedaż, bo jest nieudanym projektem?
2. auto jest na sprzedaż już dłuższy czas. Newslettery z Patrick Motosports spamują mnie nim chyba od 2018? 2017?
Kalkulowałeś budżet na swój projekt. Tak z ciekawości chwilę się zastanowiłem, ile mogłoby "3.1415*drzwi" potrzebować przerobienie i uzbrojenie budy RHD wiatraka pod motor wod-kan, ze stworzeniem elektryki i elektroniki do zarządzania tym. Bez wyposażenia sportowego (odchudzanie, poszerzanie, utwardzanie). 100k to od razu, przy sporym cięciu kosztów i własnych nakładach pracy. Chyba bliżej 150k żeby to odpalić i pokonać kilka m na własnym podwórku.
150k na zbudowanie od podstaw własnego marzenia. Super sprawa! Życzę naprawdę mocno każdemu z nas, żebyśmy mieli kiedyś na to szansę!
Jeśli jesteś na to gotowy, to dawaj! Z radością będę czekał na info z kolejnych etapów budowy. I kibicował entuzjastycznie!
PS. czy na otomoto nadal jest wystawiona ta buda 997 z Wielkopolski? Która ponoć była szykowana pod wyścigówkę?
Badman13 napisał(a):
Cichy napisał(a):
Piękne plany, którym kibicuje z całego serca !!!
Primo problemem nie jest brak możliwości rejestracji a akt własności danego mienia....
A secundo inwestowanie w budę cabrio do motorsportu...
Dziękuję
Pokażę przykład cabrio dla Motorsportu
https://engineswapdepot.com/?p=49387