|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
BooCas
|
Napisane: 12.12.2018, 9:55 |
|
Dołączył: 22.09.2017 Posty: 21
|
co sądzicie o podnoszeniu mocy i obrotu Carrera T, np tak jak poniżej,,,
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
4s911Laufi
|
Napisane: 12.12.2018, 10:49 |
|
Dołączył: 10.10.2016 Posty: 227
|
Proponują duuużo Ja mam 997.2 T. I na fabrycznym wydechu nikt nie zrobi więcej jak 60ps bo w 3,8 Zawsze był problem wysokiej temp spalin po Chip i dlatego trzeba dać sportowe caty i odsunąć drugą sondę na tulejkę wyżej żeby komp myślał że jest OK Ale to całkiem inny silnik i wydech. Mój brat w m3 miał racechip dał 80ps Można było to wypiąć przed serwisem gwarancyjnym ale po dawaniu zapałał się check przez caty fabryczne właśnie.
|
|
Góra |
|
kk90
|
Napisane: 15.12.2018, 23:58 |
|
Dołączył: 19.10.2018 Posty: 20
|
Jeżeli masz PA, to na pewno stracisz gwarancję. Ja podnosiłem odrobinę moment obrotowy w RS6 i kilkadziesiąt konu, pomogło przy niższych biegach - auto chodziło dużo płynniej. Natomiast po pierwszej awarii - wycieku oleju i rozmowie z (bardzo) kumatym mechanikiem, który zamiast wymieniać całą skrzynię za kilkadziesiąt tys naprawił ją za 2 tys, odradzał ingerencji i piłowania. Z mojej strony, jeżeli stać cię na ewentualne naprawy (niskie prawdopodobieństwo, ale istnieje) to warto.
|
|
Góra |
|
4s911Laufi
|
Napisane: 18.12.2018, 13:50 |
|
Dołączył: 10.10.2016 Posty: 227
|
Czy są jacyś tuningowcy? Może ktoś w wlkp robił program 997.2 turbo chciałbym się zorientować ile wyszło PS /nm Jak pdk daje radę cena?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 18.12.2018, 14:43 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Pawel20VT na pewno dłubał w swoim 997 TT.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 18.12.2018, 15:55 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
Przedlift i polift normalnie możesz podbić o 60 KM. Nikt nie doda więcej bez ingerencji w wydech. To jest oczywiście max.
|
|
Góra |
|
4s911Laufi
|
Napisane: 18.12.2018, 23:12 |
|
Dołączył: 10.10.2016 Posty: 227
|
Mam capristo caty 100 komór sondy odsunięte Intercollery gt2 Filtr powietrza I teraz następny etap Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
4s911Laufi
|
Napisane: 18.12.2018, 23:59 |
|
Dołączył: 10.10.2016 Posty: 227
|
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
pawel20vt4
|
Napisane: 19.12.2018, 22:16 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
Część Ja mam porobione auto ale to jest przed lift czyli 3,6 a to zupełnie inny motor niż 3,8. Prawdą jest ze bez ruszania wydechów, turbin, intercoolerów trudno zrobić bezpiecznie więcej niż 60 -70 KM. Dodatkowo u mnie jest pancerny tiptronic a w po lifcie DSG, który też średnio znosi duży moment Podsumowując sam pogram + 60 km jest dobrą opcja ponieważ później to już wydatki rosną lawinowo , ale to jest choroba i uzależnia
_________________ Pozdrawiam Paweł 911 997 TURBO 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014 911 964 TURBO Macan III GTS http://www.willa911.pl
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|