Autor |
Wiadomość |
pk
|
Napisane: 22.04.2007, 10:21 |
|
Dołączył: 11.03.2007 Posty: 76
|
Niestety nie moglem wczoraj byc na Meetingu, i za to dzis od rana udalo mi sie pojezdzic na nowej, szybszej niz "rozeta", probie na Bemowie u Piotra Wroblewskiego. Goraco polecam wszystkim, ktorzy maja chec pojezdzic porsche na 3cim biegu .
Jest szybko, i sa zdradliwe zakrety. Tak jak ze stara "rozeta" Piotr zapisuje czasy, wiec jest mozliwosc sie sprawdzic, porownac opony, no a glownie to swietna nauka dosyc szybkiej jazdy.
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 22.04.2007, 17:06 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Byłem przed zmrokiem na rozecie w piątek z Pitersonem i widzeliśmy tą nową próbę.
Na starej zrobiliśmy ja ok.1.21.2 i Piterson też poniżej 1.22.
Piterson pojechał nową na czas to się może wypowie....niestety byliśy tam zbyt póżno aby konkretnie pojeżdzić.
Generalnie jestem nareszcie zadowlony z auta choć Bemowo tego niepotwierdziło!Auto zapiernicza ,wreszcie mi odpowiada zawieszenie(choć nieco driftowe jak powiedział Wróblewski) i po całej warszawskiej wyprawie mam"zerowe " zużycie oleju.
A na wypadające biegi przy redukcji chyba zanalazłem rozwiązanie.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 22.04.2007, 17:42 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
chetnie poznam te probe przy okazji jak bede w Warszawie.
Szkoda, ze Ciebie nie bylo na rozpoczeciu ale mam nadzieje, ze pojawisz sie u nas na zlocie.
Dla mnie II meeting byl swego rodzaju debiutem , ktory uwazam za calkiem udany. Proby na Bemowie dla mnie nie istnialy. Za pierwszym razem taryfa, za drugim pomylilem trase i zostalo mi skoncentrowac sie na trzecim przejezdzie aby tylko przejechac poprawnie.
Ten sezon musze poswiecic na zapoznanie sie z autem i zestrojenie niektorych elementow.
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 22.04.2007, 18:05 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Jechaliśmy z Jurkiem na starej i na nowej próbie. Nowa jest pewną modyfikacją starej, doszły dwa nowe słupki i nieco inaczej się jeździ w pewnych miejscach. Na starej miałem 1:21,8. Na nowej rozecie miałem lepszy czas od nowej Imprezy WRX i - zapewne chwilowo - ustanowiłem rekord (niestety czas kompletnie wyparował mi z głowy). W sumie dobra wiadomość, że stare poczciwe 944 nie ustępuje miejsca nowym dobrym konstrukcjom i wg relacji Wróblewskiego Prosiaki o wiele lepiej się prowadzą od zdecydowanej większości nowych konstrukcji (w tym SI i Evo).
Aż żal, że taka fajna miejscówka jest 300 km od miejsca zamieszkania - pewnie wpadałbym raz w tygodniu na godzinkę poćwiczyć troszkę.
I jeszcze aktualne ceny dla przypomnienia: 1h - 100 PLN dla PCP (normalnie 120 PLN), gdy 2 auta to 1 h - 140 PLN
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
pk
|
Napisane: 22.04.2007, 21:58 |
|
Dołączył: 11.03.2007 Posty: 76
|
Chcialem tylko dodac, ze "stara" rozeta, o ktorej pisza Jurek i Piterson, to nie ta sama "stara rozeta", ktora mozna bylo jezdzic w zeszlym roku (np nasze pozno-jesienne spotkanie z PD Mobilem z Sidorem). Taki wiec Ci, ktorzy jezdzili rozete w zeszlym roku, niech nie porownuja piatkowych czasow Pitersona i Jurka. Zeszloroczna rozeta byla sporo ciasniejsza, teraz slupki stoja szerzej, przekatne sa dluzsze, w efekcie mozna jechac duzo szybciej, no i dlatego czasy sa znacznie krotsze. Oprocz "nowej rozety" jest nowa proba z elementami nowej rozety, jest tylko troche wolniejsza, ale bardzo ciekawa i z wrednymi zaciesniajacymi sie zakretami.
Jesli chodzi o samochody porsche, to rzeczywiscie inne oski nie maja tu podejscia. Dobre Evo i STI sa tylko okolo 2-3 sekundy szybsze na probie rzedu 1.20. Rekord starej rozety nalezal do GT3 (okolo 1.17). Najszybszy FWD to okolo 1.25 (chyba alfa GTA). Pomiedzy tymi czasami tylko STI, EVO i Porsche.
Jesli beda chetni na wspolne pojezdzenie tych dwoch prob - raczej max 2-3 auta to chetnie sie wspolnie wybiore, bo samemu smutno jezdzic. Moze ktos chce np pojezdzic w pierwszym tygodniu maja? Bede w Warszawie i chetnie pojezdze kazdego dnia oprocz 5 maja.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 22.04.2007, 22:38 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Z przykrością przyjąłem fakt nieobecności pk na Meetingu w W-wie, wszak Piotr po ostatnich ustawieniach auta wyrażnie wygrywał rozetę ze mną i Sidorem. Jednak trudno mi sie oprzeć wrażeniu, że właśnie teraz ten wątek ma charakter lobbingu. Próba na Bemowie /nieskromnie -mojego autorstwa/ to ok.1.5km, 9lewych i 8 prawych zakrętów, w tym obustronnie jechana szybka szykana, 3 nawroty, 2 długie łuki, czas przejazdu ok.80-85sek. została uznana za szybką, wybitnie techniczną i jednocześnie pokazową /Paweł Przybylski/. Wbrew wcześniejszym przypuszczeniom, że to taki KJS /cyt.P.Wroblewski/ . To chyba nie był "taki KJS". Rozumiem rozgoryczenie P.Wroblewskiego brakiem zaangażowania Go w nasz meeting, ale aranżacja zeszłorocznych prób, ich realizacja chyba nie były konkurencyjne wobec tegorocznej imprezy. No i to co mieliśmy rok temu bylo - bagatelka- ok.40% droższe ! Sznuję P.Wroblewskiego i myślę, że niebawem zaznam "nowej rozety.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
spaun
|
Napisane: 23.04.2007, 8:06 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 855
|
Rozeta na Bemowie jest po prostu rewelacyjna , trzeba się troche na pocić żeby ją odpowiednio przejechać , szybkie zakręty na kole i pare nawrotów , do tego szybka szykana w obie strony , bardzo ciekawie
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 23.04.2007, 8:51 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Spaun - pod hasłem "rozeta" kryje się znana próba Piotra Wróblewskiego,z której wielu z nas korzysta ucząc się cennych rzeczy, ale to całkiem co innego niż jezdziliśmy w sobotę, czego nie należy nazywać "rozetą".
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
spaun
|
Napisane: 23.04.2007, 9:18 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 855
|
Dzięki za wyjaśnienie , jeszcze jestem zakręcony po wczorajszym balecie
Ale ten przejazd na Bemowie naprawdę był ciekawy
|
|
Góra |
|
pk
|
Napisane: 23.04.2007, 10:08 |
|
Dołączył: 11.03.2007 Posty: 76
|
Ciesze sie, ze PD Mobil mial wplyw na ustawienia proby, bo na szczescie nie skonczylo sie na jedynkowo/dwojkowym KJSie.
Piotr W pewnie zaluje, ze mogl poprowadzic kolejnej imprezy Klubu Porsche, ale w koncu to klient wybiera i widac po zadowoleniu uczestnikow, ze impreza byla udana na 100%.
Ja nie chce tu lobbowac, bo nie mam nic wspolnego z firma Piotra. Po prostu nie moglem przyjechac na caly dzien, choc auto mam przygotowane. A na Bemowo w RSPW rzeczywiscie namawiam, bo warto, no i dlatego, ze chetnie sie z kims zabiore, bo nie ma sensu samemu katowac auta przez godzine.
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 23.04.2007, 10:46 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Piotr - czyli Ty ustawiałeś próbę na Bemowie
W takim razie takie pytanie ,może na przyszłość dałoby się zamieścić w przeddzień zawodów schemtayczny obrys prób!
Wyrównałoby to szanse takim osobom jak ja które gubią się wśród słupków.
Byłoby to Fair play dla osób bez pilotów!
Ogólnie wprowazdić taką zasadę- jeśłi próby ze słupkami to rozrysować to wcześniej.
A co do lobbingu - to Piotr Wróblewski prowadził kilka lat nasze zabawy więc coś się mu też należy.
Może powinien wrócić na stronę sympatyczny "Wróbelek w szaliku " znany z poprzedniej witryny?
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 23.04.2007, 13:36 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Wybór realizatora części sportowej zapadł na zebraniu w W-wie w lutym, do takiej decyzji przyczyniły się opinie wielu "biorców" tej zabawy oraz warunki finansowe. Regulamin imprezy wyrażnie mówił o wykonaniu próby tylko przez kierowcę, bez pilota. Więc nie było żadnych preferencji, tylko niesubordynacja wobec regulaminu tych co jechali z pilotem i niedopełnienie formalności przez obsługę próby.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 23.04.2007, 14:22 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
..nic za darmo ..auto z pilotem robiło 3 - 4 sek gorszy czas ...na rajdach i super os jeżdzi się z pilotami....czasy się sumuje...ale my ciągle wymyślamy nowości które wprowadzają świat sportu w zakłopotanie - żeby nie powiedzieć zdumienie...darek nie ustawiał próby i pojechał wszystko było ok
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 23.04.2007, 16:43 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Mi tam obojetne czy z pilotem czy bez!
pod warunkiem jednak,że byłaby możliwośc wcześniejszego chocby poglądowego rozrysowania trasy.
Sprawa jest prosta ,we wszelkich imprezach typu sportowej jazdy samochodem kierowca ma się koncentrowac na jeżdzie a nie na myśleniu gdzie i ile razy ma się krecić wokół słupka.
W naszych warunkach bezpieczniej jest robic imprezy raczej bez obecności pilota- odpukac jakby co....
Niemam najmniejszych uwag do organizacji bemowa ,tylko nieśmiałą sugestię do pzyszłych organizatorów.
Wystarczy przecież rozrysować próbę nawet odręcznie i zeskanowac.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 23.04.2007, 17:01 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
pdmobil napisał(a): Regulamin imprezy wyrażnie mówił o wykonaniu próby tylko przez kierowcę, bez pilota. Więc nie było żadnych preferencji, tylko niesubordynacja wobec regulaminu tych co jechali z pilotem i niedopełnienie formalności przez obsługę próby.
wg mnie bardzo fajnie ze mozna bylo przejechac proby z pilotem!! ma sie wtedy super fun nie tylko dla kierowca, ale i osoby towarzyszacej.. moja Babe troszke narzekala ze bede sam jezdzic a ona bedzie stala w wietrze, a po probach (jak ja zabralem ze soba) po prostu byla wniebowzieta i ta czesc jej sie najbardziej podobala...
wg mnie kierowca powinien sam sobie wybrac czy chce jechac z pilotem, czy bez... jak chce miec wynik gorszy o te 3/4 sek to spoko... np mnie to bez roznicy - liczy sie w koncu dobra zabawa a byla naprawde swietna!!
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 23.04.2007, 18:38 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Trudno jest w koło Macieju powtarzać, że szykany są po to żeby je respektować, meta "stop" wyznacza moment hamowania, objazd słupka z lewej to nie znaczy z prawej, a przejazd kierowcy solo to nie znaczy z pilotem. Gdyby była trochę poważniejsza ta impreza i bardziej pważna obsługa, to Twoja Babe byłaby wysadzona z samochodu, nawet gdyby się zalała łzami, albo Ty byś nie wjechał na próbę. Czytam te wypowiedzi z otwartymi oczyma.Regulamin jest i ma być przestrzegany. Co do rysunku próby zawczasu to nie pamiętam czy kiedyś tak było przed jakimkolwiek ds-em, track-dayem czy gdzie..? Skąd więc nagle takie utyskiwania, skoro nikt tego nie robi... Czy co impreza to będzie wałkowana sprawa podciągania regulaminu pod własne widzi mi się ?Rozumiałbym waszą dyskusję na temat ew. unieważnienia wyników ostatniej próby, gdzie ewidentne zaniedbania obsługi spowodowały dla wielu nieporównywalnie lepsze warunki przejazdu i wypaczenie wyników, ale chyba jest już "po zawodach" .
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 23.04.2007, 21:19 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
to moja Babe az plakala z radosci przy moich "driftach" ktore wcale nie polepszyly czasu, ale bylo zabawnie. i o to chodzi... chyba tak bylo kiedys na "kameralnych" pierwszych imprezach klubu - wcale nie bylo tak oficjalnie, to byly po prostu spotkania milosnikow Porsche - takie relacje nieraz slyszalem od niektorych z Was... i tak wg mnie jest najlepiej
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 23.04.2007, 21:59 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Na moje oko powinnismy zawsze znalezc miejsce na przejazd z kims na fotelu obok. Ze wzgledu na to ze wiele osob by chcialo chociaz poczuc ten smaczek, a sami im swoich nie oddamy...
A co do rysunkow - po prostu przewaznie na imprezach tak jest, dlatego milo by bylo jakbysmy to rowniez wprowadzili.
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 23.04.2007, 22:16 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
My w Trojmiesci postaramy sie opracowac proby i podac je przed impreza na forum. Jakie beda tego skutki, zobaczymy. Jesli sie przyjmie to dobrze jesli nie to "Life goes on..."
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 23.04.2007, 23:11 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
napisze to samo pod trzema watkami... marzy mi sie 10% takiego zapalu jakie mamy na tym forum w krytykowaniu, w pomoc organizowaniu imprez i dzialalnosc klubu:
- pozysiwanie sponsorow
- miejsca na organizacje imprez
- oprawa imprez
- aktualizacja/obsluga www
- itd itp....
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|