Autor |
Wiadomość |
Andruszka
|
Napisane: 23.11.2018, 7:27 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
simprez napisał(a): MaciejKRK napisał(a): Czy ktos moze ogladal https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 2870b49631cena dosc wysoka, ale moze warto? I właściciel, a świeże tablice rejestracyjne. Nie ma, że bezwypadkowy. Warto kopać dalej? Wystawia też czarną w tej samej cenie. Tam jest zdjęcie vin-u i widać że jest ze Stanów, a ma wymieniony licznik na EU. Myślę że ta też jest ze Stanów, jak tak to ma wymieniony tunel środkowy, w czerwonej też nie widać licznika. Prosić o vin i sprawdzać, jak USA to na początek Carfax
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
MaciejKRK
|
Napisane: 23.11.2018, 10:47 |
|
Dołączył: 15.10.2018 Posty: 36
|
Na licznik w czarnej tez zwrocilem uwage. Dzieki! W ktorej jest wymieniony tunel? w czarnej czy czerwonej? Przepraszam, ale jak to poznac? Na rynek europejski jest inny tunel? Przy okazji, w czerwonej na dywaniuku widac jakas czesc, ktos poznaje co to? https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 2870b49631
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 23.11.2018, 11:21 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1548
|
W wersji USA w 987 i 997 pomiędzy skrzynią biegów a popielniczka na tunelu jest prostokątny (płaski ale dość spory) dodatkowy wskaźnik poduszki pasażera.
W czerwonej go nie ma a w czarnej jest.
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 23.11.2018, 12:47 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2069 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 23.11.2018, 16:17 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 1.12.2018, 10:57 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2069 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 1.12.2018, 11:10 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Jest ekstra, zwłaszcza kolor Gorzej z fotelami
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 1.12.2018, 11:13 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Ale, że co ? budujesz kolekcję i chcesz mieć też inne auta na P, czy myślisz o inwestycji? Wg mnie to nadal najbrzydsze Porsche wszech czasów i raczej takie zostanie, a że już klasyk to inna rzecz.Największymi i chyba jedynymi zaletami tego auta to, że ma silnik centralnie umieszczony i był najtańszym modelem naszej marki, więcej się nie doszukałem a po jeździe nim podczas PP utwierdził mnie w moich przekonaniach.
_________________
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 1.12.2018, 13:29 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2069 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
wit007 napisał(a): Jest ekstra, zwłaszcza kolor Gorzej z fotelami Otóż to, wnętrze jakieś takie sztuczne się wydaje. Sprzedaje to MBCars - przynajmniej ich telefon jest w ogłoszeniu. Zna ktoś tych chłopaków? Warci polecenia, czy raczej picują auta na sprzedaż ? 914 chodzi mi po głowie, jako to najbrzydsze do kolekcji z 996/986 Ale może warto poszukać 914/6 ? Duże są różnice między nimi - mam na myśli cenę, prowadzenie itp.
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 1.12.2018, 13:53 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 99
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 1.12.2018, 14:04 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
adamax napisał(a): Ale może warto poszukać 914/6 ? Duże są różnice między nimi - mam na myśli cenę, prowadzenie itp. Niestety 914-6 w tym stanie co auto wystawione na sprzedaż będzie kosztować 250-300k pln. Co do prowadzenia to poza dźwiękiem silnika między 6-cyl a 2,0l 4-cyl większych różnic nie będzie. Silnik z 911’tki został zdławiony do 110KM, silnik VW ma 101KM ale jest lżejszy. W efekcie osiągi obu aut są porównywalne. Na pewno 914-6 jest dużo bardziej prestiżowe bo wyprodukowano ich 3.000 sztuk vs. 120.000 sztuk wszystkich 914, No i ma tabliczkę znamionową z Stuttgartu a nie Wolfsburga więc jest pełnoprawnym Porsche DK gada „głupoty”, 914-tka to zajefajne auto. Ale musi mieć 2,0l pojemności i musi być (jak dla mnie) w pełni zgodne z oryginałem a ten ma pewne niedociągnięcia (rzeczone fotele, zderzaki). Na szczęście są to tematy łatwe do wyprostowania a cena jak za auto po pełnej renowacji mega dobra
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 1.12.2018, 14:05 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
adamax napisał(a): wit007 napisał(a): Jest ekstra, zwłaszcza kolor Gorzej z fotelami Otóż to, wnętrze jakieś takie sztuczne się wydaje. Sprzedaje to MBCars - przynajmniej ich telefon jest w ogłoszeniu. Zna ktoś tych chłopaków? Warci polecenia, czy raczej picują auta na sprzedaż ? 914 chodzi mi po głowie, jako to najbrzydsze do kolekcji z 996/986 Ale może warto poszukać 914/6 ? Duże są różnice między nimi - mam na myśli cenę, prowadzenie itp. Adam, to jest auto Cichego. Jego zapytaj, ale z tego co wiem to po kompletnej renowacji.
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 1.12.2018, 15:19 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Mata napisał(a): DK gada „głupoty”, 914-tka to zajefajne auto. ' co gada głupoty? wędzą wszyscy ,że jesteś zakochany we wszystkich "dziwolągach" a 914 nie wzbudziło we mnie, żadnych pozytywnych emocji raczej te złe i tyle, każdy ma swój osąd o aucie i ja taki mam. Te dziwolągowate wystające migacze z przodu, czy plastikowe siedzenia gdzie pot spływa ci do ... w niczym nie przypomina Porsche i tyle , a znaczek ma
_________________
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 1.12.2018, 16:38 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Darku Dla Ciebie z cywilnych (nie wyczynowych) Porsche to liczy się tylko 911 a reszta mogłaby nie istnieć i wszyscy to wiedzą Ja lubię wszystkie klasyczne modele i to właśnie dlatego, że tak się od siebie różnią... 914 jest specyficzne ale jego genialność polega na prostocie i prowadzeniu o którym sam wspomniałeś. Mocy mało, głośno, miejsce w kabinie ograniczone, dupa się przykleja do skaju ale za to siedzisz prawie na asfalcie, jadąc 120km/h odnosisz wrażenie że jedziesz 160km/h, zdejmowany dach i słońce nad głową, dwa bagażniki i do tego kompletnie nieznany szerokiemu audytorium model. Taki egzotyk / dziwoląg fakt, ale ja lubię egzotyki A teraz wyobraź sobie jaki ta konstrukcja ma potencjał! Składasz je kompletnie na nowo, wsadzasz silnik 2,7l lub 3,0l z jedenastki, centralnie umieszczony, dobry zawias i heja na tor! W Stanach ludzie wsadzali nawet small blocki z Chevrolet’a do 914’tek a ostatnio widziałem projekt z silnikiem Cayenne Turbo. W Polsce za to budują elektryka na bazie tego modelu Poza tym 914 to prekursor Boxstera i auto było celowo dławione by a) nie dogoniło / przegoniło 911, b) było modelem ekonomicznym więc musiało być tańsze w produkcji, W porównaniu do kolejnego ekonomicznego modelu 924 jest od niego znacznie lepsze i daje więcej przyjemności z jazdy... Wiem, że to twierdzenia kontrowersyjne ale też Ci powiem, że np. 968 Cabrio jest bardziej komfortowym pojazdem niż 964 Cabrio z tego samego rocznika a Boxsterem 986 S jeźdiło mi się znacznie lepiej niż 996... Pozdrawiam Cię serdecznie Mata Ps. Jak pięknie jest się różnić
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 1.12.2018, 18:13 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Mata napisał(a): W porównaniu do kolejnego ekonomicznego modelu 924 jest od niego znacznie lepsze i daje więcej przyjemności z jazdy... No to muszę się 914 przejechać, bo w to stwierdzenie nie uwierzę na słowo Jednak są różne gusta Ja się w ogóle w 914 zmieszczę?
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 1.12.2018, 19:24 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Kuba W kolejnym sezonie masz u mnie rundę za kierownicą. Poczekamy tylko do cieplej wiosny bo gdybyś miał się nie zmieścić to będziemy zdejmować dach Targa Pozdrawiam serdecznie Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 1.12.2018, 20:27 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Mata napisał(a): Darku Dla Ciebie z cywilnych (nie wyczynowych) Porsche to liczy się tylko 911 a reszta mogłaby nie istnieć i wszyscy to wiedzą Ja lubię wszystkie klasyczne modele i to właśnie dlatego, że tak się od siebie różnią... 914 jest specyficzne ale jego genialność polega na prostocie i prowadzeniu o którym sam wspomniałeś. Mocy mało, głośno, miejsce w kabinie ograniczone, dupa się przykleja do skaju ale za to siedzisz prawie na asfalcie, jadąc 120km/h odnosisz wrażenie że jedziesz 160km/h, zdejmowany dach i słońce nad głową, dwa bagażniki i do tego kompletnie nieznany szerokiemu audytorium model. Taki egzotyk / dziwoląg fakt, ale ja lubię egzotyki A teraz wyobraź sobie jaki ta konstrukcja ma potencjał! Składasz je kompletnie na nowo, wsadzasz silnik 2,7l lub 3,0l z jedenastki, centralnie umieszczony, dobry zawias i heja na tor! W Stanach ludzie wsadzali nawet small blocki z Chevrolet’a do 914’tek a ostatnio widziałem projekt z silnikiem Cayenne Turbo. W Polsce za to budują elektryka na bazie tego modelu Poza tym 914 to prekursor Boxstera i auto było celowo dławione by a) nie dogoniło / przegoniło 911, b) było modelem ekonomicznym więc musiało być tańsze w produkcji, W porównaniu do kolejnego ekonomicznego modelu 924 jest od niego znacznie lepsze i daje więcej przyjemności z jazdy... Wiem, że to twierdzenia kontrowersyjne ale też Ci powiem, że np. 968 Cabrio jest bardziej komfortowym pojazdem niż 964 Cabrio z tego samego rocznika a Boxsterem 986 S jeźdiło mi się znacznie lepiej niż 996... Pozdrawiam Cię serdecznie Mata Ps. Jak pięknie jest się różnić A czy przypadkiem w 914 nie szedł dokłanie ten sam silnik co w 911?
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 1.12.2018, 20:28 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2069 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
|
Góra |
|
Keysi
|
Napisane: 1.12.2018, 22:29 |
|
Dołączył: 2.12.2016 Posty: 176
|
MaciejKRK napisał(a): Na licznik w czarnej tez zwrocilem uwage. Dzieki! W ktorej jest wymieniony tunel? w czarnej czy czerwonej? Przepraszam, ale jak to poznac? Na rynek europejski jest inny tunel? Przy okazji, w czerwonej na dywaniuku widac jakas czesc, ktos poznaje co to? https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... 2870b49631To chyba silnik wycieraczek Jeśli kogoś interesuje czarny to tu są zdjęcia z Copart rok temu https://www.copart.com/lot/39925607/PhotosJeśli to to samo auto to ma wymieniony środek po kąpieli w Houston Texas i ma inne koła
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 1.12.2018, 23:29 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
adamax napisał(a): Z tego co wiem to w wersji 914/6 tak, ale ze zdławioną mocą. W 914-6 był montowany silnik z 911 T zdławiony z 130KM do 110KM.
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|