Dlaczego nikt nie robi dziś takich wspaniałych samochodów ?
A110 jest całkiem udanym retro. Na żywo nawet fajniejsza niż na zdjęciach
Jeździłem bazowa wersja - świetny fun car! Minimalnie za mało mocy mi bylo i b6 na pewno brzmi lepiej, ale ostatnio pojawiła się wersja "s" która na pewno coś poprawia na tym polu.
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
tunix napisał(a):
Oryginał miał chyba silnik za tylną osią, nieprawda?
Tak, tak miał. W dodatku i Alpine i Gordini były najgłośniejszymi rajdówkami w ówczesnej stawce. Kilka tygodni temu na Torze Łódz był ktoś chyba na testach ( rej. SK.....) więc z jednej trony nacieszyłem oko atrakcyjną sylwetką i pięknym błękitem, z drugiej czułem głęboki niedosyt. Ot taki zwykły sportowy samochód jak Cayman czy jakieś BMW, który pomykał jak Mazda MX-5, bo nawet nie jak Focus ST ... Cóż, cywil, a nie to co pamiętam i z czym tamte Alpiny się kojarzyły. Podrobić legendy się nie da. Mini już tak odeszły od oryginału, że mało kto łączy je z "czarodziejskimi pudełkami" z RMC. Włosi próbowali wskrzesić Lancię Fulvię. Pięknie to wyszło w projektach, ale nic z tego nie wyszło, a przecież Fulvia to i śliczny i skuteczny samochód był. Może siła Porsche leży w tym, że 911 wciąż jest i jest na topie.
Kilka tygodni temu na Torze Łódz był ktoś chyba na testach ( rej. SK.....) więc z jednej trony nacieszyłem oko atrakcyjną sylwetką i pięknym błękitem, z drugiej czułem głęboki niedosyt. Ot taki zwykły sportowy samochód jak Cayman czy jakieś BMW, który pomykał jak Mazda MX-5, bo nawet nie jak Focus ST ... Cóż, cywil, a nie to co pamiętam i z czym tamte Alpiny się kojarzyły.
Z ciekawości - pamiętasz jakie czasy robił? Jakie robi Cayman?
Producenci budują takie auta jakich chcą klienci i na jakie pozwalają regulacje. Wydaje mi się, że kiedyś osiągi wymagały wyrzeczeń - w komforcie, w bezpieczeństwie, niezawodności, emisjach. Dzisiaj dzięki technologii można mieć praktycznie wszystko w jednym aucie.
Chris Ja to generalnie jestem ortodoksyjny jeżeli chodzi o klasyki (i nawet youngtimery) ale taki retro classic naprawdę mi się podoba Speedster 386 Speedster 387 Fajne to to! Jakbym miał wybierać między repliką robioną na VW Garbusie a retro Boxsterem to wchodzę w Boxstera. Ze względu na szacunek dla klasyków wolałbym „zniszczyć” nowsze auto https://www.iconicautobody.com/ Pozdrawiam serdecznie Mata
Co to za cyrk Chapiteau ? Rozładunek samolotu przez brygadę w kombinezonach i maskach , i kilka metrów dalej już wylane na maski daje interview. Ten świat chyba kompletnie popierdo..lo.
Witajcie Forumowicze! Od dzieciaka kocham Porsche 911, a dzięki Zacharowi Zawadzkiemu w zeszłym roku mogłem po testować najnowszą 4S - miłość absolutna!
Tym razem już nie z AutoCentrum - bo nowy właściciel (WP) nie przedłużył ze mną współpracy na nowy roku - lecz znowu dzięki Zacharowi, miałem do dyspozycji nowego Macana GTS.
Powstały dwa testy - jeden na mój nowo powstający kanał, a jeden dla Zachara. Zapraszam do oglądania i proszę o uwagi (tylko nie bijcie, jeśli zrobiłem coś bardzo źle )
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników