pdmobil napisał(a):
Jakiś czas temu forumowiczowi @simo, w 928 ( w bardzo dobrym stanie !!) wymieniałem, "na zaś", komplet przewodów wodnych. Kupił komplet w ASO ( 1xxx?), zlecił wymianę, bo ten wspaniały samochód służy do wakacyjnych wypadów do Toscanii, gdzie nie ma się prawa zdarzyć coś...kiedy chłonie się piękne krajobrazy i dobre wino.....( dziękuję

!)
Robota zle wyceniona, ( masakra!) ale słowo, to słowo....kilka dni roboty...
928 - piękna sprawa !!!
SIMO, pozdrawiam !
Dzięki za pamięć! Warto było wymienić - do dzisiaj bez problemów

. Przykro mi, że strona finansowa jak przysłowiowa łyżka dziegciu

. Dobrze, że przynajmniej wino smakowało.
Co do 928 (moje 928S4'87 manual) - wszystko zależy od stanu pierwotnego (przy zakupie). W moim przypadku w ciągu 15 lat wymieniałem: po zakupie - przegub zwrotnicy, chłodnica, przeguby dźwigni zmiany biegów; eksploatacja - przewody wodne, ECU, pompa wspomagania.
Piotrze, pozdrowienia (może kiedyś jeszcze jakieś winko się zdarzy)
