Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Chip Tuning,,,
PostNapisane: 12.12.2018, 9:55 

Dołączył: 22.09.2017
Posty: 21
co sądzicie o podnoszeniu mocy i obrotu Carrera T, np tak jak poniżej,,,


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.12.2018, 10:49 

Dołączył: 10.10.2016
Posty: 227
Proponują duuużo
Ja mam 997.2 T. I na fabrycznym wydechu nikt nie zrobi więcej jak 60ps bo w 3,8
Zawsze był problem wysokiej temp spalin po Chip i dlatego trzeba dać sportowe caty i odsunąć drugą sondę na tulejkę wyżej żeby komp myślał że jest OK
Ale to całkiem inny silnik i wydech.
Mój brat w m3 miał racechip dał 80ps
Można było to wypiąć przed serwisem gwarancyjnym ale po dawaniu zapałał się check przez caty fabryczne właśnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.12.2018, 23:58 

Dołączył: 19.10.2018
Posty: 20
Jeżeli masz PA, to na pewno stracisz gwarancję.
Ja podnosiłem odrobinę moment obrotowy w RS6 i kilkadziesiąt konu, pomogło przy niższych biegach - auto chodziło dużo płynniej. Natomiast po pierwszej awarii - wycieku oleju i rozmowie z (bardzo) kumatym mechanikiem, który zamiast wymieniać całą skrzynię za kilkadziesiąt tys naprawił ją za 2 tys, odradzał ingerencji i piłowania.
Z mojej strony, jeżeli stać cię na ewentualne naprawy (niskie prawdopodobieństwo, ale istnieje) to warto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2018, 13:50 

Dołączył: 10.10.2016
Posty: 227
Czy są jacyś tuningowcy?
Może ktoś w wlkp robił program 997.2 turbo chciałbym się zorientować ile wyszło PS /nm
Jak pdk daje radę cena?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2018, 14:43 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Pawel20VT na pewno dłubał w swoim 997 TT.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2018, 15:55 

Dołączył: 3.08.2015
Posty: 734
Przedlift i polift normalnie możesz podbić o 60 KM. Nikt nie doda więcej bez ingerencji w wydech. To jest oczywiście max.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2018, 23:12 

Dołączył: 10.10.2016
Posty: 227
Mam capristo caty 100 komór sondy odsunięte
Intercollery gt2
Filtr powietrza
I teraz następny etap




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2018, 23:59 

Dołączył: 10.10.2016
Posty: 227
Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.12.2018, 22:16 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Część

Ja mam porobione auto ale to jest przed lift czyli 3,6 a to zupełnie inny motor niż 3,8. Prawdą jest ze bez ruszania wydechów, turbin, intercoolerów trudno zrobić bezpiecznie więcej niż 60 -70 KM. Dodatkowo u mnie jest pancerny tiptronic a w po lifcie DSG, który też średnio znosi duży moment :(


Podsumowując sam pogram + 60 km jest dobrą opcja ponieważ później to już wydatki rosną lawinowo :(, ale to jest choroba i uzależnia :)




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum