Autor |
Wiadomość |
wampir
|
Napisane: 28.05.2008, 15:41 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Ja jestem ciekawy czy da rade to zrobic bez wyciagania swiatel, bo z tym jest najwiekszy problem.
|
|
Góra |
|
Marcin P.
|
Napisane: 28.05.2008, 18:00 |
|
Dołączył: 10.02.2008 Posty: 191
|
wampir napisał(a): Ja jestem ciekawy czy da rade to zrobic bez wyciagania swiatel, bo z tym jest najwiekszy problem.
A dlaczego. Pytam bo najpewniej bede musial wyjac swoje lampy.
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 28.05.2008, 19:51 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
_Chyba_ sa klejone do karoserii, ale nie wiem, nie wyciagalem.
|
|
Góra |
|
Daryon944
|
Napisane: 28.05.2008, 19:55 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1109
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 28.05.2008, 20:03 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
To ze pokazujesz fotke z wyjeta lampa i po malowaniu, nawet pokazujac miejsca na sruby do mocowania to wcale nie oznacza ze nie byla klejona
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 28.05.2008, 20:18 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 28.05.2008, 21:04 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
wampir napisał(a): To ze pokazujesz fotke z wyjeta lampa i po malowaniu, nawet pokazujac miejsca na sruby do mocowania to wcale nie oznacza ze nie byla klejona
Witajcie,
lampa jest przykręcana i wklejana na czarną masę... ale raczej uszczelniającą, jeśli odkrecimy wszystkie śruby lampa dalej siedzi mocno.... ja mam patent na jej wyjmowanie... jeden człowiek w bagażniku wypycha lampę stopa delikatnie miarowo.. całą powierzchnią... drugi łapie ją na zewnątrz auta... srawdzone działa... inne metody skutkują pałamanymi lampami lub ubytkami w lakierze....
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 28.05.2008, 21:28 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Igor: patrzac na wypowiedz dlugiego, to odpowiem "tak" na twoje pytanie
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 28.05.2008, 21:36 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
|
Góra |
|
Bartosz_se
|
Napisane: 28.05.2008, 21:43 |
|
Dołączył: 4.04.2008 Posty: 67
|
a ja mam takie trochu inne pytanie czy da sie z 944 amerykanskiej wersji odkrecic tylny zderzak i załozyc do 944
chodzi mi o fefekt taki jak nizej na zalonczniku
cos w tym stylu tylko bez tego clamota na samym dole
czekam na odpowiedz
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 28.05.2008, 21:47 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
a czemu miałoby nie dać rady? pewno tak w końcu ten sam model
wiem że mocowanie noska w wersji us i eu są takie same (przynajmniej w 24s)
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 28.05.2008, 22:40 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Bartosz_se napisał(a): a ja mam takie trochu inne pytanie czy da sie z 944 amerykanskiej wersji odkrecic tylny zderzak i załozyc do 944 chodzi mi o fefekt taki jak nizej na zalonczniku cos w tym stylu tylko bez tego clamota na samym dole czekam na odpowiedz Pozdrawiam
Witaj,
da się ale trzeba miec taki zderzak i specjalne mocowania na amortyzatorach...ale mam taki zderzak z takimi mocowaniami....
co do clamota na dole... to dyfuzor - bardzo efektowna i przydatna rzecz.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 29.05.2008, 0:33 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
To jak już jest koncert życzeń, to i ja o coś zapytam
Jako, że już pisałem o tym w tym temacie - tak o tego "clamota"
Czytałem info na wiki co to dyfuzor, ale może ktoś mi to lepiej wytłumaczy
jak to się ma do prosiaków? Czy tylko w wersjach turbo ma sens fizyczny?
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 29.05.2008, 1:04 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
sens ma.... napewno jest cięższy.
|
|
Góra |
|
dpacior
|
Napisane: 29.05.2008, 1:18 |
|
Dołączył: 31.05.2007 Posty: 90
|
wydaje mi sie ze sens jest taki, aby przez zmniejszone ciśnienie wywołać efekt przyssania tyłka do jezdni, ale ja laik jestem, może sie profesjonaliści wypowiedzą, a najlepiej ktoś kto ma i powie czy działa...
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 29.05.2008, 12:13 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
u mnie jest i dziala jak by byl :):)
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 29.05.2008, 12:15 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
U mnie tez jest Ale czy dziala to nie wiem, bo jakos moj lubi sobie czasem bokami polatac
Generalnie spojlery i dyfuzory sa robione by przyklejaly auto do podloza przy wiekszych predkosciach. Do jazdy miejskiej napewno sa zbedne.
|
|
Góra |
|
Marcin P.
|
Napisane: 29.05.2008, 13:56 |
|
Dołączył: 10.02.2008 Posty: 191
|
W teorii odpowiednie ukształtowanie podwozia i wszelakie dyfuzory maja tak ukierunkować strugę powietrza aby pod autem powstało podciśnienie, które będzie przysysać auto do nawierzchni (efekt odwróconego skrzydła)
W cywilnych autach nie są to oszałamiające wartości (BMW 5 E60 przy 200km/h uzyskuje 40 kilogramowy nacisk na tylnej osi).
Osobiście uważam, ze w 944 tylni dyfuzor ma duże znaczenie estetyczne bo zasłania podwozie i kto wie czy to nie ten aspekt zdecydował o jego zamontowaniu.
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 29.05.2008, 14:31 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
wampir napisał(a): U mnie tez jest Ale czy dziala to nie wiem, bo jakos moj lubi sobie czasem bokami polatac Generalnie spojlery i dyfuzory sa robione by przyklejaly auto do podloza przy wiekszych predkosciach. Do jazdy miejskiej napewno sa zbedne.
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 29.05.2008, 14:44 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Tona: ?
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|