Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 12.12.2018, 21:04 

Dołączył: 2.04.2018
Posty: 8
Witam wszystkich

Dzisiaj podczas normalnej jazdy wyskoczył mi taki komunikat "FAULT ALL WHEEL DR.SYSTEM", zauważyłem że auto straciło przedni napęd. Czy to może być wina Silniczka reduktora w tylnym moście ??

Czy ktoś może np. użyczyć interfejs diagnostyczny ( woj.dolnośląskie ), mogę również dojechać

Bardzo dziękuję za odpowiedź

Krzysztof
PORSCHE PANAMERA TURBO 2009r.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.12.2018, 0:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
W Panamerze nie masz reduktora i mostu. Masz mechanizm rozdzielający
napęd przód-tył oparty o koła zębate (mniej więcej takie jak biegi),
a z tyłu i przodu dyferencjał.

Jeżeli faktycznie nie ma teraz przedniego napędu, to w najlepszy
wypadku zmieliło jeden przegub (w co wątpię). A w najgorszym trzeba
będzie rozbierać skrzynię.

Dobra diagnostyka oczywiście nieunikniona.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.12.2018, 8:00 

Dołączył: 2.04.2018
Posty: 8
W serwisie porsche właśnie wskazali na silnik dyferencjalu. Faktycznie pomyliłem z mostem.
Czesc o numerze 970.624.350.00
Czy to może być faktycznie to ?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.12.2018, 9:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
To jest silnik w tylnym dyferencjale który odpowiada za spinanie
mechanizmu różnicowego ograniczonego poślizgu, czyli tzw. szpery.

Jego uszkodzenie może jak najbardziej wyrzucać błąd na deskę, ale
czy odcina przedni napęd - nie wiem. Natomiast jeżeli już masz
diagnozę to trzeba wymienić ten silniczek. Oby diagnoza pewna, bo
jak już pewnie wiesz, tani nie jest. Może wiązka jest problemem?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.12.2018, 14:24 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
jadwidzick napisał(a):
W serwisie porsche właśnie wskazali na silnik dyferencjalu. Faktycznie pomyliłem z mostem.
Czesc o numerze 970.624.350.00
Czy to może być faktycznie to ?

pokaż numer błędu z wydruku aso


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.12.2018, 19:33 

Dołączył: 2.04.2018
Posty: 8
Błedy :

C120A1 - CHECK CENTER DIFF LOCK CONTROL UNIT FAULT MEMORY CONTENT
C12081 - CHECK REAR DIFF LEOCK UNIT FAULT MEMORY CONTENT
C12003 - NO COMMUNICATION WITH REAR DIFF LOCK CONTOL UNIT

Były jeszcze błędy związane z trybem SPORT i SPORT PLUS, ale to wiem że to jest związane z tym błędem.

Czy ten silniczek da się jakoś sprawdzić mając go wyciągniętego ??
Czy ktoś może posiada jakoś instrukcję serwisową ??

Bardzo dziękuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2018, 0:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
C12003 - NO COMMUNICATION WITH REAR DIFF LOCK CONTOL UNIT

To moim zdaniem podstawowy błąd którym trzeba się zająć, czyli przywrócenie
komunikacji. Może coś przegryzło przewody lub zahaczyły o coś?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum