Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Balans 944
PostNapisane: 20.05.2009, 20:16 

Dołączył: 11.12.2007
Posty: 125
Witam. Mam pytanie odnośnie balansów w 944. Chciałbym się dowiedzieć czy macie jakieś patenty na dobre ich ustawienie?? Czy są tam jakieś znaki?? Jak to z tym wszystkim jest.. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.05.2009, 21:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 86
Lokalizacja: Piaseczno
Nr klubowicza: 321
Witaj,
wlaśnie z kumplem przerabiamy temat :) looknij na tematy "przyklejone" obok jest tam m.in. manual 944 ustawianie balansu jest w rozdziale 13 str chyba 36 'Checking adjustment of balance shafts' masz tam wszystko wyrysowane


a w ostatecznosći mozesz zdjąć pasek z balansów i jeździć bez nich - chodzi prawie tak samo dobrze :D :D :D i bez wibracji - sprawdzaliśmy w realu :lol:
pzdr
Tomas


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.05.2009, 22:43 

Dołączył: 11.12.2007
Posty: 125
Dzięki. :wink: A mam jeszcze pytanie.. Czy balanse mam ustawić względem tego punktu co cały rozrząd?? Czy względem takiej drugiej kreski na tym kole od palca zapłonowego.. bo na razie mam tak że znaki na balansach zgrywają mi się względem niej. A co oznaczają litery U i R na balansach??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.05.2009, 21:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 86
Lokalizacja: Piaseczno
Nr klubowicza: 321
no tu juz wchodzimy w szczególy techniczne :) , które musze omówić z mechanikiem - to on mi to wszystko sklada wlasnie na podstawie manuala jutro dzien próby generalnej po zmontowaniu wszystkiego do kupy
mam nadzieje, ze wieczorem będę w stanie podac Ci szczególy calej tej operacji :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2009, 9:21 

Dołączył: 11.12.2007
Posty: 125
Już wszystko poskładałem tak jak ma być. Mimo że nie jestem mechanikiem samochodowym :wink: A Tomas co do mechanika to uważaj... Bo mój samochód wrócił od jednego a okazało się że balanse były źle poustawiane. A tutaj rada na przyszłość dla kogoś kto będzie miał kłopoty z balansami: Najlepiej sciągnąć koła zębate(rolki, czy jak to się tam nazywa, nie wiem bo nie jestem mechanikiem) i zobaczyć jak przychodzą kliny na balansach. Bo mimo że ustawimy balanse dobrze na znaki to może się okazać że koło zebate jest źle założone na klin. Prawidłowo powinno być tak że klin górnego balansu pokrywa się z miejsce na kole zębatym oznaczonym cyfrą zero. Natomiast klin dolnego balansu przychodzi w miejsce bez oznaczenia. Potem wystarczy zgrać cały silnik na znaki no i gotowe. Pozdrawiam,.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2009, 9:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 86
Lokalizacja: Piaseczno
Nr klubowicza: 321
dzięki za cenne uwagi samochód wlasnie jest na podnosniku wiec to odpowiedni moment na ewentualne sugestie

wielkie dzięki raz jeszcze i pozdr
Tomas
ps a no i oczywiście dam znać jak poszło


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2009, 22:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 86
Lokalizacja: Piaseczno
Nr klubowicza: 321
Sporek,

odebralem wreszcie swoje 944 i musze przyznac, ze mechanik sie spisal. Poustawial wszystko jak należy. Faktycznie jedno kolo bylo źle zalozone. Dzieki Twoim trafnym sugestiom ( w ostatniej chwili) udalo się to dopiąc. Auto zachowuje sie zupelnie inaczej czyt. o wiele kulturalniej

raz jeszcze dzieki i frajdy z jazdy życzę
Tomas


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: balans w 944
PostNapisane: 25.05.2009, 21:08 

Dołączył: 6.01.2008
Posty: 38
witajcie
ponad rok temu wymieniałem paski ,do dziś nie jestem zadowolony.paski jęczą a silnik delikatnie drży
czy mógłbym was prosić o szczegóły na jakie znaki mam uważać i co z czym dokładnie zgrać. nic nie wiem na temat tego drugiego znaku na kole od rozrządu .może jakiś mały szkic mam dwie książki i nic mi nie dały
ogólnie silnik pracuje super ale drażnią mnie niedoróbki.
proszę o pomoc i z góry dzięki
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.05.2009, 21:50 

Dołączył: 11.12.2007
Posty: 125
Robert napisał(a):
witajcie
ponad rok temu wymieniałem paski ,do dziś nie jestem zadowolony.paski jęczą a silnik delikatnie drży
czy mógłbym was prosić o szczegóły na jakie znaki mam uważać i co z czym dokładnie zgrać. nic nie wiem na temat tego drugiego znaku na kole od rozrządu .może jakiś mały szkic mam dwie książki i nic mi nie dały
ogólnie silnik pracuje super ale drażnią mnie niedoróbki.
proszę o pomoc i z góry dzięki
pozdrawiam


Hey.. trzeba zacząć od tego jaki masz silnik.. Bo z opisu widzę że chyba 2,7
Najlepiej to zadzwoń do mnie jak będziesz działać z samochodem.. wytłumaczę Ci na tyle na ile potrafię.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.05.2009, 21:52 

Dołączył: 11.12.2007
Posty: 125
Tomas napisał(a):
Sporek,

odebralem wreszcie swoje 944 i musze przyznac, ze mechanik sie spisal. Poustawial wszystko jak należy. Faktycznie jedno kolo bylo źle zalozone. Dzieki Twoim trafnym sugestiom ( w ostatniej chwili) udalo się to dopiąc. Auto zachowuje sie zupelnie inaczej czyt. o wiele kulturalniej

raz jeszcze dzieki i frajdy z jazdy życzę
Tomas


Miło mi to słyszeć :wink: Też życzę zadowolenia z prosiaczka. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum