Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 19.01.2017, 13:17 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
A co ma znajomy innego powiedziec skoro z tego zyje? :)

W druga strone idac tu na forum nikt nic zlego o tulejowaniu nie napisze bo kto by potem kupowal te zatulejowane 911? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2017, 13:21 

Dołączył: 26.12.2011
Posty: 88
Zacznę od tego że Porsche to ciężka choroba a leki drogie ;)
Często m.in. na tym forum można spotkać się z opiniami:
LPG w Cayenne - profanacja
Diesel w Porsche - oszaleli
Cayenne, Panamera - przecież to nie Porsche

Ja się z tym osobiście nie zgadzam, fajnie mieć samochód kultowej marki i użytkować go na codzień, co w przypadku np. 911 nie zawsze jest możliwe. A jeśli już chcemy jeździć dużo i często to po co bezmyślnie puszczać kasę z dymem? O ile mniejsza była by sprzedaż Porsche bez diesla w ofercie?

Pytałem kilka razy czy jest metoda skutecznego remontu V8 4.5 i 4.8 ale nie otrzymałem wyczerpującej odpowiedzi - poza zakupem gwarancji Porsche Approved. Czy ktoś wie z czego składa się remont z Kalisza/Krzywaczki itp, a np. PorschePana? Czy można zrobić remont tak żeby samochód przejechał umówmy się 250000km (myślę że to taka minimalna wartość), mając przy tym fabryczne osiągi?

Jest dużo dziwnych dla mnie faktów w Porsche nadających się do dłuższej dyskusji, wiele mi się nie podoba, ale... wiem że kupię następne ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2017, 13:23 

Dołączył: 4.05.2016
Posty: 73
tsubasa napisał(a):
A co ma znajomy innego powiedziec skoro z tego zyje? :)

W druga strone idac tu na forum nikt nic zlego o tulejowaniu nie napisze bo kto by potem kupowal te zatulejowane 911? :)



Nie. Źle zrozumiałeś. nie żyje z tulejowania silników w ogóle. Żyje z konstuowania w 99% innych konstrukcji.

A jak sobie radzą zatulejowane 911?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2017, 13:42 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
911 nie wiem ale Cayenny sa glownie na sprzedaz.. a Kalisz czy Krzywaczka to niestety najtansze metody przywrocenia silnika do sprawnosci co i tak jak widac na nieobeznanych robi wrazenie no bo silnik wyremontowany za 15tys to musi byc jak z fabryki przeciez :)

Oczywiscie jest to tylko moja opinia i nikt nie musi jej popierac ale zaloze sie ze wiekszosc ma podobne zdanie ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2017, 16:38 

Dołączył: 17.01.2017
Posty: 16
Mam metlik w glowie od tego teraz jeszcze wiekszy .

Podsylam jeszcze dwa linki :)

http://allegro.pl/porsche-cayenne-s-benzyna-lpg-i6686578055.html



https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-cayenne-autoryzowany-dealer-skoda-vw-audi-seat-wyprzedaz-noworoczna-ID6yyWb3.html

Komisy zawsze omijam szerokim lukiem a czy oddzial Krotoskiego to taka sama instytucja co zwykly komis , czy jednak mozna bardziej im zaufac ??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.01.2017, 9:21 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
Malinowy1988 napisał(a):
Mam metlik w glowie od tego teraz jeszcze wiekszy .

Podsylam jeszcze dwa linki :)

http://allegro.pl/porsche-cayenne-s-benzyna-lpg-i6686578055.html



https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-cayenne-autoryzowany-dealer-skoda-vw-audi-seat-wyprzedaz-noworoczna-ID6yyWb3.html

Komisy zawsze omijam szerokim lukiem a czy oddzial Krotoskiego to taka sama instytucja co zwykly komis , czy jednak mozna bardziej im zaufac ??



Z powyższych linków wybrałbym 4.8, ale pisałeś wcześniej o LPG, a ja bym osobiście do tego silnika nie zamontował.
Co do pierwszego linka to za cenę 52 tys. nie kupiłbym czegoś co udaje to czym nie jest, ale to tylko moje zdanie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.01.2017, 18:22 

Dołączył: 17.01.2017
Posty: 16
Po tym wszystkim zaczelem myslec o aucie po liftowym bez gazu . Policzylem sobie ile km zrobie jak jestem w domu czyli co drugi miesiac , ile zrobila by zona sama . I wyszlo ,ze jest to do przyjecia .
Ta ze Szczecina bardzo mi sie podoba . Jestem w kontakcie z tym salonem , przyslali mi historie auta do 120 tys byl serwisowany wiec ktos zrobil nim 26 tys w PL .

Jeszcze raz zapytam , co sadzicie o zakupie z takiego miejsca ? Auto i tak zabral bym do serwisu tylko Porsche w Szczecinie nie ma .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.01.2017, 19:58 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 802
Słuszna decyzja, sprawdź jak bedzie ok kup i ciesz się frajdą.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2017, 16:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 24.01.2014
Posty: 304
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
Kolego autorze wątku - jeśli musi być Cayenne - nie np. Touareg 4.2 bo VW - to czy nie najbezpieczniej byłoby poszukać ładnego, zadbanego 3.2, bez zatrutego silnika, a z jak najpewniejszą historią ? Wiadomo że to nie V8, ale pod kontem brzmienia czy osiągów na pewno nie jest to dramat, a koszt użytkowania mniejszy.




_________________

Apartamenty nad polskim morzem;
IG: morskie.grzybowo
Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3

Garaż:
982C - MY18 718 Cayman


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum