Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 30.10.2008, 15:19 

Dołączył: 4.07.2007
Posty: 106
Witam wszystkich

Mój kumpel będąc ze mną na ostatnim zlocie bardzo chce mieć swoje własne 911. Jest na etapie szukania swego auta i podesłał mi ten link:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5450924

Czy zna może ktoś to auto, a może zna ktoś właściciela. Będę BARDZO wdzięczny za wszelką pomoc i Wasze opinie na ten temat

pozdrawiam

Peter


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2008, 15:31 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
prezentuje się ładnie trzeb aby usmiechnac sie do kogos z Wa-wy co by obejrzał autko z bliska


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2008, 17:50 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
ladne autko, sam kiedys ogladalem to ogloszenie, ale nie mialem czasu obejrzec auto live...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2008, 17:58 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Ten rocznik w niemczech kosztuje od 30 000 euro do 54 000 euro.
Odliczając prowizję( handlarz?) ,koszty przywozu, akcyzę 13,6 % to wygląda na mega okazję.
\ tym bardziej wymaga dobrego sprawdzenia najlepiej w serwisie\

Moim zdaniem zawsze najlepiej coś kupować w środku cen rynkowych!odpóścić te najtańsze ( wiadomo ze cos znimi może być nie tak) i te najdroższe gdzie ludzie licza na jelenia !




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2008, 19:09 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Facet chcial wczesniej 125 i nie chcial slyszec o obnizeniu ceny. Jak widac rura zmiekla. Kumpel tez szuka 911 ale chcialby sie zmiescic w okolicy 100. Dzwonil do goscia i chcial sie potargowac to uslyszal ze nie ma mowy i zeby wiecej do niego nie dzwonil :D




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.10.2008, 18:43 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Tak na marginesie to osobiście uważam 996 4S za jedą z najładnieszych 911 ever...jest szeroka (szersza jak 997) , ma piękną linię bo nieszpecą jej boczne wloty jak w Turbo, ładny czerwony pas między tylnymi światłami.( nota bene ten pasek pojawia się w wersjii po liftingu 997 4S ale jakiś taki wąski :roll: )
Mankamnntem jest jej waga i napęd 4x4 który czyni ją bardzo ospałą.

Co do auta z ogłoszeia to warto pamiętać ,że przy 100 000 km przebiegu robi się duży kosztowny przegląd :idea:




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.10.2008, 19:38 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
dziwne tylko, ze ostatni przeglad mial przy 62.000km
tak jakby nie mial oleju wymienianego od 35.000km...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.10.2008, 21:18 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Sprostowanie- kosztowny przegląd jest po 80 000 km.(wszystko co zwykle + świece+ filtr paliwa + pasek wieloklinowy)

"ospały" oczwiście jako Porsche 911 :)
Warto porównać parametry szybkiego dośc Mitsubishi Evo X
Evo X ;waga 1560 kg,moc 295 PS,moment 366 NM
911 996 4S ;waga 1495 kg,moc 320 PS,moment 370 NM( baaardzo płaski w szerokim zakresie)

Co do książki serwisowej to gratuluje sokolego wzroku :wink:
pewnie auto po tym przeglądzie jeżdziło w PL .....w sumie wymienić tam olej to nieproblem ale są tacy co na tym nawet oszczędzają a tam idzie bodaj 8,5 litra...




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.10.2008, 21:38 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
4s ...to bulwarowy atleta...ot co...fajnie wygląda... :roll: to i ''laski go lubią''...




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.11.2008, 19:49 

Dołączył: 4.07.2007
Posty: 106
NO ;)

Wiedziałem że można na Was liczyć ;)

Kumpel na pewno czyta ten wątek więc piszcie dalej.

Może na początku tygodnia przejedziemy się go pooglądać ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.11.2008, 20:14 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Chociaż ze zdjęć wygląda bardzo dobrze, to prawdziwy przegląd przedzakupowy to MUS!
Dziwi trochę brak zapisu o historii bezwypadkowej.. :?

PS. Myśle że 115k. na stół i poszło.
Jeśli z autem wszystko jest OK - jest tego warte.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.11.2008, 19:29 

Dołączył: 4.05.2007
Posty: 479
mam 996 Turbo i u mnie nie włacają sie lampki kontrolne w taki sposób aby mozna to tak latwie zfotografowac. To jest mini sekunda
Jak tyle kotrolek jest na czerwono a tym bardziej ta od prądu to potencjalny kupiec musi sprawdzic czy przypadkowo nikt nie bawił sie w domowego elektronika, bo wtedy juz nie jest to łatwa sprawa.
Niestety mozna wykasowac blędy na siłe przed wizyta potencjalnego kupca, dlatego proponuje dokladny test z maksymalną iloscią akceleracji i hamowań, no i test komputerowy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.11.2008, 16:18 

Dołączył: 4.07.2007
Posty: 106
Tomek - u mnie w 996 i w 986 też włączają się na chwilkę, podczas zapalania silnika i za chwile gasną więc trzasnąć fotę było by trudno ale zauważ że licznik tego auta wskazuje 0 RPM, czyli na to wygląda że robił foty podczas wyłączonego silnika z przekręconym kluczykiem na poz. 2. Dlatego się świeci jak choinka.
Dziwna sprawa natomiast jest z ciśnieniem oleju bo nie jest równo na 0 tylko pomiędzy 0 a 1. Wynika to może z tego że zapalił auto na chwilę, ciśnienie poszło do góry po czym zgasił i zrobił fotę, a ciśnienie nie zdążyło opaść, no albo odkryliśmy pierwszą usterkę tego 996 czyli AWARIĘ CIŚNIENIOMIERZA ;););););) hehe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.11.2008, 16:26 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
We wszystkich autkach, z ktorymi sie spotkalem, cisnienie oleju spadalo od razu po zatrzymaniu silnika - przestaje pracowac pompa, znika cisnienie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.11.2008, 17:47 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
Tromer napisał(a):
mam 996 Turbo i u mnie nie włacają .


oooo
jakos sie kolega Tomasz nie chwalil...

:)




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.11.2008, 18:06 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Duc748 napisał(a):
Tromer napisał(a):
mam 996 Turbo i u mnie nie włacają .


oooo
jakos sie kolega Tomasz nie chwalil...

:)


Z lampkami jest ok . może więc chodziło głównie o tą część wypowiedzi :) :wink:




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.11.2008, 19:09 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Duc748 napisał(a):
Tromer napisał(a):
mam 996 Turbo .


oooo
jakos sie kolega Tomasz nie chwalil...

:)


Widziałem. Tip-Top.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2008, 20:56 

Dołączył: 4.05.2007
Posty: 479
No nic nie mówiłem I nic nie piszałem po nawet sam nie wiem co mam powiedziec.
Mam 944T które lada dzien sprzedaje - idzie w dobre rece. Powiedzmy ze jego wartosc jest umówne 100. Mam równiesz 964 C4 która wartosc jest okolo trzy razy wieksza no i 996T która jest warte około 5 razy wiejcej nisz 944T i ponad 2 razy więczej nisz 964.
I naturalnie 996T jest szybsze nisz, ładniesze, wygodniejsze itp. Ale na pewno nie 5 razy.....
Jakby ktos który nie zna marki Porsche, ceny rynkowe i cała reklame, miałby porównac te samochody ale tylko by analizował walory techniczne i wygład to myszłe ze rósznica w cenie pomiędzy 944T i 996T nie powinna byc większa nisz 30-50% a pomiędzy 944T a 964 C4 10-20% ale na plus dla 944T.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.11.2008, 23:50 

Dołączył: 15.11.2008
Posty: 46
witam! chciałem napisać słówko odnośnie wskaźnika ciśnienia. otóż u mnie w 944 była sytuacja iż czasami po wyłączeniu silnika wskazówka jeszcze sekundę się utrzymywała. Podejrzewam że nie powinno tak być. Jak pisał kolega pompa nie pracuje ,ale czy nie zależy to od ustawienia pompy w którym się zatrzyma? cóż nie jestem wybitnym specjalistą :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.11.2008, 18:40 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Pompa zatrzymuje sie wraz z zatrzymaniem walu korbowego silnika, gdyz jest z nim spieta. Utrzymywanie sie cisnienia przez sekunde czy dwie po po zatrzymaniu silnika moze wynikac z bezwladnosci ukladu/czujnika/wskaznika. Nie nalezy sie tym przejmowac.
Oby nikt sie nie przekonal o tym, ale wskaznik cisnienia oleju wedruje w gore nawet podczas krecenia rozrusznikiem - kiedy silnik "nie zaskoczy" :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum