|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
mart2014
|
Napisane: 31.05.2007, 10:34 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
powinien być już w Waszych skrzynkach emailowych. Jeśli ktoś nie dostał, to proszę o email na adres pcpnews(at)porscheclub.pl
pozdr.
jacekm
|
|
Góra |
|
Blumen
|
Napisane: 31.05.2007, 11:45 |
|
Dołączył: 13.03.2007 Posty: 827
|
Dostałem i uważam, że jest świetnie zrobiony - GRATULACJE !
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 31.05.2007, 13:49 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 31.05.2007, 19:24 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1069 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
Bardzo fajny jest ten Newsletter i przyjemnie takie coś się otrzymuja (w zalewie sieciowych innych śmieci).
Mi osobiście najbardziej podoba sie ta informacja :
Ostatni taki Porsche ?
W Internecie coraz częściej znaleźć można plotki i nieoficjalne doniesienia, że obecne modele, bazujące na silnikach sześciocylindrowych to raczej ostatnie z serii. Kolejnych, nowych modeli z Porsche spodziewać się już można z silnikami ośmiocylindrowymi. Czy to plotka, czy prawda – przekonamy się pewnie już niedługo.
Podobnie BMW teraz postąpiło - nowa m3 z silnikiem V8
Myślę , że to duży krok naprzód i "Performance" nowych prosiaków to będzie petarda .....
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
Blumen
|
Napisane: 31.05.2007, 22:46 |
|
Dołączył: 13.03.2007 Posty: 827
|
myślę, że w V6 osiągnęli już prawie wszystko, dlatego powstaną V8 ... oczywiście jeśli to nie tylko plotki...
|
|
Góra |
|
damiank84
|
Napisane: 31.05.2007, 22:56 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 287 Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
|
Ja nie dostalem, a emaila podawalem wczesniej
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 1.06.2007, 5:45 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
zauważyłem już wcześniej, że czasami serwery przetrzymują pocztę nawet kilka dni (wczoraj np. Onet poprzysyłał mi trochę spamu z 23 maja !!). Damian, mam Twój email na wp.pl, z końcówką 84 w nazwie. jeśli coś się zmieniło, to daj znać na PW. pozdr. jacekm
|
|
Góra |
|
Tromer
|
Napisane: 1.06.2007, 7:24 |
|
Dołączył: 4.05.2007 Posty: 479
|
Newsletter jest SUPER.
Jak wysłałem do działu PLAY (telefonia komórkowa) również byli pod wrażeniem.......no i zaczynamy współprace od imprezy Dzień Dziecka.
Dlatego wielkie podziękowania dla zespołu Newsletter
|
|
Góra |
|
KOMANCZ
|
Napisane: 1.06.2007, 15:55 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 937
|
Barzo sie ciesze ze mamy w koncu cos takiego !!! Z przyjemnością otwiera sie takiego maila Jeszcze raz bardzo dziekujemy
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 1.06.2007, 17:59 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Blumen napisał(a): myślę, że w V6 osiągnęli już prawie wszystko, dlatego powstaną V8 ... oczywiście jeśli to nie tylko plotki...
Niosłoby to gigantyczne konsekwencje!!Aczkolwiek ja osobiście już kilka lat temu coś takiego prorokowałem
Mianowicie aktualny Boxer 6 , jest bliski kresu swoich możliwości a konkurencja robi coraz mocniejsze silniki po prostu zwiększając ich pojemność.Natomiast inżynierowie Porsche dokonują cudów aby ,upchnąć już w tej chwili te 3,6 lub 3,8 litra za tylną osią.
Im większy silnik tym bardziej niewyważone staje się auto a ponadto coraz mniej miejsca w komorze silnika
Być może dałoby się jeszcze upchnąć tam 4,0 i nawet obniżyć jego wagę ale tak czy siak to ślepa uliczka.
Tak czy owak V 8 może się zmieścić albo centralnie albo z przodu (układ trasaxale).Oznaczałoby to jednak właściwie koniec modelu
"911"
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Bengalski
|
Napisane: 1.06.2007, 19:49 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 375 Lokalizacja: Konstancin
Nr klubowicza: 111
|
No koniec świata! I to piszą prawdziwi fani Porsche? A gdzie wiara w możliwości Weissach? Schyłek 911 prognozowano już z nadejściem 928 i co? Tyle lat i dało się... Wiary, więcej wiary! Patrząc na to co robią jeszcze w innych silnikach (DFI) nie wróżę szybkiego końca 911! A to, że inni przesiadają się na np. v8 to tylko słabo świadczy o ich możliwościach
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 1.06.2007, 20:36 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
No ale niestety taka jest prawda.
Będzie to wyzwanie dla Porsche ,utrzymać 911 na topie i zostawić jej założenia koncepcyjne.
Główni konkurenci jak np. BMW M3 ,Audi S4 czy nowe S5 idą na skróty.
Nowe modele mają silnik 4,0 i 4,2 włąśnie V8 .
Po raz pierwszy będą mieć nie tylko wyższą moc ale i niestety co naturalne znacznie wyższy moment obrotowy
Nowe M3 ma mieć w serii 400 KM a sam silnik jest lżejszy niż poprzedni.
Nowe M3 CSL ma mieć aż 450 KM.
Receptą byłaby na to np. redukcja wagi , Mozę nowa 911 będzie z aluminium?
Model 911 w serii na ten rok ma już mieć 355 KM więc pierwsza riposta już jest!
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 1.06.2007, 21:52 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
M3 nowa to cos okolo 425 ps. Jesli chodzi o moc 911 to wielu tunerow zachodnich ma w ofercie 996 Gt3 z powiekszona pojemnosci skokowa do 4,0 i 450 ps.
Mysle, ze 911 ma swoje zalety, chociazby trakcja. Przedzial miedzy 400-450 ps z taka trakca na tylna osi jest nie do ruszenia dla konkurencji nawet jakby mieli 600 ps.
No i nie zapominajcie o cacku 997 GT2 525 ps, 1485 kg.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
KlaudiuszSosnowiec
|
Napisane: 2.06.2007, 0:00 |
|
Dołączył: 25.03.2007 Posty: 253
|
tez nie dostalem nic
|
|
Góra |
|
czayna
|
Napisane: 5.06.2007, 11:11 |
|
Dołączył: 20.03.2007 Posty: 457
|
tez nie dostałem
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 5.06.2007, 16:13 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2061
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 5.06.2007, 17:28 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
No niestety ten artykuł tylko potwierdza moje obawy!
"Audi jest na każdym odcinku toru wyrażnie szybsze od Carrery"
Nigdy dotąd ,praktycznie żadne Audi w wersji ulicznej nawet niezbliżało się do podstawowych wersji 911 tki
Podobnie zresztą BMW M3.
Chodzi mi o to ,że Audi R 8 ,ma silnik o pojemności "tylko" 4,2 litra.
Niema najmniejszych przeszkód aby miało np. 4,4 potem 4,8 ;litra itd.
poziom techniki wyrównuje się i choćby inżynierowe Porsche stawali na głowie to niestety poprzez ograniczoną wielkość Boxera wcześniej czy póżniej przegrają walkę .
No chyba że podstawowa 911 będzie miała np. Turbo , uciekanie w obroty spowodowałoby zawężenie kręgu odbiorców.Myślę ,że większość kupujących 911 to jednak stateczne osoby i wątpię aby chciały kręcić silnik do 8000 czy 9000 obrotów.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
gazelot
|
Napisane: 5.06.2007, 22:18 |
|
Dołączył: 12.03.2007 Posty: 178
|
jurek968 napisał(a): Myślę ,że większość kupujących 911 to jednak stateczne osoby i wątpię aby chciały kręcić silnik do 8000 czy 9000 obrotów.
To chyba cokolwiek ryzykowne stwierdzenie
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|