Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 10:44 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
@Robson

To auto wygląda bardzo przyzwoicie…
Nie ma wielu przeróbek: to jest G50 (nawet jest to napisane w tytule aukcji), siedzenia mogą być oryginalne, kierownica akcesoryjna Porsche, BBS akcesoryjne często pojawiające się w tym modelu (masz też w komplecie Fuchs’y), skrzydło pewnie też akcesoryjne Porsche lub aftermarket (ale może równie dobrze być fabryczne), końcówka wydechu na pewno aftermarket ale co z tego?

Poczytaj dokładnie opis aukcji oraz dyskusję poniżej. Jest tam sporo informacji, o które pytasz.
Nawet Amerykaniec dokładnie przedstawił grubość lakieru, i tutaj widać że miał jakieś przygody w przeszłości (jest też o tym w dyskusji jaki status Title’a, podobno czysty więc zawsze kiedyś możesz ponownie zrobić robotę blacharską w Polsce już tak jak trzeba).

Cena jak na dzisiejsze czasy to na razie bardzo dobra, ale to może w końcowych godzinach aukcji jeszcze się zmienić…

To tak na szybko bo jakoś szczególnie nie analizowałem wszystkich zdjęć a i niejedyne jakimś ekspertem od G-Modelu.

Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 13:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 25.08.2015
Posty: 192
Nr klubowicza: 267
Dzięki Mata.

Wrzuciłem jako przykład modelu G, a propo's, to jest 930 ?

W tytule jest G50, ale czy w tych latach jak wyżej zawsze była ta skrzynia. Czasami jest tylko opis że 5cio biegowa...

Cena jest jak na razie super, ale to co się dzieje z ceną końcową na te modele to jest jakiś kosmos. Myślę, że zakup będzie w okolicy 75 tys.$ A może i lepiej...

Wrzucę linka po aukcji.

Pozdrawiam serdecznie
Robson




_________________

Pozdrawiam
Robson 997


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 13:22 
Avatar użytkownika

Dołączył: 25.08.2015
Posty: 192
Nr klubowicza: 267
Zobacz tutaj....

https://bringatrailer.com/listing/1988- ... rrera-100/




_________________

Pozdrawiam
Robson 997


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 13:32 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
Robson 997 napisał(a):


To jest jakieś wariactwo. Nawet Jankesi się zdziwili tą ceną. Do tego niesprawna klima i nieoryginalne radio i 133tyś mil przebiegu :banghead:

Przy okazji pytałeś o 930. To jest oznaczenie turbo w tzw. G-modelu i tylko turbo jest 930tką. W Polsce często cały "typoszereg G" jest mylnie określany jako 930, nawet na popularnych portalach sprzedażowych w necie.




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 13:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
Jako użytkownik SC, powiem Ci, że 3,0 że skrzynią 915 też daje radę i mnóstwo funu. Do tego silniki 3,0 mają opinię najtrwalszych, a SC znajdziesz jeszcze w przyzwoitej cenie, bo 3,2 z G50 totalnie odpłynęły cenowo.

Jak lubisz pure driving to zdecydowanie polecam G, tylko musisz być gotowy na brak jakichkolwiek systemów i często mieć silną lewą nogę 😁
Jak potrzebujesz więcej komfortu to 964, nawet z automatem, który w trybie manualnym daje też poczuć moc, bo 3,6 robi robotę.




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 13:40 
Avatar użytkownika

Dołączył: 25.08.2015
Posty: 192
Nr klubowicza: 267
Wczoraj dwóch się biło na końcu, cena wzrasta w ostatnich 2-3 minutach...
Chyba trzeba to wariactwo przeczekać, dobre pytanie to czy ceny spadną?? Wg mnie już nie bardzo... jak widać ludzie uciekają z kasą chyba też w klasyki.
996 turbo s w cabrio poszedł za 93 tys. $

https://bringatrailer.com/listing/2005- ... urbo-s-55/




_________________

Pozdrawiam
Robson 997


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 13:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 25.08.2015
Posty: 192
Nr klubowicza: 267
mata70 napisał(a):
Jako użytkownik SC, powiem Ci, że 3,0 że skrzynią 915 też daje radę i mnóstwo funu. Do tego silniki 3,0 mają opinię najtrwalszych, a SC znajdziesz jeszcze w przyzwoitej cenie, bo 3,2 z G50 totalnie odpłynęły cenowo.

Jak lubisz pure driving to zdecydowanie polecam G, tylko musisz być gotowy na brak jakichkolwiek systemów i często mieć silną lewą nogę
Jak potrzebujesz więcej komfortu to 964, nawet z automatem, który w trybie manualnym daje też poczuć moc, bo 3,6 robi robotę.
Cześć mata70,

3,2 z G50 jest poza zasięgiem, bez przesady. Nie chcę robić inwestycji tylko kupić aby mieć fun.
Wolałbym jednak wiatrak, max do 964.
Kiedy robimy "poznańską" kawę ?




_________________

Pozdrawiam
Robson 997


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 19:17 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
Robson 997 napisał(a):
Dzięki Mata.
Wrzuciłem jako przykład modelu G, a propo's, to jest 930 ?
W tytule jest G50, ale czy w tych latach jak wyżej zawsze była ta skrzynia. Czasami jest tylko opis że 5cio biegowa...

Cena jest jak na razie super, ale to co się dzieje z ceną końcową na te modele to jest jakiś kosmos. Myślę, że zakup będzie w okolicy 75 tys.$ A może i lepiej...
Robson


W modelach 87-89 byly skrzynie G50 (ktore byly potem w 964) jak i skrzynie 915 4 biegowe jak w Turbo. Na sam koniec bylo Turbo w 89 które mialo 5 biegowe manuale.
Te auta osiagają najwyższe kwoty.

911 G50 bedzie tylko drożeć poniewaz jest to ostatni "klasyk' ale juz z nowoczesnymi bezproblemowymi i dość ekonomicznymi wtryskami i "miekką' skrzynią.
Do tego czesto posiadają cruise control, elektryki foteli czy lusterek itd..
Wiec dla tych wygodnych :D

Nie sugeruj sie licytacja na BaT. Wielokrotnie przegrywałem w ostatniej minucie o 2 krotnośc kwoty !!! Pol roku temu licytowalem wraka 911 O z 65r w ostatnich sekundach za 55$ a poszedl za 90.. (SIC)

Do tego jest procent, ktory placisz domowi maklerskiemu, no i pelen rachunek, ktory liczy sie dla celników w DE albo gdziekolwiek go sporowadzasz..
Wiec z kwoty np 75$ robi ci sie 90$.

PS. Auto ma akcesoryjne felgi, ale orginalne Fuchsy sa 16 zoll i sa dodane do auta.
Cale wnętrze jest konretnie skundlone przez nieorginalną kremową skórę z lampasem, która nigdy w takich wozach nie występowała.

mata70 napisał(a):
Przy okazji pytałeś o 930. To jest oznaczenie turbo w tzw. G-modelu i tylko turbo jest 930tką. W Polsce często cały "typoszereg G" jest mylnie określany jako 930, nawet na popularnych portalach sprzedażowych w necie.


Sluszna uwaga.

mata70 napisał(a):
To jest jakieś wariactwo. Nawet Jankesi się zdziwili tą ceną. Do tego niesprawna klima i nieoryginalne radio i 133tyś mil przebiegu :banghead:
.


Przeciez 180 tyś km jest ulubionym przebiegiem Polaków :D

a tak serio.
Sugerowanie sie przebiegiem jest w/g mnie i wielu znawców dużym błędem.
To jest jakaś polska legenda podkrecona przez podkręcone w nieskończoność liczniki.

Znam auta z przebiegiem 500 tyś które wygladają jak nowe.
Rok temu robilem kompleksową odbudowe 911F które mialo tylko 40 tyś mil ... więc..

Sam jeżdze na codzien w140 które jak kupiłem mialo 80 tyś km, wygladało jak nówka a głowicę robilem juz pol roku potem.. W140 mojego przyjaciela ma 700 tyś i silnik jest jak nowy..
Szczegolnie auta z Japonii które maja ultra niskie przebiegi potrafią niemile zaskoczyć gdyż te przebiegi są zrobione stojąc w korkach i sie przegrzewają.

Zawsze uważam że lepiej miec auto z przebiegiem 300k po Amerykańskich czy niemieckich autostardach niż 20 tyś zrobione w upałach w korku w Tokio.

Konstrukcja silników Porsche wręcz prosi sie o ciągle używanie, niż "stanie" w garażach.
Znam przypadki gdzie nieuzywane silniki po remontach stojąc 4 lata zaczynają ciec w nieskończoność.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 22:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 25.08.2015
Posty: 192
Nr klubowicza: 267
Marko 356, dzięki za cenne uwagi i pomoc




_________________

Pozdrawiam
Robson 997


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2021, 23:41 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
marko356 napisał(a):
.....
Chodzi mi o zgrubszy zarys. Silnik 911 jest w jednym kawałku ze skrzynią, osiami, wydechem itd. Stad jako jeden moduł jest latwo "wkladalny" w kazde nadwozie na te same śruby.
Do tego taki silnik można odpalic poza autem na zwyklej palecie, łacząc tylko trakcje olejowe........

Załącznik:
20200508_112524~2_resized.jpg

I tu dowód potwierdzający słowa Marka.... :lol:
Przedmówcy powiedzieli chyba wszystko. Jeżeli masz w głowie 911 "G", cabrio to masz do wyboru szeroki przedział aut. 911 3.2, G-50 to top w tym przedziale, dlatego mało i ceny wysokie. Może się zdarzyć, że 964 cabrio będzie konkurencyjne cenowo, ale powtórzę, nie bój się cabrio SC, ani wczesnych 3.2. Motory 3.2 są najlepsze = najtańsze = najmniej kłopotliwe w eksploatacji, ale motor to nie wszystko.
Widziałem takie auto chyba na allegro czy olx, w Warszawie, w Rembertowie, ale.....każdy egzemplarz trzeba indywidualnie ocenić.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.09.2021, 8:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 25.08.2015
Posty: 192
Nr klubowicza: 267
Pdmobil, o tym aucie pisałeś?

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... llery-grid

Ktoś kojarzy tego gościa? Sprzedaje kilka aut...

Tak na szybko ze zdjęć, Wasza ocena ?




_________________

Pozdrawiam
Robson 997


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.09.2021, 11:15 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Robson 997 napisał(a):
Pdmobil, o tym aucie pisałeś?

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... llery-grid

Ktoś kojarzy tego gościa? Sprzedaje kilka aut...

Tak na szybko ze zdjęć, Wasza ocena ?


Pan Kuliński zajmuje się klasykami bardzo długo, a oferowane auta są ...bardzo różne, dlatego napisałem, że trzeba dobrze obejrzeć. Trzeba obejrzeć i ocenić ile trzeba włożyć, żeby zadowolić swoje potrzeby.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.09.2021, 11:22 
Avatar użytkownika

Dołączył: 25.08.2015
Posty: 192
Nr klubowicza: 267
Oczywiście, bez jazdy i przeglądu nie ma mowy o zakupie. Opis lakoniczny, ale to ma małe znaczenie bo napisać można wszystko. A silnik 3,0 ?
U kogo go sprawdzić w Wa-wie ?




_________________

Pozdrawiam
Robson 997


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.09.2021, 11:29 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Nieopodal....u Marka przy Chełmżyńskiej.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.09.2021, 14:02 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Auto Chełmżyńska Marek Półtorak
ul. Chełmżyńska 10B

A Krzysztofowi Kulińskiemu tak jak pisze powyżej PDMobil zawdzięczamy w Polsce sporo klasyków. Rzekłbym, że od lat hurtowo je sprowadza. Sprzedawane są generalnie tak jak przyjechały, więc przed zakupem musisz koniecznie dobrze sprawdzić dany egzemplarz. Jedne lepsze inne gorsze...
Moje 912 wiele lat temu też zostało ściągnięte przez Pana Krzysztofa :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.09.2021, 14:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 25.08.2015
Posty: 192
Nr klubowicza: 267
Dzięki




_________________

Pozdrawiam
Robson 997


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.09.2021, 15:17 
Avatar użytkownika

Dołączył: 25.08.2015
Posty: 192
Nr klubowicza: 267
Koledzy, a jak ten silnik 3,0 ? rozumiem, że 3,2 lepszy ?




_________________

Pozdrawiam
Robson 997


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.09.2021, 16:26 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Chyba @marko już pisał. Silnik jak silnik...trochę więjsza pojemność, ale 3.2 jest obsługiwany systemem motronic....elektronika...proste rozwiązanie, kilka czujmików. SC - 3.0 to układ K-jetronic...kompilacja pod..i nad..ciśnień plus elementy bimetaliczne...jak jest sprawny to ok. ale to są już stare urządzenia i jak zacznie szwankować to jest zabawa....znaczy potrafi być kłopot.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum