Autor |
Wiadomość |
tran
|
Napisane: 14.06.2009, 20:42 |
|
Dołączył: 13.06.2009 Posty: 26
|
jak w temacie, proszę o Wasze opinie na temat porsche w wersji cabrio oraz z 4x4
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 15.06.2009, 0:31 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
Cześć Tran,
- jeśli "lans", to zdecydowanie Cabrio,
- jeśli ostra sportowa jazda oraz zimowe pojeżdżawki to tylko coupe.
Wybór należy do Ciebie... Cabrio jest bardziej miękkie, w sensie nie trzyma się tak dobrze na torze jak coupe.
P.S. Mogę tylko zasugerować, żebyś szukał opcji po "lifcie" tzn. z silnikiem 3,6, roczniki 2002 i wyżej...
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
newada
|
Napisane: 15.06.2009, 1:08 |
|
Dołączył: 3.09.2007 Posty: 911
|
Marcin powiedz to Karolowi
Sam też się już z tego śmieję , że cabrio nie jedzie
Do niedawna też tak myślałem
Pzdr.
|
|
Góra |
|
Silent
|
Napisane: 15.06.2009, 8:08 |
|
Dołączył: 13.02.2009 Posty: 382
|
Oj , Panie Marcin , ale Pan sobie grabisz Co, ze cabrio nie jeździ Że do lansu? To wszystko mity i trzeba je obalić !!! Cabrio z tylnym napędem to piękny zestaw , ładna pogoda jedziesz cabrio i podziwiasz widoki, Marcin przez te małe szybki , to niewiele chyba swiata widziałeś Pada i mokro zamykasz dach i ścigasz sie na Żeraniu
Mirek potwierdzi A co do 4x4 to dobre jest w terenie, do walki w błocie,
to dobry napęd dla nieogarniających tylnego W zimę z napędem na cztery polecam np.EVO IX Paniowie do zobacznia w Borsku tam dokończymy tą dyskusję Pozdrawiam,Łukasz
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 15.06.2009, 11:06 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
naped na 4 jest fajny
automat jeszcze lepszy
a cabrio pewnie super
(teraz żałuję że mój nie jest cabrio bo byłaby to idealna konfiguracja)
a to że cabrio są miększe i że się nie trzymają drogi to sa mity, co widać po wynikach. do takich zabaw jak zloty czy troche toru w Poznaniu napewno cabrio nie przeszkadza
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 15.06.2009, 11:13 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Cabrio nie jest bardziej miękkie tylko ma mniej sztywne nadwozie, co może przeszkadzać na torze przy PROFESJONALNEJ I WYŚCIGOWEJ jeździe w porównaniu z coupe.
Na poziomie zabawy i doskonalenia się nie ma to znaczenia.
A radocha latem jest super.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
tran
|
Napisane: 15.06.2009, 11:48 |
|
Dołączył: 13.06.2009 Posty: 26
|
OK dzięki, a jak wygląda temat miękkiego lub twardego dachu - w kwestii komfortu jazdy i użytkowania ?
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 15.06.2009, 12:34 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
Bardziej miękki, miałem na myśli mniej sztywny... a dalszy wywód dotyczył podsłyszanych opinii użytkowników starszych modeli Porsche...
Nowe 997 czy 987, to wiadomo że inna bajka, pod każdym względem, nie wiem jak 996.
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
tran
|
Napisane: 15.06.2009, 12:37 |
|
Dołączył: 13.06.2009 Posty: 26
|
auto posiada HardTop na zimę, windshot na lato czy takie wyposażenie to kłopot czy raczej zaleta ?
|
|
Góra |
|
Silent
|
Napisane: 15.06.2009, 12:41 |
|
Dołączył: 13.02.2009 Posty: 382
|
Już się kolego Marcin nie tłumacz Chciałeś nam dogryźć , że niby my kawalerowie się lansujemy tak że nie potrafimy sie ścigać Flaszka przeprosinowa Cię nie ominie A kończąc wywody , Porsche to jednak auto w sezonie wiosna -jesień , na zimę niespecjalnie , szkoda go niszczyć ,911 z twardym lakierowanym dachem wygląda jak coupe , tylko mam mniejsze szybki jak kiedyś MArion słusznie zauważył , a co do Boxsterów , widząc jak Mirek z Jurkiem poginają pełen szacunek , więc najlepszym wyjściem jest 997 Turbo Cabrio
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.06.2009, 12:45 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
911 z hardtopem NIE WYGLADA i nie bedzie wygladalo nigdy jak coupe A to z powodu linii tylnych bocznych okien. NIEPOWTARZALNA w coupe :D:D A cabrio z hardtopem co najwyzej mozna porownac do Targi.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Silent
|
Napisane: 15.06.2009, 12:52 |
|
Dołączył: 13.02.2009 Posty: 382
|
Co do windshota , to pomaga w dłuższych , szybkich trasach ,łatwo się zakłada i ściąga , a co do hardtop'a to też nie ma większego problemu , jedynym minusem jest to ,ze trochę skrzypi w zimne dni ,ale latem tego nie ma
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 15.06.2009, 14:53 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Jezdzilem troche roznymi cabrio, 911 nie - ponizej moje czysto subiektywne odczucia
Wady:
- szmaciany dach powoduje, ze w aucie jest glosniej
- stres przy pozostawieniu, czy ktos nie potnie dachu (swego czasu byly zwyzki ubezpieczeniowe przy szmacianych dachach) - problem raczej nie dotyczy 911, bo jej i tak sie nie zostawia bez opieki;
- upierdliwe otwieranie - zamykanie dachu, bo strach zostawic gdzies auto z otwartym dachem (kolega zostawial z zamknietymi szybami, do czasu az jakis dzentelmen zagladajac do wnetrza, opierajac sie o szybe nie uszkodzil prowadnic i uszczelki). Pozostawienie auta bez dachu z opuszczonymi szybami moze zaowocowac niedopalkiem, ogryzkiem, itd na siedzeniach...
- szmaciany dach wymaga pewnej dozy konswerwacji i pieszczot
- nie mozna np pozostawiac samochodu z zamknietym dachem podczas opadow sniegu - tez nie dotyczy 911 w wiekszosci przypadkow;
- hardtop skrzypi, potrzeba 2 osob, zeby go zdjac - zalozyc, trzeba go przechowywac.
- brak dachu zmniejsza sztywnosc nawozia - ale to juz Koledzy pisali;
- brak dachu powoduje, ze wnetrze momentalnie sie kurzy - ma to duze znaczenie przy wykonczeniach z alcantary;
- J. Clarkson mowi, ze cabrio sa tylko dla fryzjerow, prawdziwy facet jezdzi coupe
Zalety:
- swego czasu mozna bylo zarejestrowac je jako "pojazd dostawczy, 2 osobowy z plandeka" (-22% VAT) Ale to byly czasy, kiedy Subaru Impreza 22B rejestrowalo sie na bankowoz
- jest wielofunkcyjny - mozna nim w latwy sposob przewiezc sporej wielkosci krzak w pozycji pionowej, wzglednie wykorzystywac podobnie jak bohater filmu Californication
- jest lanserski - 100% facetow sie obroci i jakies 40% kobiet - przy coupe te statystyki sa znacznie nizsze
- bardzo przyjemnie przywitac wczesna wiosne z otwartym dachem, podgrzewanymi siedzeniam i postawionym windshotem
Co do 4x4 i Cabrio - oczywiscie na torze bedzie fajnie, ale do codziennej jazdy PSM + naped na tyl powinny byc rownie skuteczne, przy znacznie mniejszym stopniu komplikacji technicznej.
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 15.06.2009, 15:46 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
A najlepiej to miec oba
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 15.06.2009, 19:21 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Wampir bravo, jedyna właściwa odpowiedź. Cabrio nie jest na tor, ani nawet na "kręciołka". A przygotowany do "clubsportu" gokart nie na weekendowe przejażdżki ! Trzeba mieć obydwa
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 15.06.2009, 19:50 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
typowo na tor jest seria GT, czyli GT2, GT3 (nie robią cabrio ) sliki itp ale mówimy o jeździe po torze "po naszemu" tzn. trochę przodem, trochę bokiem wtedy cabrio nie przeszkadza
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 15.06.2009, 19:52 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Rozumiem, tylko że w 944jest 80kg więcej i miększe zawieszenie - o to mi chodzi.
|
|
Góra |
|
tran
|
Napisane: 15.06.2009, 20:20 |
|
Dołączył: 13.06.2009 Posty: 26
|
kl - dobre zimne piwo w upalny dzień Ci stawiam
oglądałem dziś dwa modele 911 ... jednego nawet dotykałem ...
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.06.2009, 20:28 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
No i....?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
tran
|
Napisane: 15.06.2009, 21:14 |
|
Dołączył: 13.06.2009 Posty: 26
|
mrowienie na grzbiecie ...
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|