jurek968 napisał(a):
Carrera S PDK no powiedzmy z trudem starczy na R8 ze standardowym silnikiem 4,2....
Chociaż nie posiadam własnego porsche, pozwolę sobie zabrać głos w dyskusji. Porsche po lifcie to zupełnie inny wymiar, Audi to po prostu epoka kamienia łupanego. R8 4.2 to przede wszystkim wóz do lansu, po mimo, że często postrzegane jest w kategoriach auta super sportowego. Nic bardziej mylnego, no bo jak można nazwać auto, które nie daje nawet rady pokonać M3 lub 63AMG, które oczywiście nie maja najmniejszych szans w starciu z S pdk. Co do starcia R8(r-tronic) i carrery S (pdk):
http://www.youtube.com/watch?v=It9_jxLjl6U
To 911 zrobiło z R8 pośmiewisko...
A tutaj jeszcze porsche w starciu z m3 DKG wzmocnioną na ok. 450KM
.
http://www.youtube.com/watch?v=33BHlQHlkFE
Przeznaczeniem porsche nigdy nie były wyścigi na prostej(drag race), ale te modele po lifcie to prawdziwe bestie - czapki z głów dla inżynierów porsche. Ciekawe jak by wypadł cayman S pdk w konfrontacji z R8? Gdzieś obiło mi się o uszy, ze R8 4.2 nie daje radę nawet standardowej carrerze po lifcie na pdk. Cóż widząc jak ta S'ka zmasakrowała to R8, wcale bym się nie zdiwił... Natomiast R8 5.2 to już zupełnie inna historia, ale pieniądze też dosyć konkretne. Nie mniej jednak wołałbym dozbierać już i kupić gallardo - nawet używane. Ten ciężki, niski dźwięk w R8 nie odpowiada mi w takim typie auta, w tej lidze zdecydowanie preferuje dźwięki w stylu gallardo, carrera GT, f430 itd.
PS: Osobiście nie pogardziłbym R8 4.2, ale zdecydowanie odradzałbym wyścigi z modelami porsche z końca 2008
Pozdrawiam