TheStig napisał(a):
raf86 napisał(a):
Jeśli chcesz modyfikować Caymana/Boxstera bo masz za mało mocy to kup sobie Carrerę albo GT4. Jeśli chcesz modyfikować Carrerę to kup sobie od razu Turbo albo GT3. Jest to opinia osoby przerabiającej mocną modyfikację Caymana:)
Chętnie, widzę nawet , że sponsora juz znalazłem
A myślisz, że przeróbka wyjdzie taniej?:)
Podniesienie mocy o jakieś 40-60hp na pro częściach to same części wyjdą ok. 15tys. USD (samo plenum to 1tys. USD). Wymiana samego filtra czy wydechu dostępnego na naszym rynku albo robionego "na zamówienie" raczej spowoduje spadek mocy. Witek Ci już pisał, więc uznałem, że nie ma co się powtarzać. Dźwięk poprawiasz, ale nie osiągi. Poza tym dźwięk jest problemem - my specjalnie się męczyliśmy by być jak najbardziej cichy, aby móc wjechać na tor:)
Poza tym co da samo podniesienie mocy:D Chyba, żeby lepiej się czuć. Gdzie zawieszenie, skrzynia, szpera, hamulce itp. Zawieszenie w Caymanach/Boxsterach celowo zrobione aby nie dać większych negatywów, trzeba od GT3 wsadzać itp itp itp. Taniej od razu GT4 czy GT3.
Dzięki za informacje . Nie zdawałem sobie sprawy z tego jak ciężko podnieść moc w Porsche . W Audi np podniesienie mocy o ok 200 km to nic trudnego i kosztownego. No nic pojeżdze w tym roku , a na następny możne uda się kupić Gts-a
.
Myślałem o zmianie w celu wzrostu mocy - efekt często jest odwrotny. Dźwięk to zupełnie coś innego
Pamiętaj, će w trasie jednak nie zawsze głośno znaczy dobrze.
Tak , również miałem na myśli wzrost mocy . Wydechy marki np capristo mają regulowana głośność wydechu, wiec chyba nie jest tak zle
.