Witam,
poniewaz takie auta wymagaja dosc sporego czasu aby sie sprzedaly, wystawiam swojego bialego Turbo S juz teraz. Auto od nowosci w PL, kupione w 2008 u Lellka w Sopocie za jakies astronomiczne kwoty. Przebieg ok. 88.000km. Pisze okolo, bo caly czas rosnie. Jest to fabryczna wersja Turbo S ze wszytkimi smaczkami tego modelu i niemal pelnym wyposazeniem jakie oferowalo Porsche w tamtym okresie. Brakuje webasto i blokad mostow, reszta jest lub nie mam swiadomosci, ze moglo byc
Aha - nie ma tez niestety tego systemu organizacji bagaznika, co jest fajne i nie ma relingow dachowych (mozna dolozyc w miare tanio). Z wazniejszych rzeczy poza standardy Cayenne:
kamera cofania,
elektryczna klapa
dach szklany, panoramiczny (nie otwiera sie, usterka mechanizmu)
ospojlerowanie jak GTS
kola lato 21" (opony nowe)
felgi 19" na zime z oponami do wywalenia
skora dwukolorowa, w tym na kierownicy
logo Porsche na zaglowkach
klima 4-ro strefowa
nowy PCM z dotykowym ekranem
wszystkie systemy zawieszenia (PASM, PDCC)
pogrubiona kierownica, ogrzewana
wykonczenie wnetrza carbon i aluminium, podsufitka z alcantary
elementy alu na zderzakach
tylne szyby fabrycznie ciemniejsze
nie ma i nie mial haka
system bezkluczykowy (sa dwa kluczyki programowalne)
ulatwione wsiadanie (kiera do gory, fotel do tylu, oparcie do pionu)
i wiele innych
Auto juz po przegladzie na 90.000, zatem spokoj na jakis czas. Naprawy u mnie:
tarcze i klocki przod (cena kosmos) - ok. 4.000km temu
tarcze i klocki tyl - j.w.
przewody ukladu chlodzenia wraz ze zbiorniczkiem
spryskiwacze reflektorow (byl wyciek)
przeglad ostatni w Auto Reducie przy ok. 85.000km (komputer sie domagal, przeglad na 60.000 byl robiony ciut wczesniej niz trzeba bylo)
poprzednie przeglady u Lellka w Sopocie
sa wpisy do ksiazki, faktury itp.
prawe drzwi przednie lkierowane po wgnieceniu o kubel na smieci pod domem
palniki xenon wymienione przed chwila
nowe opony 21" lato za jakies 6k kupione na wiosne
Poza drzwiami PP nie stwierdzilem elementow lakierowanych powtornie.
Wady:
usterka otwierania dachu panoramicznego - pisalem wczesniej
drobne odpryski lakieru na plastikowych elementach ospojlerowania
brak zimowek
cena
Pali ile wlezie, jezdzi jak szalony, prowadzi sie rewelacyjnie. Obecnie nie wymaga, poza wyzej opisanymi, zadnych napraw i interwencji (opisywany w innym watku problem z czujnikami cisnienia ponoc ogarniety - pisze ponoc, bo zeznala zona, ja jestem obecnie za granica).
Aha - kolor bialy, dach czarny szklany, skora czarno-brazowa, podsufitka czarna alcantara, carbo i alu wewnetrzu (chyba sie powtarzam
).
Chetnie oddam w dobre rece za rownowartosc 180.000PLN (wiem, sa tansze na rynku). Sprzedaz na umowe, auto nei jest firmowe, nie ma na nim leasingu, kredytu itp. Do wziecia niemal od reki, cena do delikatnych negocjacji, ale nie negocjuje przez telefon. Tylko przy aucie.
Auto jest wystawione przez komis, ale stoi u mnie. Poki co, z racji na znajomosc z wlascicielem komisu, nie wystawiam na sprzedaz w innych mediach. Na alle... pojdzie pewnie gdzies kolo pazdziernika, o ile nikt z Was nie wezmie. Auto spokojnie moge polecic, a po sprzedazy nie bede musial unikac kolejnego wlasciciela. U nas w domu autka maja dobrze, sa zawsze serwisowane (na czas), usterki usuwane na biezaca i bez podcierania tylka szklem. Pewny Cayenne w topowej wersji, bezwypadkowy, z historia i krajowy. Zapraszam.
za taki opis sprzedawanego auta wielki szacun,nigdy z taką swadą opisanego auta nigdzie nie czytałem.mam nadzieję że dobrze go sprzedaż i trafi w dobre ręce. ą
Jak by ktos chcial pogadac:
+31615119736 (komorka holenderska)
lub mailowo:
maciej.bukowski@nike.com