Autor |
Wiadomość |
Paweł50
|
Napisane: 25.08.2020, 23:44 |
|
Dołączył: 28.02.2015 Posty: 274
|
Proszę użytkowników o przedstawienie plusów i minusów posiadania TTS 991.1 ze składanym dachem.
|
|
Góra |
|
Mic182
|
Napisane: 26.08.2020, 10:02 |
|
Dołączył: 2.03.2016 Posty: 1038
|
Minusów nie ma, plus jest taki że możesz złożyć dach Polecam. Pozdrawiam, Michał
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.08.2020, 10:27 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Jest minus - z zamkniętym dachem auto wygląda nieco gorzej od coupe. I z tyłu jest mniej miejsca. Nie przyglądałem się jak jest w 991, ale w starszych modelach oparcia tylnych miejsc są pionowo - niezbyt to wygodne
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Mic182
|
Napisane: 26.08.2020, 10:30 |
|
Dołączył: 2.03.2016 Posty: 1038
|
wit007 napisał(a): Jest minus - z zamkniętym dachem auto wygląda nieco gorzej od coupe. I z tyłu jest mniej miejsca. Nie przyglądałem się jak jest w 991, ale w starszych modelach oparcia tylnych miejsc są pionowo - niezbyt to wygodne Witek, w coupe też nie ma szaleństwa z miejscem. Oczywiście to kwestia gustu ale dla mnie cabrio wygląda bardzo dobrze niezależnie od tego w jakiej pozycji jest dach. Pozdrawiam, Michał
|
|
Góra |
|
Tomrider
|
Napisane: 26.08.2020, 12:17 |
|
Dołączył: 28.07.2016 Posty: 214
|
w 991 cabrio też oparcia pion a nawet trochę w przód. Żona raz jechała 3 kilometry i powiedziała, że dziękuje. To miejsca raczej awaryjne lub fotelik z dzieckiem (ja mam z przodu). pełnowartościowo jako bagażnik, ale wszystko widać. Co do samego cabrio to super pod warunkiem, że nie w korku, upale i przy rurze wydechowej ciężarówki/autobusu:) Ale ogólnie cabrio to 25 stopni i poza miastem lux. W 991 da się jechać komfortowo na dłuższą metę 140-150. Powyżej też, ale trochę głośniej. Z założonym dachem jest super. Co do sylwetki to się nie wypowiadam - de gustibus... Gdybym miał wybierać pomiędzy identycznym modelem silinkowo cabrio/coupe wybrałbym cabrio. Gdybym stał orzed dylematem jak kupowałem czy cabrio c2 czy starszy gts (taki dylemat miałem) to chyba jednak gts, ale ze względu na niedoładowany silnik Przejedź się takim i takim i bierz. Życie krótkie jest
|
|
Góra |
|
Tomrider
|
Napisane: 26.08.2020, 12:18 |
|
Dołączył: 28.07.2016 Posty: 214
|
a zauważyłem, że piszesz o TTS. To bierz cabrio:)
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 26.08.2020, 13:17 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
Jedyny minus jak dla mnie, że troszkę głośniej. Jak masz dzieci i chcesz je czasem wozić z tyłu, to tez minus jak pisze Witek ,że mniej miejsca.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 26.08.2020, 16:00 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Od modelu 991 sylwetka/linia samochodu jest taka sama w coupe i cabrio. Nie porównujmy poprzednich generacji, bo od modelu 991 miękki dach to tylko pozory, pod spodem mamy panele.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.08.2020, 20:31 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Linia może i tak, ale nie oszukujmy się - wygląda to gorzej niż coupe. Z jednym wyjątkiem - czarny wóz z czarnym dachem. Ale cabrio ma wyglądać dobrze po złożeniu dachu
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 26.08.2020, 21:27 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
Zakładam, że Kolega nie pytał o wygląd bo to rzecz gustu a z gustem jest jak z d**ą każdy ma swoją Poza ograniczeniem miejsca z tyłu zastanawiam się jak to jest ze sztywnością nadwozia?
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 26.08.2020, 21:30 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Niestety cabrio cięższe i mniej sztywne od coupe. Przez to raczej średnio na tor choć daje radę, stworzone do przyjemności i lansu a nie do ścigania.
_________________
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 26.08.2020, 21:35 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Jeżeli nie jesteś sportowcem to stanowczo cabrio i do tego koniecznie w jakimś wyrazistym kolorze !!! Ja dwa lata temu miałem przyjemność pojeździć chwilę żółtym 991 cabrio TTS i mi to auto rozwaliło system... Brak dachu w sportowym aucie (którym nie koniecznie jeździsz sportowo) to moim zdaniem inny (wyższy) wymiar doznań Ps. Jedyny minus to, że jesteś na całkowitym widoku i jeżeli nie jesteś „duszą towarzystwa” to może to przeszkadzać.
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Romanesku
|
Napisane: 28.08.2020, 7:30 |
|
Dołączył: 16.06.2009 Posty: 695
|
W cabrio sama jazda ważniejsza od celu, chce się jechać z otwartym dachem zwłaszcza poza miastem . Poza tym możesz dołączyć do grupy Cabrio Club Polska i uczestniczyć w wielu super imprezach.
Pzdr.
|
|
Góra |
|
Adam_911
|
Napisane: 29.08.2020, 12:20 |
|
Dołączył: 23.12.2018 Posty: 255
|
Romanesku napisał(a): W cabrio sama jazda ważniejsza od celu, chce się jechać z otwartym dachem zwłaszcza poza miastem . Poza tym możesz dołączyć do grupy Cabrio Club Polska i uczestniczyć w wielu super imprezach.
Pzdr. to jest właśnie moje zdanie masz cabrio, otwierasz dach i masz wakacje. Celem jest sama jazda bez dachu. Nie trzeba jechać szybko, wystarczy jechać
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 29.08.2020, 13:18 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 863 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Z tego co kojarzę, to kolega kupuje auto od 5 lat więc teraz jeszcze wyżej poprzeczka ustawiona dla sprzedających - ideał Turbo, ale jeszcze w cabrio
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 29.08.2020, 13:44 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
Adam_911 napisał(a): Celem jest sama jazda bez dachu. Nie trzeba jechać szybko, wystarczy jechać Zgadza się. Tylko po co w takim przypadku turbo? Ważniejsze dobre brzmienie silnika...
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 29.08.2020, 16:17 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Jarecki napisał(a): Z tego co kojarzę, to kolega kupuje auto od 5 lat więc teraz jeszcze wyżej poprzeczka ustawiona dla sprzedających - ideał Turbo, ale jeszcze w cabrio A to znaczy że zakup będzie bardzo głęboko przemyślany
|
|
Góra |
|
JMK01
|
Napisane: 29.08.2020, 18:27 |
|
Dołączył: 10.11.2017 Posty: 264
Nr klubowicza: 692
|
Moje zdanie jest takie, że jak jedno Porsche w garażu to tylko cabrio. w 991 coupe fotele tylne są tak samo pionowe jak w cabrio - to moje subiektywne zdanie, mam coupe, a cabrio tylko jeździłem. Zwróciłem jednak uwagę że tylne fotele są tak samo bezsensowne jak u mnie .
_________________
718 Spyder '22 991 Carrera S MRE '14 987 Boxster S '05 Macan kosiarka '18
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: 29.08.2020, 19:32 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 825
Nr klubowicza: 667
|
tunix napisał(a): Adam_911 napisał(a): Celem jest sama jazda bez dachu. Nie trzeba jechać szybko, wystarczy jechać Zgadza się. Tylko po co w takim przypadku turbo? Ważniejsze dobre brzmienie silnika... A osiągi nie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|