Cześć mam pytanie co to jest na zdjęciu. Byłem dziś moim 996 na przeglądzie i to wisiało a po drugiej stronie było chwycone takim paskiem jak na foto więc na szybko to też tak zrobili mi. Jest gorące więc chyba tak być nie powinno.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Witam ,i podłączę się do wątku.U mnie mimo wysokiej temp.nie załączają się wentylatory.CZy usterka tych rezystorów może być tego powodem .Bo z informacji tutaj z forum wiem że za załączanie went. odpowiada sterownik silnika.HEJ
Powinny byc zamontowane w uchwytach ale wychodzi na to ze uchwyty zardzewiały i zgniłydlatego rezystory wisza , dobrze ze sie nie oderwły wystarczy je z powrotem zamocowac do ramy chlodnic
Tak. Awaria rezystora powoduje brak pracy na pierwszym biegu czyli brak podstawowego chłodzenia silnika i niedziałanie danego wentylatora po włączeniu klimatyzacji. Powinien działać drugi bieg czyli włączy się przy za wysokiej temperaturze silnika jako zabezpieczenie oraz gdy czynnik w układzie klimatyzacji osiąga zbyt wysokie ciśnienie wymagające schłodzenia. W zimie wielkiego problemu nie będzie - latem wentylatory są obowiązkowe. Rezystor jest dostępny jako osobna część zamienna - niestety niezbyt tania. Można temat ogarnąć sporo taniej sposobem.
To tak, żeby ponownie wyczerpać temat wentylatorów i chłodzenia - warto zobaczyć czy nie są zapchane. Zwykle liście i piasek. Jeżeli są mocno zapchane to warto zdjąć przedni zderzak i porządnie wszystko wyczyścić. Walka idzie o 4 chłodnice
W moim 996 jeden z tych rezystorow byl padniety. Poniewaz oryginalna czesc Porsche kosztowala ponad 100 euro (a i tak nie jest to plug and play i wymaga lutowania) wymienilem na rezystor o podobnych parametrach: http://ie.rs-online.com/web/p/panel-mou ... s/0188071/ . Sprawa do ogarniecia dla kogos obeznanego z lutownica w 20 minut.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników