co do nawigacji to mam teraz w aucie ale i tak odpalam tą z telefonu
Czyli tak jak pewnie większość z nas
Przypuszczam, ze ktoś mający nowego PCM'a potwierdzi Ci, że będziesz mógł to co widzisz na telefonie wyświetlić prosto na ekranie PCM jeśli kupisz niedrogą w porównaniu z nawigacją opcję Apple CarPlay.
Wątpię, żeby była mozliwosc uzywania navi iphona i wyswietlania na wyswietlaczu auta, to bylby dla nich samoboj.
Generalnie mam dwa auta z pełną nawigacją, a zawsze uzywam google maps w telefonie, szczegolnie w miescie.
Jesli uzywasz iphone, apple car na pewno bym wzial.
Jezeli chcesz troche przyciac wydatki, wyrzucilbym Bose. Miałem w poprzednim Caymanie, grał średnio. Piszesz, ze masz bang&olufsen w innym aucie. Mam rowniez Banga w audi, gra cudownie, Bose to nie to. Aczkolwiek standardowe audio jest kiepsciutkie, do przemyslenia.
Sporo osob pisze o sport chrono. W moim pierwszym porsche tego nie mialem i dałem radę. Skoro nie bedziesz sie scigal i szalal,a bardziej konfigurujesz auto pod design ( wnioskuje z tego, co wymieniles, ze musi byc), pomyslalbym nad ta opcją, czy Ci sie przyda. Chociaz trzeba pamieac, iz w wielu autach to tylko przycisk, tutaj to naprawde sporo zmienia.
Jest w polsce jakies demo z tym dwulitrowym silnikiem ? ktos tym jezdzil ? jak sportowy wydech tam brzmi ?
Jak rozmawiasz z salonami, to pamietaj , ze Poznan i Warszawa to importer, A sopot, Katowice i Wrocław to jeden dealer. ( chyba niczego nie pomylilem ?)
W tym budzecie mozesz znalezc sensowne 991.1 z pdk (2012), lub Caymana Gts z pdk (2014) , tylko trzeba troche poszukac . Powodzenia
Nie wiem jak jest z nowym PCM, bo w starym było podobnie jak ze zwykła klimą. PCM oprócz tego że nie miał navi, miał też mega marnej jakości wyświetlacz ( pixeloza ) oraz gumowe ( słabej jakości ) pokrętła.
Ja zrezygnowałbym z lepszego audio - podczas jazdy w tym aucie jest na tyle głośno, że i tak nie słychać lepszej jakości dźwięku. Mam w Boxiku 987S bazowe audio, i tylko podczas jazdy po mieście da się go od biedy słuchać, jazda od 80 km/h wzwyż skutecznie to utrudnia, a im szybciej tym gorzej. Natomiast jeśli nie planujesz używać auta często na torze, to przemyślałbym jeszcze raz Boxstera - przejedź się koniecznie, wrażenia podczas jazdy bez dachu są bezcenne
Ode mnie z doświadczenia w Caymanie (u mnie GT4 więc to minimalnie inaczej wypada):
1. Nawigacja - odpuść jeśli nie musisz mieć lepszego audio. Jeśli musisz to navi jest chyba obowiązkowo (tak było w GT4). Nawet w tej nowej wersji mało czytelna, przerost formy nad treścią.
2. Fotele - do jazdy na co dzień - wielokonturowe mega wygodne i wystarczające podparcie na zakrętach
3. Sport chrono - absolutnie zbędne w "cywilnych" wersjach. Ja u siebie skorzystałem może 2 razy na torze..
4. Sportowy wydech - absolutny mus. Samochód musi być słychać. Nowy boxer też ładnie brzmi
5. Skórzana deska rozdzielcza - mus. Standardowo wykonane jest z dobrej jakości tworzywa, ale to jednak nie poziom Porsche IMHO
Witam Panowie, Pozwolicie ze sie wtrace w dyskusje,tez konfiguruje Caymanka i dzieki za te wszystkie powyzsze informacje ...sa cholernie przydatne. Mam pytanie o opcjonalne wyposazenie w postaci PTV(Porsche Torque Vectoring),ma ktos doswiadczenie z tym czy rzeczywiscie jest wart tych pieniedzy by brac jako dodatek do caymana?,bo troche kosztuje.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników