Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.08.2009, 16:22 

Dołączył: 14.06.2009
Posty: 216
Być może jest zapowietrzony układ i wywala Ci wodę górą, powiedz mi, jak silnik sie rozgrzeje, to robi Ci sie poduszka powietrzna w zbiorniczku? Dziś byłem na odpowietrzeniu i okazało się, że też mam pęknięty zbiorniczek....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.08.2009, 21:58 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
A ja na 99% obstawiam uszczelke pod glowica :!: :!: :!:

A to lepienie itp. to tylko chwilowa poprawa ale obym, sie mylil :)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.09.2009, 13:38 

Dołączył: 22.06.2009
Posty: 826
Jako że mam podobny problem mam jedno pytanie :czy zbiornik cieczy chlodzacej ma jakiś odpływ (wywalanej) cieczy czy ubytek jest tylko mozliwy przez korek,biorąc pod uwagę że zbiornik nie jest pękniety???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.09.2009, 14:07 

Dołączył: 29.10.2008
Posty: 112
Gdzies kiedys przeczytalem ze z Porsche nic nie powinno sie lac , procz klimatyzacji. Ja w sumie mialem zalane do Max i na poczatku myslalem ze rozszerza sie plyn pod wplywem ciepla i czesc zostaje odprowadzona, ale podobno to nie prawda.

Co do przeciekania to dobry sposob jest taki jaki jest przedstawiony w instrukcji czyli cisnienie powyzej 1,3 bara, ktore daje mozliwosc przy postoju otrzymania cisnienia z jazdy i sprawdzenia przeciekow.

A wogole komus udalo sie wyciagnac zbiorniczek ? Albo wie jak to zrobic ? bo tam jest kilka rurek ktore trudno odczepic...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.09.2009, 8:39 

Dołączył: 14.06.2009
Posty: 216
Gdyby miał trafiona uszczelkę pod głowica to by było widać wylatujące bąble w zbiorniczku, i mógłby w nim pojawić ojej, jeżeli dobrze go nie odpowietrzy to zawsze będzie wywalać wodę. Zbiorniczek wyciągnąłem w jakąś godzinę. Musisz przewody powyciągać z uchwytów pod autem i odczepicwtedy plastikową rurę przez która wlewa się ojej. Będziesz mógł trochę zbiornik wysunąć, ale i tak trzeba się namęczyc by to wszystko odpiać.

Dobra podłączyłem zbiorniczek ale zwątpiłem w jednym miejscu. Otóż posiałem kartkę gdzie miałem rozpisane jaki przewód gdzie podłaczyc. Do zbiorniczka idzie 5 przewodów. 1 ze zbiornika, 2gi do wlewu oleju i 3 takie cienkie do odpowietrznika. Mógłby mi ktoś powiedzieć w które wejście wchodzi cienki co idzie pod samochodem w aluminowej rurce?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.09.2009, 17:57 

Dołączył: 29.10.2008
Posty: 112
Najprawdopodobniej mam problem z zle odpowietrzonym ukladem. Wiec mam pytanie jak prawidlowo odpowietrzyc uklad. Znalazlem w manualu ze powinno sie odciagnac to co jest zamkniete przy wlewach do oleju i plynu chlodniczego, a nastepnie wlaczyc silnik na jakis czas. Tyle ze nie chce zepsoc, czy ktos wie jak to powinno sie robic ? Bo do najblizszego w miare kumajacego mechanika mam 200 kilometrow w jedna strone.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.09.2009, 21:07 

Dołączył: 22.06.2009
Posty: 826
...to jedź do tego" w miare kumającego mechanika" (chyba wiem o kogo chodzi) i grzecznie poproś to sprawdzi układ chłodzenia pod ciśnieniem a następnie odpowietrzy i zaleje płynem metodą podciśnieniową....miałem taki problem i już go nie mam.....zgadnij kto mi pomógł ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.09.2009, 22:38 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
proponował bym zrobienie testu spalin w układzie chłodzenia. Jesli są spaliny w płynie chłodniczym to masz uszkodzona uszczelkę pod głowicą. Przez to wysadza ci płyn korkiem. Uszczelki sa metalowe a głowice dokręcone z mała siłą wiec zdarza się...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2009, 5:39 

Dołączył: 9.04.2009
Posty: 47
U mnie wystąpiła identyczna "usterka" po dolaniu niewielkiej ilości płynu.
Płyn leciał jak z kranu, wybijało zarówno z korka jak i ze spodu.
Skończyło się na lawecie i odpowietrzaniu w warsztacie.
Co gorsza mimo, że minęło już ponad miesiąc nadal mam mrygającą czerwoną lampkę. Niebawem planuję dłuższy postój w warsztacie także mam nadzieję, że wreszcie to naprawią.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2009, 16:49 

Dołączył: 14.06.2009
Posty: 216
A czy po zdjęciu głowice są jakieś problemy z ustawieniem zaworów? Bo sama uszczelka to nie problem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: problem
PostNapisane: 23.09.2009, 17:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
nie tak dawno dawalem posta o oil/water separator
cos mega powaznego okazywalo sie byc prosta awaria
wysylam do Empikow po najnowszy Porsche World...
moze warto sprawdzic przed uszczelka




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: problem
PostNapisane: 23.09.2009, 20:57 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Duc748 napisał(a):
nie tak dawno dawalem posta o oil/water separator
cos mega powaznego okazywalo sie byc prosta awaria
wysylam do Empikow po najnowszy Porsche World...
moze warto sprawdzic przed uszczelka


"prosta awaria" - warto wiedzieć ,że wodne silniki Porsche Boxter/996/997 kwalifikują się do wymiany jeśli doszło do kontaktu oleju z wodą( bez względu na przyczynę) ,tzn do oleju dostała się woda(płyn chłodniczy) :cry: Następuje nieodwracalne uszkodzenie motoru :!:
Jenynie silnik GT3 nadaje się do odzysku pod warunkiem natychmiastowego zauważenia problemu.Jest wówczas przewidziana procedura "płukania " silnika.

Warto takie rzeczy wiedzieć :idea:




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.12.2009, 22:29 

Dołączył: 23.10.2009
Posty: 38
Też miałem wywalający się płyn przez korek bo miałem spuszczony prawie cały płyn i się zapowietrzył ale pojeździłem trochę i dolewałem płynu z 5 razy jak wylewało i po ok pięciu dolewkach już było spoko- układ się sam odpowietrzył:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum