Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.09.2018, 20:28 

Dołączył: 15.08.2018
Posty: 58
chodzi mi o budowę i parametry, czy jest wyczuwalna różnica w jeździe. jak z awaryjnością? czy to sa dokladnie te same silniki tylko jeden zdławiony?

wiem ze 170kw to eu
a 160kw to usa i japan z katalizatorem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.12.2018, 22:49 

Dołączył: 30.10.2015
Posty: 30
Stopień sprężania jest inny
w EU 10,3:1
w USA 9,5:1

0-60 mph róznica 0,2s

Myslę że dzisiaj realnie ma większy wpływ stan silnika (kompresja, stan wtryskow etc) niż to czy to Europa czy spoza.
Poza tym silniki z EU były przeznaczone na benzynę z ołowiem... jak to wygląda na hamowni po wlaniu 95? sam jestem ciekaw;)

Ja mam 3,2 z kat (Japonia) i sobie chwalę;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.12.2018, 22:53 

Dołączył: 15.08.2018
Posty: 58
dzieki za odpowiedz. do mnie tez taka płynie, jak juz bedzie, na pewno sie pochwale :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum