|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Peter_Ch
|
Napisane: 30.10.2008, 15:19 |
|
Dołączył: 4.07.2007 Posty: 106
|
Witam wszystkich
Mój kumpel będąc ze mną na ostatnim zlocie bardzo chce mieć swoje własne 911. Jest na etapie szukania swego auta i podesłał mi ten link:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5450924
Czy zna może ktoś to auto, a może zna ktoś właściciela. Będę BARDZO wdzięczny za wszelką pomoc i Wasze opinie na ten temat
pozdrawiam
Peter
|
|
Góra |
|
KOMANCZ
|
Napisane: 30.10.2008, 15:31 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 937
|
prezentuje się ładnie trzeb aby usmiechnac sie do kogos z Wa-wy co by obejrzał autko z bliska
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 30.10.2008, 17:50 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
ladne autko, sam kiedys ogladalem to ogloszenie, ale nie mialem czasu obejrzec auto live...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 30.10.2008, 17:58 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Ten rocznik w niemczech kosztuje od 30 000 euro do 54 000 euro.
Odliczając prowizję( handlarz?) ,koszty przywozu, akcyzę 13,6 % to wygląda na mega okazję.
\ tym bardziej wymaga dobrego sprawdzenia najlepiej w serwisie\
Moim zdaniem zawsze najlepiej coś kupować w środku cen rynkowych!odpóścić te najtańsze ( wiadomo ze cos znimi może być nie tak) i te najdroższe gdzie ludzie licza na jelenia !
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 30.10.2008, 19:09 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Facet chcial wczesniej 125 i nie chcial slyszec o obnizeniu ceny. Jak widac rura zmiekla. Kumpel tez szuka 911 ale chcialby sie zmiescic w okolicy 100. Dzwonil do goscia i chcial sie potargowac to uslyszal ze nie ma mowy i zeby wiecej do niego nie dzwonil
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 31.10.2008, 18:43 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Tak na marginesie to osobiście uważam 996 4S za jedą z najładnieszych 911 ever...jest szeroka (szersza jak 997) , ma piękną linię bo nieszpecą jej boczne wloty jak w Turbo, ładny czerwony pas między tylnymi światłami.( nota bene ten pasek pojawia się w wersjii po liftingu 997 4S ale jakiś taki wąski )
Mankamnntem jest jej waga i napęd 4x4 który czyni ją bardzo ospałą.
Co do auta z ogłoszeia to warto pamiętać ,że przy 100 000 km przebiegu robi się duży kosztowny przegląd
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 31.10.2008, 19:38 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
dziwne tylko, ze ostatni przeglad mial przy 62.000km
tak jakby nie mial oleju wymienianego od 35.000km...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 31.10.2008, 21:18 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Sprostowanie- kosztowny przegląd jest po 80 000 km.(wszystko co zwykle + świece+ filtr paliwa + pasek wieloklinowy)
"ospały" oczwiście jako Porsche 911
Warto porównać parametry szybkiego dośc Mitsubishi Evo X
Evo X ;waga 1560 kg,moc 295 PS,moment 366 NM
911 996 4S ;waga 1495 kg,moc 320 PS,moment 370 NM( baaardzo płaski w szerokim zakresie)
Co do książki serwisowej to gratuluje sokolego wzroku
pewnie auto po tym przeglądzie jeżdziło w PL .....w sumie wymienić tam olej to nieproblem ale są tacy co na tym nawet oszczędzają a tam idzie bodaj 8,5 litra...
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 31.10.2008, 21:38 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
4s ...to bulwarowy atleta...ot co...fajnie wygląda... to i ''laski go lubią''...
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
Peter_Ch
|
Napisane: 1.11.2008, 19:49 |
|
Dołączył: 4.07.2007 Posty: 106
|
NO
Wiedziałem że można na Was liczyć
Kumpel na pewno czyta ten wątek więc piszcie dalej.
Może na początku tygodnia przejedziemy się go pooglądać
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 1.11.2008, 20:14 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Chociaż ze zdjęć wygląda bardzo dobrze, to prawdziwy przegląd przedzakupowy to MUS!
Dziwi trochę brak zapisu o historii bezwypadkowej..
PS. Myśle że 115k. na stół i poszło.
Jeśli z autem wszystko jest OK - jest tego warte.
|
|
Góra |
|
Tromer
|
Napisane: 3.11.2008, 19:29 |
|
Dołączył: 4.05.2007 Posty: 479
|
mam 996 Turbo i u mnie nie włacają sie lampki kontrolne w taki sposób aby mozna to tak latwie zfotografowac. To jest mini sekunda
Jak tyle kotrolek jest na czerwono a tym bardziej ta od prądu to potencjalny kupiec musi sprawdzic czy przypadkowo nikt nie bawił sie w domowego elektronika, bo wtedy juz nie jest to łatwa sprawa.
Niestety mozna wykasowac blędy na siłe przed wizyta potencjalnego kupca, dlatego proponuje dokladny test z maksymalną iloscią akceleracji i hamowań, no i test komputerowy.
|
|
Góra |
|
Peter_Ch
|
Napisane: 4.11.2008, 16:18 |
|
Dołączył: 4.07.2007 Posty: 106
|
Tomek - u mnie w 996 i w 986 też włączają się na chwilkę, podczas zapalania silnika i za chwile gasną więc trzasnąć fotę było by trudno ale zauważ że licznik tego auta wskazuje 0 RPM, czyli na to wygląda że robił foty podczas wyłączonego silnika z przekręconym kluczykiem na poz. 2. Dlatego się świeci jak choinka.
Dziwna sprawa natomiast jest z ciśnieniem oleju bo nie jest równo na 0 tylko pomiędzy 0 a 1. Wynika to może z tego że zapalił auto na chwilę, ciśnienie poszło do góry po czym zgasił i zrobił fotę, a ciśnienie nie zdążyło opaść, no albo odkryliśmy pierwszą usterkę tego 996 czyli AWARIĘ CIŚNIENIOMIERZA ;);););) hehe
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 4.11.2008, 16:26 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
We wszystkich autkach, z ktorymi sie spotkalem, cisnienie oleju spadalo od razu po zatrzymaniu silnika - przestaje pracowac pompa, znika cisnienie.
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 4.11.2008, 17:47 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
Tromer napisał(a): mam 996 Turbo i u mnie nie włacają .
oooo
jakos sie kolega Tomasz nie chwalil...
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 4.11.2008, 18:06 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Duc748 napisał(a): Tromer napisał(a): mam 996 Turbo i u mnie nie włacają . oooo jakos sie kolega Tomasz nie chwalil...
Z lampkami jest ok . może więc chodziło głównie o tą część wypowiedzi
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 4.11.2008, 19:09 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
Duc748 napisał(a): Tromer napisał(a): mam 996 Turbo . oooo jakos sie kolega Tomasz nie chwalil...
Widziałem. Tip-Top.
|
|
Góra |
|
Tromer
|
Napisane: 5.11.2008, 20:56 |
|
Dołączył: 4.05.2007 Posty: 479
|
No nic nie mówiłem I nic nie piszałem po nawet sam nie wiem co mam powiedziec.
Mam 944T które lada dzien sprzedaje - idzie w dobre rece. Powiedzmy ze jego wartosc jest umówne 100. Mam równiesz 964 C4 która wartosc jest okolo trzy razy wieksza no i 996T która jest warte około 5 razy wiejcej nisz 944T i ponad 2 razy więczej nisz 964.
I naturalnie 996T jest szybsze nisz, ładniesze, wygodniejsze itp. Ale na pewno nie 5 razy.....
Jakby ktos który nie zna marki Porsche, ceny rynkowe i cała reklame, miałby porównac te samochody ale tylko by analizował walory techniczne i wygład to myszłe ze rósznica w cenie pomiędzy 944T i 996T nie powinna byc większa nisz 30-50% a pomiędzy 944T a 964 C4 10-20% ale na plus dla 944T.
|
|
Góra |
|
Michael_4.5L
|
Napisane: 17.11.2008, 23:50 |
|
Dołączył: 15.11.2008 Posty: 46
|
witam! chciałem napisać słówko odnośnie wskaźnika ciśnienia. otóż u mnie w 944 była sytuacja iż czasami po wyłączeniu silnika wskazówka jeszcze sekundę się utrzymywała. Podejrzewam że nie powinno tak być. Jak pisał kolega pompa nie pracuje ,ale czy nie zależy to od ustawienia pompy w którym się zatrzyma? cóż nie jestem wybitnym specjalistą
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 19.11.2008, 18:40 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Pompa zatrzymuje sie wraz z zatrzymaniem walu korbowego silnika, gdyz jest z nim spieta. Utrzymywanie sie cisnienia przez sekunde czy dwie po po zatrzymaniu silnika moze wynikac z bezwladnosci ukladu/czujnika/wskaznika. Nie nalezy sie tym przejmowac.
Oby nikt sie nie przekonal o tym, ale wskaznik cisnienia oleju wedruje w gore nawet podczas krecenia rozrusznikiem - kiedy silnik "nie zaskoczy"
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|