Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 6.03.2012, 13:42 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
Czy ktoś miał do czynienia z oponami Michelin Pilot Super Sport?

http://www.michelin.pl/opony/michelin-pilot-super-sport

Czy to jest opona "pomiędzy" ps2/ps3 i Cup czy jeszcze coś innego?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2012, 14:18 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
na oko blisko jej do cupów - ciekawe jak tam cena?




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2012, 14:57 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
jakbyś znalazł komplecik dla mnie (235 / 325) to chętnie bym sprawdził jak działają...




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2012, 15:43 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Jurku, a Ty zawsze jezdziles na Corsach czy masz porownanie do Michelinow Cupow ? Ktore lepsze?




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2012, 16:02 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Jeździłem na jednych i drugich.
Cupy teoretycznie trochę lepsze ale w praktyce to trzeba umiec wykorzystać.
Ale dużo szybciej się zużywają - to sprawdziłem. :-)

Rzeczywiście łatwiej nieco wykręcić lepszy czas na cupach bo jednak nieco lepiej trzymają się zakrętu i łatwiej w nie wchodzić.

Jednak dalej uważam, że dużo lepszy zysk czasu uzyska się poprawiając tor jazdy i umiejętności. Dopiero przy optymalnym spełnieniui tych dwóch wymagań czuje się różnice w oponach.

Z tego powodu cupy na razie mnie nie interesują bo to w moim przypadku tylko wydawanie forsy. Rzeczywiście coś tam w zeszłym roku poprawiłem w technice ale uwazam że powinno być lepiej, więc na razie nie jestem ready. Przy okazji jeszcze podniosłem trochę moc auta więc i tak już jest się na czym skupiać. Zawężanie marginesu błędu to chyba nienajlepszy pomysł w takim układzie.
Dla mnie cup to różnica poniżej sek na okrążeniu do pzero corsa.
A poprawiając umiejętności powinienem uzyskać około 1 - 2 sek lepszy czas na pirelli.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2012, 16:18 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
na oponeo je mają, tylko ten sam rozmiar w 2 całkiem różnych cenach nie wiem czemu tak:

Pilot Super Sport 305/30 R19 102 Y XL

1. cena: 1 564 zł
2. cena: 2 116 zł

(żadna nie ma N)

komplet 2x( 235+305) wychodzi 5230 brutto


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2012, 16:23 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
Maćku , powiem tak:
Michał lepszy = szybszy , lepiej trzyma ale na bardzo krótko Pzero Corsa najlepsza opona jaką znam = cena do wytrzymałości i do " trzmania "

jeździłem na wszystkich tych oponach i zdecydowanie polecam Pzero

podam 2 przykłady :

zacznę może od tego , że nie znam drugiego miejsca gdzie tak niszczy się opony jak w Borsku i tu na przykładzie Mariusza , założył nowe Michasie Cupy i zdołał przejechać 3x próby po 2 min ( z okładem) każda i zjechał do płótna :evil:
ja na Corsie zjechałem co prawda nowe opony (nie do końca - dalej jeżdżę choć kondycja jest słaba) ale po wyjeżdżeniu całego baku paliwa i upalaniu ok 1 godz. (nie kilku min.)- to przykłady w porównywalnych autach (mocach KM)
Corsa jest może najdroższą oponą , ale jeśli porówna się przynajmniej 3-4 krotną wytrzymałość powyżej M Cup to wychodzi najtaniej - nawiasem Michał nie jest wcale tak wiele tańszy ;) a walory jezdne choć troszkę lepsze od Pirelli to nie jest to jakieś powalające . Oczywiście gdyby ktoś się mnie spytał jaką oponę chcę by np. poprawić jakiś tam rekord to wybrałbym zdecydowanie M cup - to tylko do pojedynczego rekordu czasu w swoim przejeździe
- grunt to dojechać , przejechać zawody (próby) i wrócić na tych samych oponach ;)a do tego najbardziej nadają się właśnie Pirelli Pzero Corsa (nawiasem to chyba jedyne podwójnie nylonowane i 2x wys bieżnika nad inne semi - dlatego tak długo wytrzymują )
- do takich samych wniosków doszedłem jeżdżąc na różnych trasach , próbach o połowę słabszym autem ( swoim Boxem )

Na moje lepsze to Michelin - tylko na kilka może na kilkanaście kółek(zależy czy jeździć blisko limitów) w Poznaniu ale Pirelli wystarczą na 2-3 "Poznanie" ;)
- wniosek chyba nasuwa się sam ;)

PIRELLI P ZERO CORSA !!!

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2012, 16:27 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
wysłałem post i co czytam ?
Jurek to wszystko potwierdził , tylko był troszkę szybszy :twisted:

- to się musi zmienić :wink:


hehe

Pozdrowionka :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2012, 16:28 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
a i tak najdłużej wytrzymują Toyo 888 i jeszcze można je obracać :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2012, 16:35 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
Marion napisał(a):
a i tak najdłużej wytrzymują Toyo 888 i jeszcze można je obracać :D


R888 po 2-3 kółkach w Poznaniu puszczają i wypluwają w najmniej oczekiwanym momencie :evil:
a to dyskwalifikuje mi te opony do jazdy po torze , choć jest to opona zarąbista do szybkich przejazdów z marszu i po krótkich szybkich próbach

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2012, 16:51 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
dzieki wielkie za opinie, czyli dobrze zrobilem, ze kupilem na Ebayu komplet Corsy ;) zobaczymy jak sie bedzie na nich jezdzic...
Jurek, ja tez planuje w tym sezonie mocno potrenowac nad technika jazdy i pojezdzic z instruktorem, zobaczymy co z tego bedzie ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2012, 16:52 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
ja sobie chyba zapodam te micheliny PSS bo już rok temu się nad nimi zastanawiałem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2012, 23:05 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
PSS
rewelacyjna opona nie wymaga grzania jak cup
duzo lepsza na codzień same plusy
napewno na krócej starczy niż Pirelli ale jest tańsza komplet 19" około 5tys


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2012, 23:19 

Dołączył: 22.04.2011
Posty: 79
Koledzy, a pytanie czy z bardziej cywilnych opon na codzien ktos ma doswiadczenie z ContiSportContact 5P? Czytalem calkiem niezle opinie, wlasciwie wygrywa we wszystkich testach z MPS2. Cena znacznie nizsza niz za Micheliny. Niestety jeszcze nie ma homologacji N, ale moze i tak warto?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2012, 0:00 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
jesli na codzien to tylko Micheliny Sporty...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2012, 1:11 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
conti sc5 też powinny być trwałe bo na takich sc2 z 2005 ludzie do dzisiaj jeżdżą i bieżnik jest Ok :wink: :lol:

sc2 to były masakra opony - jak na lodzie :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2012, 6:08 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Niedawno wypróbowaliśmy SuperSporty na jednym 997 Turbo, to teraz następca Pilot Sport 2. Same pozytywne wrażenia. Nie miałem okazji jeździć po mokrym ale na suchym asfalcie spisywała się świetnie. Mamy najlepsze doświadczenia z Michelin'em, nie mając absolutnie w tym biznesu polecamy wszystkim klientom. Nigdy nie sprawiają żadnych problemów z wyważeniem co nie jest zawsze takie oczywiste przy nowych oponach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2012, 8:41 

Dołączył: 22.04.2011
Posty: 79
W testach supersporty wypadaja najlepiej na suchym ale w innych kategoriach juz gorzej. Np tu dopiero na 6. miejscu a pierwsze conti 5: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2012, 10:54 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
z tego co widzę to PSS nadal nie maja N, chyba w razie kolizji w Niemczech np. jak będziemy jechać na NR może być problem :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2012, 11:51 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Aż mi się nie chce wierzyć, w końcu N to rekomendacja Porsche, a nie przymus. Ale pewności nie mam - może Matschke podpowie, w Austrii pewnie są podobne przepisy do niemieckich.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum