Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: blacharz
PostNapisane: 29.05.2007, 10:35 

Dołączył: 8.04.2007
Posty: 201
Wiec mam dziwne pytanie... ile moze wziasc blacharz za zrobeinei tylneigo blotnika ( zaraz nad kolem rdza i wystajaca stara szpachla... Chce on to wycinac z blachy i dospawac...nastepnie malowac +cieniowanie. Mowi ze wyjdzie jakies 600 złotych....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.05.2007, 21:57 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
Nie wiem na ile wycenić taką robotę, ale myślę, że to prowizorka i jeśli zamierzasz samochód trzymać jeszcze parę lat, lepiej dokupić błotnik i tylko go pomalować. Blacharz też pewnie byłby zadowolony :wink: Jeszcze chodzi mi po glowie, że można go zastąpić błotnikiem z żywic czy podobnego materiału. Tylko jaka byłaby różnica w cenie? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.05.2007, 22:51 

Dołączył: 14.03.2007
Posty: 292
biorąc pod uwagę gabaryty to podejrzewam że rozkład masy trochę by się zmienił, poza tym trzeba się bawić żeby połączyć np. epoxyd z blachą, a oryginał się zawsze wspawa :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.05.2007, 22:54 

Dołączył: 8.04.2007
Posty: 201
raczej nei prowizorka... do tego Pana zjezdzaja sie ludzie m. in z Europy. Ostatnio mial jakiegos Bentleya 30 letneigo do robienia... moze stad ta cena


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.05.2007, 23:02 

Dołączył: 14.03.2007
Posty: 292
powiem Ci że jak na taką robotę i dobrego blacharza to dziwnie tanioe :roll:
Jak kiedyś narzeczona wgniotła gościowi Astrę to blacharz wziął 600zł za wyprostowanie i pomalowanie też tylnego błotnika, z czym się wiąże conajmniej cieniowanie - a jak lakier niewdzięczny to 1/4 auta prawie się maluje. I to było pare lat temu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.05.2007, 23:11 

Dołączył: 8.04.2007
Posty: 201
ale to w pewnej czesci po znajomosci... ( licze 30% ceny nizej)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2007, 20:47 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 69
Włókno dość dobrze łączy sie z blachą.Przy każdej naprawie z użyciem czy to migomatu czy zgrzewarki w miejscu spawu lub zgrzewu powstaje ognisko potencjalnej korozji , jesli np. karoseria jest ocynkowana dochodzi do wytopienia cynku ( pozostaje tylko goła blacha ). Jest bardzo ciężko tak zabezpieczyć miejsca spawane aby w 100% wyeliminować powstawanie ognisk korozji . Włókna, laminaty , epoksydy są praktycznie wieczne ( korozja ) i lekkie . Ponadto można z włókna bardzo łatwo wykonać dowolny ( wg. gustu :lol: )tuning nadwozia .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron