Autor |
Wiadomość |
Mata
|
Napisane: 18.09.2021, 10:44 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
@Robson
To auto wygląda bardzo przyzwoicie… Nie ma wielu przeróbek: to jest G50 (nawet jest to napisane w tytule aukcji), siedzenia mogą być oryginalne, kierownica akcesoryjna Porsche, BBS akcesoryjne często pojawiające się w tym modelu (masz też w komplecie Fuchs’y), skrzydło pewnie też akcesoryjne Porsche lub aftermarket (ale może równie dobrze być fabryczne), końcówka wydechu na pewno aftermarket ale co z tego?
Poczytaj dokładnie opis aukcji oraz dyskusję poniżej. Jest tam sporo informacji, o które pytasz. Nawet Amerykaniec dokładnie przedstawił grubość lakieru, i tutaj widać że miał jakieś przygody w przeszłości (jest też o tym w dyskusji jaki status Title’a, podobno czysty więc zawsze kiedyś możesz ponownie zrobić robotę blacharską w Polsce już tak jak trzeba).
Cena jak na dzisiejsze czasy to na razie bardzo dobra, ale to może w końcowych godzinach aukcji jeszcze się zmienić…
To tak na szybko bo jakoś szczególnie nie analizowałem wszystkich zdjęć a i niejedyne jakimś ekspertem od G-Modelu.
Pozdrawiam serdecznie Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 18.09.2021, 13:19 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
Dzięki Mata.
Wrzuciłem jako przykład modelu G, a propo's, to jest 930 ?
W tytule jest G50, ale czy w tych latach jak wyżej zawsze była ta skrzynia. Czasami jest tylko opis że 5cio biegowa...
Cena jest jak na razie super, ale to co się dzieje z ceną końcową na te modele to jest jakiś kosmos. Myślę, że zakup będzie w okolicy 75 tys.$ A może i lepiej...
Wrzucę linka po aukcji.
Pozdrawiam serdecznie Robson
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 18.09.2021, 13:22 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 18.09.2021, 13:32 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
Robson 997 napisał(a): To jest jakieś wariactwo. Nawet Jankesi się zdziwili tą ceną. Do tego niesprawna klima i nieoryginalne radio i 133tyś mil przebiegu Przy okazji pytałeś o 930. To jest oznaczenie turbo w tzw. G-modelu i tylko turbo jest 930tką. W Polsce często cały "typoszereg G" jest mylnie określany jako 930, nawet na popularnych portalach sprzedażowych w necie.
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 18.09.2021, 13:39 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
Jako użytkownik SC, powiem Ci, że 3,0 że skrzynią 915 też daje radę i mnóstwo funu. Do tego silniki 3,0 mają opinię najtrwalszych, a SC znajdziesz jeszcze w przyzwoitej cenie, bo 3,2 z G50 totalnie odpłynęły cenowo.
Jak lubisz pure driving to zdecydowanie polecam G, tylko musisz być gotowy na brak jakichkolwiek systemów i często mieć silną lewą nogę 😁 Jak potrzebujesz więcej komfortu to 964, nawet z automatem, który w trybie manualnym daje też poczuć moc, bo 3,6 robi robotę.
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 18.09.2021, 13:40 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
Wczoraj dwóch się biło na końcu, cena wzrasta w ostatnich 2-3 minutach... Chyba trzeba to wariactwo przeczekać, dobre pytanie to czy ceny spadną?? Wg mnie już nie bardzo... jak widać ludzie uciekają z kasą chyba też w klasyki. 996 turbo s w cabrio poszedł za 93 tys. $ https://bringatrailer.com/listing/2005- ... urbo-s-55/
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 18.09.2021, 13:46 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
mata70 napisał(a): Jako użytkownik SC, powiem Ci, że 3,0 że skrzynią 915 też daje radę i mnóstwo funu. Do tego silniki 3,0 mają opinię najtrwalszych, a SC znajdziesz jeszcze w przyzwoitej cenie, bo 3,2 z G50 totalnie odpłynęły cenowo. Jak lubisz pure driving to zdecydowanie polecam G, tylko musisz być gotowy na brak jakichkolwiek systemów i często mieć silną lewą nogę Jak potrzebujesz więcej komfortu to 964, nawet z automatem, który w trybie manualnym daje też poczuć moc, bo 3,6 robi robotę. Cześć mata70, 3,2 z G50 jest poza zasięgiem, bez przesady. Nie chcę robić inwestycji tylko kupić aby mieć fun. Wolałbym jednak wiatrak, max do 964. Kiedy robimy "poznańską" kawę ?
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
marko356
|
Napisane: 18.09.2021, 19:17 |
|
Dołączył: 25.12.2018 Posty: 452
|
Robson 997 napisał(a): Dzięki Mata. Wrzuciłem jako przykład modelu G, a propo's, to jest 930 ? W tytule jest G50, ale czy w tych latach jak wyżej zawsze była ta skrzynia. Czasami jest tylko opis że 5cio biegowa...
Cena jest jak na razie super, ale to co się dzieje z ceną końcową na te modele to jest jakiś kosmos. Myślę, że zakup będzie w okolicy 75 tys.$ A może i lepiej... Robson W modelach 87-89 byly skrzynie G50 (ktore byly potem w 964) jak i skrzynie 915 4 biegowe jak w Turbo. Na sam koniec bylo Turbo w 89 które mialo 5 biegowe manuale. Te auta osiagają najwyższe kwoty. 911 G50 bedzie tylko drożeć poniewaz jest to ostatni "klasyk' ale juz z nowoczesnymi bezproblemowymi i dość ekonomicznymi wtryskami i "miekką' skrzynią. Do tego czesto posiadają cruise control, elektryki foteli czy lusterek itd.. Wiec dla tych wygodnych Nie sugeruj sie licytacja na BaT. Wielokrotnie przegrywałem w ostatniej minucie o 2 krotnośc kwoty !!! Pol roku temu licytowalem wraka 911 O z 65r w ostatnich sekundach za 55$ a poszedl za 90.. (SIC) Do tego jest procent, ktory placisz domowi maklerskiemu, no i pelen rachunek, ktory liczy sie dla celników w DE albo gdziekolwiek go sporowadzasz.. Wiec z kwoty np 75$ robi ci sie 90$. PS. Auto ma akcesoryjne felgi, ale orginalne Fuchsy sa 16 zoll i sa dodane do auta. Cale wnętrze jest konretnie skundlone przez nieorginalną kremową skórę z lampasem, która nigdy w takich wozach nie występowała. mata70 napisał(a): Przy okazji pytałeś o 930. To jest oznaczenie turbo w tzw. G-modelu i tylko turbo jest 930tką. W Polsce często cały "typoszereg G" jest mylnie określany jako 930, nawet na popularnych portalach sprzedażowych w necie. Sluszna uwaga. mata70 napisał(a): To jest jakieś wariactwo. Nawet Jankesi się zdziwili tą ceną. Do tego niesprawna klima i nieoryginalne radio i 133tyś mil przebiegu . Przeciez 180 tyś km jest ulubionym przebiegiem Polaków a tak serio. Sugerowanie sie przebiegiem jest w/g mnie i wielu znawców dużym błędem. To jest jakaś polska legenda podkrecona przez podkręcone w nieskończoność liczniki. Znam auta z przebiegiem 500 tyś które wygladają jak nowe. Rok temu robilem kompleksową odbudowe 911F które mialo tylko 40 tyś mil ... więc.. Sam jeżdze na codzien w140 które jak kupiłem mialo 80 tyś km, wygladało jak nówka a głowicę robilem juz pol roku potem.. W140 mojego przyjaciela ma 700 tyś i silnik jest jak nowy.. Szczegolnie auta z Japonii które maja ultra niskie przebiegi potrafią niemile zaskoczyć gdyż te przebiegi są zrobione stojąc w korkach i sie przegrzewają. Zawsze uważam że lepiej miec auto z przebiegiem 300k po Amerykańskich czy niemieckich autostardach niż 20 tyś zrobione w upałach w korku w Tokio. Konstrukcja silników Porsche wręcz prosi sie o ciągle używanie, niż "stanie" w garażach. Znam przypadki gdzie nieuzywane silniki po remontach stojąc 4 lata zaczynają ciec w nieskończoność.
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 18.09.2021, 22:28 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
Marko 356, dzięki za cenne uwagi i pomoc
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 18.09.2021, 23:41 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
marko356 napisał(a): ..... Chodzi mi o zgrubszy zarys. Silnik 911 jest w jednym kawałku ze skrzynią, osiami, wydechem itd. Stad jako jeden moduł jest latwo "wkladalny" w kazde nadwozie na te same śruby. Do tego taki silnik można odpalic poza autem na zwyklej palecie, łacząc tylko trakcje olejowe........ Załącznik: 20200508_112524~2_resized.jpg I tu dowód potwierdzający słowa Marka.... Przedmówcy powiedzieli chyba wszystko. Jeżeli masz w głowie 911 "G", cabrio to masz do wyboru szeroki przedział aut. 911 3.2, G-50 to top w tym przedziale, dlatego mało i ceny wysokie. Może się zdarzyć, że 964 cabrio będzie konkurencyjne cenowo, ale powtórzę, nie bój się cabrio SC, ani wczesnych 3.2. Motory 3.2 są najlepsze = najtańsze = najmniej kłopotliwe w eksploatacji, ale motor to nie wszystko. Widziałem takie auto chyba na allegro czy olx, w Warszawie, w Rembertowie, ale.....każdy egzemplarz trzeba indywidualnie ocenić.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 19.09.2021, 8:25 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 19.09.2021, 11:15 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Robson 997 napisał(a): Pdmobil, o tym aucie pisałeś? https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... llery-gridKtoś kojarzy tego gościa? Sprzedaje kilka aut... Tak na szybko ze zdjęć, Wasza ocena ? Pan Kuliński zajmuje się klasykami bardzo długo, a oferowane auta są ...bardzo różne, dlatego napisałem, że trzeba dobrze obejrzeć. Trzeba obejrzeć i ocenić ile trzeba włożyć, żeby zadowolić swoje potrzeby.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 19.09.2021, 11:22 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
Oczywiście, bez jazdy i przeglądu nie ma mowy o zakupie. Opis lakoniczny, ale to ma małe znaczenie bo napisać można wszystko. A silnik 3,0 ? U kogo go sprawdzić w Wa-wie ?
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 19.09.2021, 11:29 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Nieopodal....u Marka przy Chełmżyńskiej.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 19.09.2021, 14:02 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Auto Chełmżyńska Marek Półtorak ul. Chełmżyńska 10B A Krzysztofowi Kulińskiemu tak jak pisze powyżej PDMobil zawdzięczamy w Polsce sporo klasyków. Rzekłbym, że od lat hurtowo je sprowadza. Sprzedawane są generalnie tak jak przyjechały, więc przed zakupem musisz koniecznie dobrze sprawdzić dany egzemplarz. Jedne lepsze inne gorsze... Moje 912 wiele lat temu też zostało ściągnięte przez Pana Krzysztofa
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 19.09.2021, 14:52 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
Dzięki
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 19.09.2021, 15:17 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
Koledzy, a jak ten silnik 3,0 ? rozumiem, że 3,2 lepszy ?
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 19.09.2021, 16:26 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Chyba @marko już pisał. Silnik jak silnik...trochę więjsza pojemność, ale 3.2 jest obsługiwany systemem motronic....elektronika...proste rozwiązanie, kilka czujmików. SC - 3.0 to układ K-jetronic...kompilacja pod..i nad..ciśnień plus elementy bimetaliczne...jak jest sprawny to ok. ale to są już stare urządzenia i jak zacznie szwankować to jest zabawa....znaczy potrafi być kłopot.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|