Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.12.2017, 13:59 

Dołączył: 13.04.2016
Posty: 45
Czołem Klubowicze,

ogłoszenie trochę sprzedażowe, ale bez ceny. Czy można Was prosić o pomoc w wycenie mojego auta? Ze względu że auto ma problem z silnikiem, a mianowicie wypadanie zapłonu, czego sprawcą wg mojego mechanika jest niedomykający się zawór 2 cylindra. Niestety w Gdańsku skąd jestem, nie znalazłem żadnego mechanika który chciałby się podjąć tematu naprawy głowicy zastanawiam się nad wysłaniem samochodu do Kalisza (porsche-spec) i zrobieniem całego remontu (10-15kpln).

Waham się czy to robić, czy wystawić po prostu auto na sprzedaż tak jak stoi. Jak sądzicie ile będzie warte auto przed naprawą a ile po naprawie? Chciałem zmieniać samochód na wiosnę i trochę bez sensu robić remont całości jeżeli nie planuje się nim jeździć latami...

Poniżej opis
Cayenne 4,5 Turbo 2006 z LPG (30 tys km) Gaz założony w bardzo dobrym zakładzie w Tczewie.

Tutaj fotki, niestety nie miałem czasu pojechać na myjnię ;) https://photos.app.goo.gl/PAiMAD3iLKGOJlnr2

Samochód pochodzi z polskiego salonu, bardzo długo szukałem tego egzemplarza. Ma pełną historię serwisową do ostatniego właściciela. Nigdy nie uderzony. Pewny przebieg 147 tys. który można zweryfikować (ja kupowałem z ok 110 tys km). Wszystko robione na czas. Nie będę tutaj opisywał wszystkiego co ma bo to nie do końca ogłoszenie sprzedażowe, ale naprawdę to jeden z ładniejszych jaki pojawiłby się na otomoto. Wymieniałem oświetlenie wnętrza na ledowe oraz założyłem bardzo fajny zestaw 9" z androidem, który działa z instalacją bose. Wymieniona magistrala wodna przez poprzedniego właściciela, ja robiłem podporę wału, pompy wody, nowe cewki i świece - czyli to wszystko co lubi "padać" zrobione - poza tym jednym dość dużym problemem. Mam 3 dzieci więc auto nie było też katowane - do momentu kiedy zaczęło sie coś dziać samochód marzenie :)

Auto naprawdę godne polecenia, poza tym jednym "mankamentem". Jak sądzicie ile można by wołać za auto z silnikiem do naprawy? Robić remont czy jednak szukać kogoś kto cenę remontu wliczy sobie w wartość auta i sam sobie naprawi.

Może ktoś chciałby zobaczyć samochód na żywo lub zadać jakieś pytania: 501-606-360

pozdrawiam
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.12.2017, 14:49 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
W takim stanie silnika to watpie czy 30tys bedzie dobra cena.. za 15 tys nie zrobisz remontu tego silnika.. taka niestety smutna prawda i nawet historia tego auta nic tu nie zmieni.. generalnie masz dwie opcje
- zrobic pseudo remont na tym jednym cylindrze i sprzedac (co robi zapewne wiekszosc uzytkownikow po takiej awarii czego osobiscie nie pochwalam po zazwyczaj slowem nikt o remoncie nie wspomina i sprzedaje tykajaca bombe)
- zrobic porzadny remont i cieszyc sie samochodem

Co wybierzesz zalezy od Twojego budzetu ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.12.2017, 15:08 

Dołączył: 13.04.2016
Posty: 45
Remont planuję zrobić w tym zakładzie:
https://www.facebook.com/Porsche-spec-K ... 476944226/

Szukałem tutaj na forum opinii na jego temat, ale nic nie znalazłem. Ogólnie facet brzmi sensownie oraz oglądając jego strone na FB widać że robi tych silników "na morgi" z całej europy i klienci są zadowoleni. Wg mnie po 2 latach obecności (popatrzcie na galerię ile ma zdjęć) nie ma opcji żeby Klienci nie obsmarowali go w internecie, gdyby partaczył robotę. Dla mnie wygląda to naprawdę na prawdziwą odbudowę silnika. Moje auto wycenił na max 15k. Daje gwarancję na piśmie 12 miesięcy oraz wystawia f-vat. Jak dla mnie to nie jest robienie "na sztukę" na sprzedaż.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.12.2017, 15:26 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ja bym zrobił tulejowanie na Krasnobrodzkiej. Znajomy robił taniej, ale kompletnie nie pamiętam gdzie. Ale w Warszawie albo gdzieś pod.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.12.2017, 20:25 

Dołączył: 24.10.2017
Posty: 223
kuntamarcin napisał(a):
Remont planuję zrobić w tym zakładzie:
https://www.facebook.com/Porsche-spec-K ... 476944226/

Szukałem tutaj na forum opinii na jego temat, ale nic nie znalazłem. Ogólnie facet brzmi sensownie oraz oglądając jego strone na FB widać że robi tych silników "na morgi" z całej europy i klienci są zadowoleni. Wg mnie po 2 latach obecności (popatrzcie na galerię ile ma zdjęć) nie ma opcji żeby Klienci nie obsmarowali go w internecie, gdyby partaczył robotę. Dla mnie wygląda to naprawdę na prawdziwą odbudowę silnika. Moje auto wycenił na max 15k. Daje gwarancję na piśmie 12 miesięcy oraz wystawia f-vat. Jak dla mnie to nie jest robienie "na sztukę" na sprzedaż.


Mialem kontakt z tym gosciem i raczej pochodziłbym ostroznie do tego . Gosc czesciowo działa w Kaliszu a czesciowo w UK wiec nie do konca wiadomo gdzie go szukac ! Jka juz tsubassa napisał 30k raczej ciezko bedzie dostac ,a naprawa jednego cylindra moze odbic sie "czkawka" i zdecydowanie nie polecam :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.12.2017, 21:19 

Dołączył: 13.04.2016
Posty: 45
Wcześniej działał w UK, teraz zbudował całkiem duży zakład w PL. Widać na zdjęciach że to nie jakaś dziupla ;) Nie chcę mu robic reklamy bo jeszcze nie miałem styczności poza kontaktem telefonicznym. We wtorek tam będę i zdam relację jak to wygląda na żywo i co gośc robi na warsztacie.
Z tego co mówił, cena dotyczy zatulejowania CAŁEGO bloku a nie tylko trefnego cylindra.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.01.2018, 11:43 

Dołączył: 16.09.2014
Posty: 8
ile chcialbys za auto ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.01.2018, 12:32 

Dołączył: 13.04.2016
Posty: 45
Właśnie ma remontowany silnik, więc sytuacja się zmieniła...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.01.2018, 22:32 

Dołączył: 7.11.2016
Posty: 27
Daj prosze znac co i jak. Jestem ciekawy. Ja to w sumie bylem z moim Cayenne Turbo u chlopakow z Porschepana i u Rykaszewskiego no i jakos tak nigdzie nie otrzymalem pomocy, ktora dla przykladu mam zawsze w nieautoryzowanym serwisie Mercedesow u Pawla Tylickiego w Bydgoszczy. Moj przypadek to akurat dotyczyl oleju w ukladzie chlodzenia(w zbiorniczku widac olej) ja jako zupelny laik myslalem, ze to uszczelka pod glowica. Rykaszewski stwierdzil, zd to wymiennik ciepla/chlodniczka i ja wymienili, nikt nie poradzil sobie z kontrolka airbaga permanentnie bo wrocila, nikt nie poradzil zobie z wibracjami na 5biegu w zakresie 65-90 km/h oraz z mrugajacymi ksenonami. Nie wieszam na nikim psow ale wtopilem troche siana i nie wiem czy diagnoza odnosnie wymiany wymiennika ciepla byla trafna? Bo w ukladzie dalej jest olej i znika ogrzewanie na postoju i wrwcs podczas jazdy. Moim marzeniem jest posiadanie fachowego doradztwa jak w przypadku mojego Mercedesa CL (gdzie mechanik poradzil sobie nawet z najbardziej skomplikowanym na swiecie zawieszeniu ABC, gdzie inni pseudo fachowcy sugerowali naprawy bloku zaworowego i koszty w tysiacach pln a skonczylo sie na wymianie gruszki podcisnienia za 500 pln). Dodam tylko, ze oba zaklady wydaja sie przyjazne dla klienta a Cayenne, ktorym jezdzi moja kobieta smiga juz rok od tego czasu heheheheh.

Przy okazji pozdrawiam Qbaka bo mily z niego chlop ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.01.2018, 22:36 

Dołączył: 7.11.2016
Posty: 27
No i dodam prosbe, jesli ktos ma pomysl na moj problem z Cayenne, bede mega wdzieczny za kazda rade !;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.01.2018, 0:52 

Dołączył: 16.09.2014
Posty: 8
Szcz napisał(a):
No i dodam prosbe, jesli ktos ma pomysl na moj problem z Cayenne, bede mega wdzieczny za kazda rade !;)


Skąd jesteś?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.01.2018, 3:13 

Dołączył: 22.03.2017
Posty: 4
Jeśli można wiedzieć gdzie w tczewie zakladales lpg?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.01.2018, 9:52 

Dołączył: 13.04.2016
Posty: 45
Turbo LPG
Czatkowy 15
83-110 Tczew
796 257 957

Tutaj moja instalka: https://www.facebook.com/turbolpg/posts/649626708528748


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2018, 11:30 

Dołączył: 13.04.2016
Posty: 45
Samochód odebrany. Silnik chodzi jak marzenie. Niestety nie jest idealnie. Podczas remontu wymieniono także górną łapę mocującą silnik (poprzednie była luźna) i w tej chwili na "D" z wciśniętym hamulcem czuć bardzo lekkie drżenie karoserii. Obstawiam albo sztywną jeszcze nową gumę łapy i z czasem może przejdzie przejdzie, albo dolne poduszki które mogą być wyrobione, chociaż podobno ten element się nie psuje. Jak myślicie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2018, 23:02 

Dołączył: 24.10.2017
Posty: 223
kuntamarcin napisał(a):
Samochód odebrany. Silnik chodzi jak marzenie. Niestety nie jest idealnie. Podczas remontu wymieniono także górną łapę mocującą silnik (poprzednie była luźna) i w tej chwili na "D" z wciśniętym hamulcem czuć bardzo lekkie drżenie karoserii. Obstawiam albo sztywną jeszcze nową gumę łapy i z czasem może przejdzie przejdzie, albo dolne poduszki które mogą być wyrobione, chociaż podobno ten element się nie psuje. Jak myślicie?

A moze zle ustawiony, wyregulowany silnik ??? jak juz pisałem wczesniej ten gosc z kalisza raczej mnie nie przekonuje , ale nie chce nikogo pomawiac i obrazic ( moje subiektywne odczucie ) Sprawdziłbym jeszcze raz ustawienie rozrzadu oraz parametry silnika :) Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2018, 10:37 

Dołączył: 13.04.2016
Posty: 45
Silnik pracuje idealnie. Drżenie pojawia się tylko na zapiętym "D" i wciśniętym hamulcu. Sama kultura pracy przy przyspieszaniu i odpuszczaniu wg mnie idealna.
Co do "gościa z Kalisza" to masz na myśli Krystiana z Porsche-Spec czy Rykaszewskiego?
Ja ze swojej strony mogę powiedzieć że to co mi się mocno nie podobało to czas oczekiwania na remont, ale u faceta na parkingu stało kilkanaście różnych porschaków i co ciekawe więcej chyba było panamer niż starych cayennów :).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2018, 12:21 

Dołączył: 16.09.2014
Posty: 8
Skoro dzieje się to tylko na drive to znaczy że któraś z poduszek jest źle zamocowana.

Skrzyni nie biorę pod uwagę skoro wcześniej tego nie było.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2018, 13:22 

Dołączył: 13.04.2016
Posty: 45
Czy to kwestia źle zamocowanej poduszki czy jej uszkodzenie? Przez jakiś czas jeździłem samochodem z wypadającym zapłonem więc praca była co najmniej "niekulturalna" :) Możliwe, że przez to naruszyłem poduszkę? Z tego co czytam poduszki w tych samochodach się generalnie nie psują ale czy taka nierówna praca mogła jednak ją uszkodzić? Jak to sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2018, 16:19 

Dołączył: 16.09.2014
Posty: 8
Musiałbym zobaczyć żeby stwierdzić.

W razie co wpadnij kiedyś do mnie na kanał to się sprawdzi i kompa podłączy może sprzęgło rozsprzęgla


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.02.2018, 13:53 

Dołączył: 5.01.2015
Posty: 114
Jak tam Kuntamarcin temat z wibracjami. Śledzę wątek i pytam z ciekawości jak sobie poradziłeś? Czy może tema zszedł na dalszy plan?
No i ciekaw jestem ile Cie ta naprawa w Kaliszu kosztowała no i oczywiście co dokładnie Panowie zdziałali z silnikiem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum