michal928 napisał(a):
Powiedzcie chłopaki gdzie w panamerze jest przeplywomierz i jak go wymieniliscie bo ja w życiu czegoś takiego tam nie widziałem.
Mam wrażenie, że nie widziałeś Panamery na oczy...
dzięki za poprawkę, faktycznie nieobecny MAF na 4.8 (pomyliłem się w stosunku 4.5 v8 cayenne), pomiar masy opiera się prawdopodobnie na podstawie wskazań sondy lambda lub na czujnik ciśnienia w dystrybutorze zasysania powietrza
ale zasadniczo wyszukiwania kierunku przyczyny to nie zmienia
napiszę trochę więcej z powodu tego błędu
Masa powietrza niewiarygodnie powyżej normy - przyczyny: - przepustnica (Na przykład, tymczasowe zamarzanie z powodu kondensacji ze
względu na temperatury poniżej punktu zamarzania)
- przepustnica zatkana/zablokowana
- wąż wentylacyjny skrzyni korbowej silnika - nieszczelność
- rozdzielacz powietrza - nieszczelność
- Zawór wentylacji zbiornika paliwa - 1621 - nie otwiera się
- zawór zwrotny - 5000 - Nieszczelność
- korek wlewu oleju - Nieszczelność
- przepustnica - Adaptacja wykonana z naruszeniem zasad granicznych
- Zawór wentylacji zbiornika paliwa - nie otwiera sie
- Regulator przepustnicy - usterka mechaniczna
- Czujnik ciśnienia w kolektorze - korozja wtyczki, nierzetelny kontakt,
wada kontaktu
Masa powietrza niewiarygodnie poniżej normy
- Układ wydechowy - zwężenie / zablokowanie
- Zawór wentylacji zbiornika paliwa - 1621 - nie funkcionuje
- Regulator przepustnicy - usterka mechaniczna
- Obudowa filtra powietrza - silne zanieczyszczenie
- Obudowa filtra powietrza - zator
- uklad zasysania powietrza - zator
P.S. tłumaczenie jest wykonane z języka ukraińskiego na polski (jestem obywatelem UA), ale chyba wszystko jest jasne. Myślę, że to pomoże w poszukiwaniu przyczyny.
P. S. S. Ja wiecej pracuję z BMW, czasami mogę popełnić błąd, który mogę sam poprawić, wystarczy spojrzeć na schemat i jak działa system.