Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.10.2014, 10:07 

Dołączył: 22.04.2014
Posty: 7
Witam wszystkich klubowiczów i na samym wstępie proszę o pomoc. Ponad miesiąc temu zakupiłem Boxstera S z 2002 r. Nie nacieszyłem się nim jednak długo bo po tygodniu, normalnego użytkowania (żadnych rajdów, wyścigów ani ułańskich szarży) w samochodzie zapaliła się kontrolka oleju a silnik zaczął wydawać metaliczne stuki. Po wyjęciu silnika (mozolna praca) i rozkręceniu okazało się, że obróciła się przytarta panewka, a ponadto jeden z korbowodów jest mocno przytarty. Z uwagi na to że to moje pierwsze doświadczenia z Porsche Boxster S 3,2, zwracam się o pomoc. Co powinienem zrobić... gdzie mogę kupić panewki, czy ma ktoś do sprzedania, korbowody, czy remont tego auta różni się od innych, czy wał korbowy można szlifować, czy ktoś ma dane panewek, korbowodu, wału. .... Ceny silnika 3,2 które znalazłem to koszt 18.000 - 32.000!!!!
Czy ktoś z kolegów, koleżanek był kiedyś w podobnej sytuacji - pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.10.2014, 10:31 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Spróbuj się skontaktować z Rafałem Dusza z firmy Auto Dusza - z tego co mi wiadomo, to remontowali już takie silniki, no i specjalizują się w Porsche.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.10.2014, 1:27 

Dołączył: 16.10.2014
Posty: 36
Remontuj, nie kupuj innego za 32k bo i tak nie wiesz na co trafisz. Jak panewka sie obrocila to raczej wał do wymiany. :cry: Współczuje, przerabiałem ten temat z Subaru, tylko ja pojezdzilem 3 miesiące.... Nie oszczędzaj na częściach, rób w renomowanym zakładzie, który da gwarancje na cała robotę.

Powodzenia :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.10.2014, 8:29 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 249
A z ciekawości gdzie kupiłeś Boxa?

Był ogłaszany w necie?

Przed kupnem zrobiłeś inspekcję?

Automat czy manual?

8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.10.2014, 19:42 

Dołączył: 22.04.2014
Posty: 7
designer napisał(a):
Remontuj, nie kupuj innego za 32k bo i tak nie wiesz na co trafisz. Jak panewka sie obrocila to raczej wał do wymiany. :cry: Współczuje, przerabiałem ten temat z Subaru, tylko ja pojezdzilem 3 miesiące.... Nie oszczędzaj na częściach, rób w renomowanym zakładzie, który da gwarancje na cała robotę.

Powodzenia :!:



Dzięki za dobre słowo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.10.2014, 19:47 

Dołączył: 22.04.2014
Posty: 7
Serrgiusz napisał(a):
A z ciekawości gdzie kupiłeś Boxa?

Był ogłaszany w necie?

Przed kupnem zrobiłeś inspekcję?

Automat czy manual?

8)


Manual. kupiłem w Rzeszowie. Znajomy zadzwonił i powiedział, że jego szef ma na zbyciu Porsche Boxster 3,2 , bo upił sobie Porsche Panamere i tak się dowiedziałem ..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.10.2014, 21:04 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 249
Remontuj jeżeli chcesz jeździć.

Lub sprzedaj jak czujesz się wykorzystany, rozczarowany.

No nie jest to miłe.

Na ile szacujesz remont? Masz jakieś info?

8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 7:47 

Dołączył: 22.04.2014
Posty: 7
poniżej 20.000 raczej nie ma co liczyć :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 8:14 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Gdybyś uzupełnił profil, łatwiej było by coś doradzać. W sensie miejsca ew. naprawy




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 8:17 

Dołączył: 16.10.2014
Posty: 36
pgabryel napisał(a):
poniżej 20.000 raczej nie ma co liczyć :(


Grubo :shock: Ile w tym kosztuje robocizna tak +/- :?:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 8:24 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
Jak byłem u Rafała Duszy na przeglądzie to mieli silnik do 997 i remont kapitalny za 12k-wiec nei wiem skad kwota 20k


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 8:29 

Dołączył: 16.10.2014
Posty: 36
No obstawiałem max 15k, dlatego mam wrażenie ze ktos chce ostro przyciąć na robocie :evil:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 8:48 

Dołączył: 22.04.2014
Posty: 7
Panowie, Gdyby nie przerażały mnie kwoty remontu, które usłyszałem i gdybym miał doświadczenie w "leczeniu Porsche" nie "żebrałbym o pomoc - pierwszą rzeczą dla mnie jest poszukanie oryginalnych panewek i wału .
To punkt wyjściowy -
Tak jak napisałem wcześniej koszt silnika to 18.000 do 32.000. To dla mnie obecnie jedyny punkt odniesienia. Jeżeli ktoś ma info o panewkach - moja wdzięczność nie będzie znać granic 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 8:59 

Dołączył: 16.10.2014
Posty: 36
Ori to chyba tylko w ASO..... :?:

Panewki akurat drogie być nie powinny, wał juz gorzej. Moze mechanik który bedzie to robił i ma doświadczenie z Porsche ma jakies zniżki w ASO i kupi Ci te graty taniej. Kupowanie czegokolwiek na własna rękę wiąże sie z tym, ze jak cos nie bedzie p&p to warsztat zwali to na Ciebie, a jak bierzesz kompleksowa usługę to masz wszystko w nosie, ma działać i juz.

Ja bym poszedł ta droga.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 9:21 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 249
20 klocków to wydaje się być przesada.

Skąd jesteś, jaki rejon?

8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 9:43 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
O kurcze, współczuję...
Czy możesz napisać coś więcej ? Ile miał przejechane ten silnik ? Na jakim jeździł oleju i czy były jakiekolwiek wcześniejsze objawy ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 17:06 

Dołączył: 16.10.2014
Posty: 36
rafie napisał(a):
O kurcze, współczuję...
Czy możesz napisać coś więcej ? Ile miał przejechane ten silnik ? Na jakim jeździł oleju i czy były jakiekolwiek wcześniejsze objawy ?


Niech autor wątku coś opisze, ale z tego co ja doświadczyłem to niestety panewka daje o sobie znać jak już zastuka, wczesniej nic. Ale chętnie dowiem się jak to było w kwestii Boxstera.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 19:32 

Dołączył: 22.04.2014
Posty: 7
Panowie, Tak jak już wcześniej pisałem autkiem nie nacieszyłem się. Prawie miesiąc sporadycznej jazdy.... i ni z tego ni z owego zaczęło coś "trachać" w silniku -bardzo metaliczny dźwięk i zapaliła się kontrolka oleju. Zgasiłem silnik, po chwili zapaliłem i dojechałem 2 km do mechanika ten rozebrał i dalej już wiecie. Wierząc poprzedniemu właścicielowi auto jeździło na oleju
Mobil 1 ESP Formula 5W-30.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 19:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Nie będę zgadywał czy to przez olej czy inne były przyczyny tego, że silnik
jest uszkodzony, ale w życiu bym nie wlał 5W30 do Porsche. Ostatnio wlewałem
go do mojej dziewczyny Opla w dieslu... i do tego silnika jest ten olej stworzony.
Moja prywatna skromna opinia.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.10.2014, 20:04 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 688
chyba rzadko z tym olejem, raczej ekonomicznie - jak widać tylko dla poprzednika. przepraszam za ten wywód - ogólnie sprawa mało przyjemna.
uderzaj do Michała z Porschepana


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum