Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 14.06.2009, 20:42 

Dołączył: 13.06.2009
Posty: 26
jak w temacie, proszę o Wasze opinie na temat porsche w wersji cabrio oraz z 4x4


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 0:31 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
Cześć Tran,

- jeśli "lans", to zdecydowanie Cabrio,
- jeśli ostra sportowa jazda oraz zimowe pojeżdżawki to tylko coupe.

Wybór należy do Ciebie...;) Cabrio jest bardziej miękkie, w sensie nie trzyma się tak dobrze na torze jak coupe.

P.S. Mogę tylko zasugerować, żebyś szukał opcji po "lifcie" tzn. z silnikiem 3,6, roczniki 2002 i wyżej...




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 1:08 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
Marcin powiedz to Karolowi :lol: :lol: :lol:

Sam też się już z tego śmieję , że cabrio nie jedzie :wink:

Do niedawna też tak myślałem :D

Pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 8:08 

Dołączył: 13.02.2009
Posty: 382
Oj , Panie Marcin , ale Pan sobie grabisz :D Co, ze cabrio nie jeździ :evil: Że do lansu? :evil: To wszystko mity i trzeba je obalić !!! Cabrio z tylnym napędem to piękny zestaw , ładna pogoda jedziesz cabrio i podziwiasz widoki, Marcin przez te małe szybki , to niewiele chyba swiata widziałeś :wink: Pada i mokro zamykasz dach i ścigasz sie na Żeraniu :)
Mirek potwierdzi :D A co do 4x4 to dobre jest w terenie, do walki w błocie,
to dobry napęd dla nieogarniających tylnego :wink: W zimę z napędem na cztery polecam np.EVO IX :D Paniowie do zobacznia w Borsku tam dokończymy tą dyskusję :wink: Pozdrawiam,Łukasz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 11:06 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
naped na 4 jest fajny
automat jeszcze lepszy
a cabrio pewnie super
(teraz żałuję że mój nie jest cabrio bo byłaby to idealna konfiguracja)

a to że cabrio są miększe i że się nie trzymają drogi to sa mity, co widać po wynikach. do takich zabaw jak zloty czy troche toru w Poznaniu napewno cabrio nie przeszkadza


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 11:13 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Cabrio nie jest bardziej miękkie tylko ma mniej sztywne nadwozie, co może przeszkadzać na torze przy PROFESJONALNEJ I WYŚCIGOWEJ jeździe w porównaniu z coupe.
Na poziomie zabawy i doskonalenia się nie ma to znaczenia.
A radocha latem jest super.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 11:48 

Dołączył: 13.06.2009
Posty: 26
OK dzięki, a jak wygląda temat miękkiego lub twardego dachu - w kwestii komfortu jazdy i użytkowania ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 12:34 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
Bardziej miękki, miałem na myśli mniej sztywny... a dalszy wywód dotyczył podsłyszanych opinii użytkowników starszych modeli Porsche...

Nowe 997 czy 987, to wiadomo że inna bajka, pod każdym względem, nie wiem jak 996.




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 12:37 

Dołączył: 13.06.2009
Posty: 26
auto posiada HardTop na zimę, windshot na lato czy takie wyposażenie to kłopot czy raczej zaleta ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 12:41 

Dołączył: 13.02.2009
Posty: 382
Już się kolego Marcin nie tłumacz :) Chciałeś nam dogryźć , że niby my kawalerowie się lansujemy tak :) że nie potrafimy sie ścigać :) Flaszka przeprosinowa Cię nie ominie :D A kończąc wywody , Porsche to jednak auto w sezonie wiosna -jesień , na zimę niespecjalnie , szkoda go niszczyć ,911 z twardym lakierowanym dachem wygląda jak coupe , tylko mam mniejsze szybki jak kiedyś MArion słusznie zauważył , a co do Boxsterów , widząc jak Mirek z Jurkiem poginają pełen szacunek , więc najlepszym wyjściem jest 997 Turbo Cabrio :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 12:45 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
911 z hardtopem NIE WYGLADA i nie bedzie wygladalo nigdy jak coupe ;) A to z powodu linii tylnych bocznych okien. NIEPOWTARZALNA w coupe :D:D:D A cabrio z hardtopem co najwyzej mozna porownac do Targi.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 12:52 

Dołączył: 13.02.2009
Posty: 382
Co do windshota , to pomaga w dłuższych , szybkich trasach ,łatwo się zakłada i ściąga , a co do hardtop'a to też nie ma większego problemu , jedynym minusem jest to ,ze trochę skrzypi w zimne dni ,ale latem tego nie ma :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.06.2009, 14:53 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Jezdzilem troche roznymi cabrio, 911 nie - ponizej moje czysto subiektywne odczucia

Wady:
- szmaciany dach powoduje, ze w aucie jest glosniej
- stres przy pozostawieniu, czy ktos nie potnie dachu (swego czasu byly zwyzki ubezpieczeniowe przy szmacianych dachach) - problem raczej nie dotyczy 911, bo jej i tak sie nie zostawia bez opieki;
- upierdliwe otwieranie - zamykanie dachu, bo strach zostawic gdzies auto z otwartym dachem (kolega zostawial z zamknietymi szybami, do czasu az jakis dzentelmen zagladajac do wnetrza, opierajac sie o szybe nie uszkodzil prowadnic i uszczelki). Pozostawienie auta bez dachu z opuszczonymi szybami moze zaowocowac niedopalkiem, ogryzkiem, itd na siedzeniach...
- szmaciany dach wymaga pewnej dozy konswerwacji i pieszczot
- nie mozna np pozostawiac samochodu z zamknietym dachem podczas opadow sniegu - tez nie dotyczy 911 w wiekszosci przypadkow;
- hardtop skrzypi, potrzeba 2 osob, zeby go zdjac - zalozyc, trzeba go przechowywac.
- brak dachu zmniejsza sztywnosc nawozia - ale to juz Koledzy pisali;
- brak dachu powoduje, ze wnetrze momentalnie sie kurzy - ma to duze znaczenie przy wykonczeniach z alcantary;
- J. Clarkson mowi, ze cabrio sa tylko dla fryzjerow, prawdziwy facet jezdzi coupe :)

Zalety:
- swego czasu mozna bylo zarejestrowac je jako "pojazd dostawczy, 2 osobowy z plandeka" (-22% VAT) :) Ale to byly czasy, kiedy Subaru Impreza 22B rejestrowalo sie na bankowoz
- jest wielofunkcyjny - mozna nim w latwy sposob przewiezc sporej wielkosci krzak w pozycji pionowej, wzglednie wykorzystywac podobnie jak bohater filmu Californication
- jest lanserski - 100% facetow sie obroci i jakies 40% kobiet - przy coupe te statystyki sa znacznie nizsze :)
- bardzo przyjemnie przywitac wczesna wiosne z otwartym dachem, podgrzewanymi siedzeniam i postawionym windshotem :)

Co do 4x4 i Cabrio - oczywiscie na torze bedzie fajnie, ale do codziennej jazdy PSM + naped na tyl powinny byc rownie skuteczne, przy znacznie mniejszym stopniu komplikacji technicznej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 15:46 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
A najlepiej to miec oba :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 19:21 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Wampir bravo, jedyna właściwa odpowiedź. Cabrio nie jest na tor, ani nawet na "kręciołka". A przygotowany do "clubsportu" gokart nie na weekendowe przejażdżki ! Trzeba mieć obydwa :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 19:50 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
typowo na tor jest seria GT, czyli GT2, GT3 (nie robią cabrio :)) sliki itp ale mówimy o jeździe po torze "po naszemu" tzn. trochę przodem, trochę bokiem wtedy cabrio nie przeszkadza :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 19:52 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Rozumiem, tylko że w 944jest 80kg więcej i miększe zawieszenie - o to mi chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 20:20 

Dołączył: 13.06.2009
Posty: 26
kl - dobre zimne piwo w upalny dzień Ci stawiam ;)

oglądałem dziś dwa modele 911 ... jednego nawet dotykałem ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 20:28 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
No i....?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2009, 21:14 

Dołączył: 13.06.2009
Posty: 26
mrowienie na grzbiecie ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum