Autor |
Wiadomość |
BT
|
Napisane: 3.07.2012, 11:38 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Nie znam sie zupelnie na takich drogich i ekskluzywnych samochodach, jak Carrera GT, wiec wrzuce z dystansem. Z tego, co piszesz wyglada, ze raczej coraz trudniej bedzie wejsc w posiadanie takiego auta, bo modeli malo, a te, ktore sa, stanowia czesc kolekcji osob wystarczajaco zamoznych i "plynnych", zeby je jeszcze dlugo trzymac. Jesli Cie kreci to auto i mozesz utopic pieniadze na czas wspolpracy z tym konkretnym klientem (taki ekscytujacy kapital obrotowy), to jest to ciekawa okazja. Mnie najbardziej podobaja sie 911 (wszystkie), wiec nie bylbym az tak bardzo napalony na GT, ale to akurat kwestia gustu (i portfela). Powodzenia w tym niezwykle trudnym wyborze. Jak bys nie zrobil, tak bedzie dobrze. Pomarzyc tez przyjemnie.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 3.07.2012, 13:21 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
Rozumiem Cię doskonale i wiem, że masz trudny orzech do zgryzienia!
Ja na Twoim miejscu pierwsze nad czym bym się zastanowił to czy ta "transakcja" nie obróci się przeciw Tobie i nie będzie początkiem końca współpracy między Tobą a Twoim klientem.
Jeśli uznasz, że wręcz przeciwnie to super...
Ja miałem podobną sytuację, ale mój klient był nieco inny (miałem podejrzenie, że zaczyna upadać), więc zacząłem od niego brać w rozliczeniu samochody, hale itp. Niestety nie pomyliłem się i na szczęście dla mnie rozliczał się w ten sposób "do przodu". Nie wiem dlaczego miał do mnie taki stosunek, ale zarobiłem swoje i nie straciłem z powodu jego niewypłacalności.
Ale u Ciebie sytuacja jest zdecydowanie inna. Przemyśl jak spowodować, żeby Wasze relacje miały się lepiej i tak też zrób.
Niech CGT będzie jedynie efektem ubocznym tej transakcji!
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 3.07.2012, 13:35 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Zupełnie szczerze - chyba bym się nie zdecydował.
Jeździć nie będziesz - bo koszty eksploatacji zabijają, jak sam piszesz, nie wyjdziesz szybko z inwestycji, ze względu na współpracę z klientem. Nawet po tym czasie wątpię, żebyś był w stanie szybko ją sprzedać. Ogólnie stoisz przed wyborem - pooglądać ją u klienta albo w swoim garażu
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 3.07.2012, 15:50 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
kl napisał(a): Ogólnie stoisz przed wyborem - pooglądać ją u klienta albo w swoim garażu
tym sposobem najlepiej mieszkac obok salonu sprzedazy porsche ... slyszysz je codziennie, patrzysz na nie codziennie ... i to umyte i nawoskowane ... tylko chyba nie o to chodzi
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 3.07.2012, 16:29 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
yoshi - jeżeli tylko będziesz używał CGT do jazdy do sklepu po bułki, w góry, nad morze i do kina - JAK NAJBARDZIEJ popieram pomysł jej nabycia.
Mam natomiast spore wątpliwości (patrząc przez pryzmat swoich możliwości), czy jest sens inwestować w taki "mebel garażowy", bo wątpię, żeby ktoś to sensownie ubezpieczył (AC) w PL.
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 3.07.2012, 18:04 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
kl - powiedziałbym coś, ale mnie skręca ze śmiechu
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 3.07.2012, 20:47 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
simprez - chyba w gruncie rzeczy nie byłem szczery - brałbym CGT bez wahania
|
|
Góra |
|
joko
|
Napisane: 3.07.2012, 23:07 |
|
Dołączył: 29.08.2011 Posty: 519
|
Póki co ostateczną decyzję zostawiam do września, kiedy będę miał okazję na własne oczy zobaczyć i na własne uszy usłyszeć to cudo, może wtedy będzie łatwiej (optymista ).
Do tego czasu zrobię "fakultet" z obsługi i eksploatacji CGT , aby w razie czego mieć odpowiednie "kwalifikacje"
Rozglądałem się w necie za częściami i wygląda na to że sporo jest z 997, wtedy cena jest w miarę "normalna". Natomiast te elementy które są tylko do tego modelu to kosmos
Kupno takiego pojazdu to jak kupno psa, trzeba być potem odpowiedzialnym za to co się do domu przywlekło
Nie ma, że się plandeką nakryje i niech stoi, taka zabawka musi dostać wszystko co potrzebuje a każda "oszczędność" może być finalnie bardzo droga.
|
|
Góra |
|
HAJ$u
|
Napisane: 4.07.2012, 11:51 |
|
Dołączył: 28.07.2010 Posty: 246
|
Kiedyś widziałem fotke na serwisie w Katowicach 2 x Carrera GT. Więc pewnie coś tam ogarniają.
|
|
Góra |
|
joko
|
Napisane: 4.07.2012, 12:03 |
|
Dołączył: 29.08.2011 Posty: 519
|
Też mi się wydaje, że ogarniają, bo niby dlaczego by nie. Auto jak każde inne, tym bardziej , że jako serwis to pewnie mają możliwość jakiejś konsultacji i uzyskania pomocy od niemców w razie czego.
Jak będę w okolicach PCK to podjadę i popytam.
Nie wytrzymałem i zadzwoniłem
Pan z SERWISU poinformował mnie , że nie ma najmniejszego problemu z obsługą i naprawą, mają potrzebny sprzęt i wykwalifikowanego mechanika do obsługi tych autek.
Podobno regularnie serwisują 3 szt z okolic Katowic ( co by oznaczało, że parę sztuk tego w Polsce jest )
Pierwsze problemy jakie mogą podobno powstać to ze sprzęgłem , które może nawet w okolicach 20k km wymagać wymiany (?!?) - podobno w jednej z tych trzech było to robione i koszt ok.70k PLN
Koszty przeglądów z wymianą materiałów eksploatacyjnych i części zalecanych przez producenta przy określonych przebiegach to odpowiednio - mały przegląd 7-8 tys PLN, duży przegląd - ok.25 tys PLN
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 4.07.2012, 15:54 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
joko napisał(a): Też mi się wydaje, że ogarniają, bo niby dlaczego by nie. Auto jak każde inne, tym bardziej , że jako serwis to pewnie mają możliwość jakiejś konsultacji i uzyskania pomocy od niemców w razie czego. Jak będę w okolicach PCK to podjadę i popytam. Nie wytrzymałem i zadzwoniłem Pan z SERWISU poinformował mnie , że nie ma najmniejszego problemu z obsługą i naprawą, mają potrzebny sprzęt i wykwalifikowanego mechanika do obsługi tych autek. Podobno regularnie serwisują 3 szt z okolic Katowic ( co by oznaczało, że parę sztuk tego w Polsce jest ) Pierwsze problemy jakie mogą podobno powstać to ze sprzęgłem , które może nawet w okolicach 20k km wymagać wymiany (?!?) - podobno w jednej z tych trzech było to robione i koszt ok.70k PLN Koszty przeglądów z wymianą materiałów eksploatacyjnych i części zalecanych przez producenta przy określonych przebiegach to odpowiednio - mały przegląd 7-8 tys PLN, duży przegląd - ok.25 tys PLN
tak jak wcześniej już pisałem , koszt wymiany sprzęgła minimum 60000 zł i wytrzymuje max. 20000 km ! Ta szara co ją mam na oku to 2 x miała wymienane + karbonowy dyfuzor za 90000 zł !!! ( tak to nie pomyłka ) + tytanowy tłumik - bo leciutko przychaczył za bagatela 120 000 zł !!!
Więc sam zakup to nie taki problem jak późniejsze ew. naprawy i tylko dlatego cięgle się wacham czy kupić CGT
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 4.07.2012, 17:33 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Czyli tłumik wartości całego 993 lub dobrego 996, hmmm
Bogatemu nie zabronisz
|
|
Góra |
|
joko
|
Napisane: 4.07.2012, 18:25 |
|
Dołączył: 29.08.2011 Posty: 519
|
Cytuj: tak jak wcześniej już pisałem , koszt wymiany sprzęgła minimum 60000 zł i wytrzymuje max. 20000 km ! Ta szara co ją mam na oku to 2 x miała wymienane + karbonowy dyfuzor za 90000 zł !!! ( tak to nie pomyłka ) + tytanowy tłumik - bo leciutko przychaczył za bagatela 120 000 zł !!! Więc sam zakup to nie taki problem jak późniejsze ew. naprawy i tylko dlatego cięgle się wacham czy kupić CGT
No to jest nas już dwóch takich co mają ten sam problem
Też mi właśnie ten człowiek z serwisu mówił o kosztach el.nadwozia, bo wszystko karbonowe.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|