Autor |
Wiadomość |
Robson 997
|
Napisane: 7.09.2021, 21:26 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
Cześć.
Od dłuższego czasu, szczególnie po spotkaniach z grupą Classic, targają mną emocje co do zakupu jak wyżej. Proszę o oceny i opinie kolegów, którzy mają doświadczenie z jazdy i posiadania tych aut, serwisu, kosztów, jednym słowem wady i zalety obu modeli. Wszystkie opinie będą dla mnie cenną wskazówką co do ew. zakupu. Obecnie w posiadaniu model 997.2 Carrera 4 coupe. Pozdrawiam serdecznie Robert
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 8.09.2021, 20:38 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
Panowie, Zdaję sobie sprawę, że temat rzeka i rzecz indywidualna jeśli chodzi o wrażenia z jazdy, serwis, itd. Ale nikt, nic ? To ja zacznę. Na stronach amerykańskich jest jedną sztuka z silnikiem ze słabą albo pewnie brakiem kompresji silnika. Czy taka awaria dyskwalifikuje zakup ? Pewnie tak... Jaki jest koszt remontu takiego silnika? Pozdrawiam Robson
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 8.09.2021, 21:18 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Ale jedna sztuka G czy 964. A jeżeli G to z jakim silnikiem. Brak kompresji na ilu cylindrach ? Bez podstawowych info jak poradzić.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 8.09.2021, 21:34 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 8.09.2021, 21:41 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Czyli 3.2....to bardzo dobrze Skrzynia G 50....bardzo dobrze Kupuj.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 8.09.2021, 21:49 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
Nie, poważnie piszesz? Nic nie wiadomo, a silnik ?? Może być złom...
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 8.09.2021, 22:05 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Napisane że pracuje. Dopytaj sprzedawcę. To proste motory. Sądzę, że ma to być fan. Zacny model, cabrio. Na pewno serwis mechaniczny dużo prostszy i tańszy jak 964. W dalszym ciągu mało info. Kupuj.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
LeON
|
Napisane: 8.09.2021, 22:15 |
|
Dołączył: 19.02.2018 Posty: 400
Nr klubowicza: 583
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 8.09.2021, 22:27 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
A może cabrio w turbo look?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 8.09.2021, 22:28 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
LeON napisał(a): http://classic911.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=216:test&catid=44:for-sale&Itemid=139 I to jest piękny egzemplarz
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
LeON
|
Napisane: 8.09.2021, 22:39 |
|
Dołączył: 19.02.2018 Posty: 400
Nr klubowicza: 583
|
Mata napisał(a): LeON napisał(a): http://classic911.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=216:test&catid=44:for-sale&Itemid=139 I to jest piękny egzemplarz a finalnie pewnie tańszy od tego bez kompresji
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 8.09.2021, 22:48 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
Widziałem to ogłoszenie, piękna sztuka, cena trochę wysoka... Duży plus to sprawdzony stan i historia.
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 8.09.2021, 22:49 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
kacper napisał(a): A może cabrio w turbo look? Kacper, coś więcej o tym aucie ?
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
LeON
|
Napisane: 8.09.2021, 22:58 |
|
Dołączył: 19.02.2018 Posty: 400
Nr klubowicza: 583
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 8.09.2021, 22:59 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 8.09.2021, 23:37 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
Napisałem.
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
marko356
|
Napisane: 9.09.2021, 2:10 |
|
Dołączył: 25.12.2018 Posty: 452
|
pdmobil napisał(a): Napisane że pracuje. Dopytaj sprzedawcę. To proste motory. Sądzę, że ma to być fan. Zacny model, cabrio. Na pewno serwis mechaniczny dużo prostszy i tańszy jak 964. W dalszym ciągu mało info. Kupuj. Niby proste motory ale w każdym warsztacie tego nie zrobisz. Tak naprawde zrobienie motoru w Porsche a szczególnie jego uszczelnienie nie jest takie proste. Zrobienie motoru zaczyna sie od 20 k a gorna granica może być ponad 80.. Takze warto rozważyć auto "z kompresją" niż bez Skrzynia G50 jest doskonala ale jezeli syncra lub dyfer źle pracuje to koszta idą w grube tysiące. Jedna igla po jeden bieg kosztuje 180e, syncro 400e, pinion shaft 1800e... Także tego.. G model im pózniejszy tym lepszy w przeciwieństwie do modelu F. Najlepsze G to auta tzw G50 z rocznikow 87-89. Najlepiej wykonane i często posiadające wiele opcji z "wspolczesności" jak skóra, elektryczne lusterka, fotele i inne dyrdymaly dla wygodnych Raczej unikaj modelu G z lat 74-77 bo motor 2.7 tzw magnesium ma bardzą zla opinię. Choć zdarzały sie wyjątki gdzie magnezowy case nie mial kraterów. Cabrio jest zdecydowanie tansze i gorsze w prowadzeniu niż Targa czy Coupe. Nie mowie o limitowanym modelu Speedster - bo on zawsze bedzie bardziej kolekcjonerski (vide droższy). Generalnie mechanicznie 964 i 911 G są bardzo zbliżone nie licząc elektryki. Obydwa motory to motronic. 964 to rozwiert 3.2 na 3.6 z twin sparkiem. Skrzynia g50 jest w obydwu wozach. 964 jest też w opcji z automatem ktorego chyba nikt nie poleca. 964 jest bardziej "Mercedesiasty" w prowadzeniu a G jest bardziej gocartowy. Obydwa modele mają swoich fanów. PS. jakbyś chcial fajne G50 to do sprzedania jest Targa która byla na zlocie PCP w Libercu parę dni temu.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 9.09.2021, 7:15 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Myślę, że Robson zamarzył o fajnym klasyku, na przejażdżki = cabrio. I to jest idealne auto do tego. @marko 356 - żadnego Porsche, a zwłaszcza silnika nie zrobi pierwszy lepszy mechanik, to chyba wszyscy wiemy. Złożoność 964, i silnika i całego auta jest bez porównania większa niż G 3.2, którego silniki są najprostsze z możliwych. Chyba co do tego nie ma wątpliwości. Co za tym idzie, w każdym detalu doprowadzenie 964 do stanu dobrego będzie zawsze trudniejsze i droższe niż G. Proszę, nie sugeruj, że może być inaczej ! Oczywiście można trafić na złom ... Oczywiście na nieprzemyślany remont można wydać drugie auto. Oczywiście lepiej kupić ( dobrze ) zrobiony w kraju.... Zatem Robson 997 , już wiesz.....
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 9.09.2021, 7:41 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
Dokładnie tak jak napisałeś, auto do przejażdżek, piękny klasyk. Na lato może nawet jako daily.... Dzięki za Wasze opinie, o takie mi właśnie chodziło. Im więcej tym lepiej. Wg mnie kupno auta w ciemno, czy to w USA czy też bliżej to straszne ryzyko. Chyba, że przegląd przed sprzedażowy. Marku, Twoja Targa piękna, jeździliśmy razem w Libercu Jakoś tak ciągnie mnie w kierunku cabrio, nawet nie wiem czemu....
_________________
Pozdrawiam Robson 997
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: 9.09.2021, 8:34 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 825
Nr klubowicza: 667
|
marko356 napisał(a): pdmobil napisał(a): Napisane że pracuje. Dopytaj sprzedawcę. To proste motory. Sądzę, że ma to być fan. Zacny model, cabrio. Na pewno serwis mechaniczny dużo prostszy i tańszy jak 964. W dalszym ciągu mało info. Kupuj. Niby proste motory ale w każdym warsztacie tego nie zrobisz. Tak naprawde zrobienie motoru w Porsche a szczególnie jego uszczelnienie nie jest takie proste. Zrobienie motoru zaczyna sie od 20 k a gorna granica może być ponad 80.. Takze warto rozważyć auto "z kompresją" niż bez Skrzynia G50 jest doskonala ale jezeli syncra lub dyfer źle pracuje to koszta idą w grube tysiące. Jedna igla po jeden bieg kosztuje 180e, syncro 400e, pinion shaft 1800e... Także tego.. G model im pózniejszy tym lepszy w przeciwieństwie do modelu F. Najlepsze G to auta tzw G50 z rocznikow 87-89. Najlepiej wykonane i często posiadające wiele opcji z "wspolczesności" jak skóra, elektryczne lusterka, fotele i inne dyrdymaly dla wygodnych Raczej unikaj modelu G z lat 74-77 bo motor 2.7 tzw magnesium ma bardzą zla opinię. Choć zdarzały sie wyjątki gdzie magnezowy case nie mial kraterów. Cabrio jest zdecydowanie tansze i gorsze w prowadzeniu niż Targa czy Coupe. Nie mowie o limitowanym modelu Speedster - bo on zawsze bedzie bardziej kolekcjonerski (vide droższy). Generalnie mechanicznie 964 i 911 G są bardzo zbliżone nie licząc elektryki. Obydwa motory to motronic. 964 to rozwiert 3.2 na 3.6 z twin sparkiem. Skrzynia g50 jest w obydwu wozach. 964 jest też w opcji z automatem ktorego chyba nikt nie poleca. 964 jest bardziej "Mercedesiasty" w prowadzeniu a G jest bardziej gocartowy. Obydwa modele mają swoich fanów. PS. jakbyś chcial fajne G50 to do sprzedania jest Targa która byla na zlocie PCP w Libercu parę dni temu. Marek a skoro wspomniałeś o automacie Rzeczywiście jest taki zły nie miałem okazji jeździć ale wydaje mi się ze na miasto byłby idealny.
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|