Transaxle co ciekawe mają spory potencjał właśnie
pomimo centralnie
umieszczonego silnika w Boxsterze. Jeździłem przygotowanym na tor 986
w wersji 2,5. To auto na Poznaniu kiedyś zrobiło 1:56,5. Jeździło się
nim świetnie na ciasnych wąskich próbach, tylko oczywiście trzeba pamiętać
żeby dociążać przód. Prowadzi się (bo auta nadal istnieje przecież, tylko
zmieniło znów właściciela) jak gokart.
Co ciekawe film który wkleił, na początku tej strony dyskusji, m1k0 w tym
konkretnym przypadku pokazuje jak słabsze 924 dają radę na mokrym mocniejszym
Boxsterom
Choć zwykle jest tam odwrotnie jak jest sucho.
Innymi słowy - wybierz auto które Twoim zadaniem sprawdzi się najlepiej,
ale IMHO powinieneś zacząć od 944CUP. Dostajesz auto z pełnym know-how
oraz grupą zapaleńców którzy profesjonalnie mogą zając się autem, jeżeli
masz takie potrzeby.
_________________
924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992