|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
grzelu
|
Napisane: 6.11.2009, 11:23 |
|
Dołączył: 6.11.2009 Posty: 15
|
czesc i czołem
porsche dopiero kupuje/poszukuje - preferencyjnie starszy model (lata 60-70-te) i z przeznaczeniem do sportu i zabaw na torze/rajdach dla klasyków. Dotychczasowe doswiadczenie w tej materii glownie zwiazane ze japonczykami wiec pewnie bede zadawac sporo pytan...
pozdrawiam
grzelu
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 6.11.2009, 11:30 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Cześć. Pytaj pytaj I kupuj!
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 6.11.2009, 12:44 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
witam ... brata
mam nadzieje ze uslyszysz na forum w odpowiedzi pare konkretow, kupisz auto i bedziemy jezdzic tez na te same zloty ... (choc w innych klasach )
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 6.11.2009, 12:54 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
O jakich zawodach myślisz ? MPPZ, wyścigi górskie klasa historyczna, Classicauto ? Regulaminy są bardzo różne, a .....możliwości 912 takie sobie. Jest to trudny do sportu i do utrzymania samochód, nieporównywalny z wieloma markami pod względem kosztów i dostępności części.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 6.11.2009, 13:24 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witaj,
temat 911/912 to hm temat rzeka... ale są to super auta... tego nie da się porównać z niczym innym...
Miałem około 30 różnych aut.. ale takiego kllimat nie ma w innym aucie.
|
|
Góra |
|
grzelu
|
Napisane: 6.11.2009, 16:40 |
|
Dołączył: 6.11.2009 Posty: 15
|
myslalem w pierwszej kolejnosci oczywiscie o classicauto, dalej jak czasu starczy (i budzetu) to moze o historycznej... zorientowalem sie dotychczas ze porsche kosztuje w utrzymaniu sporo wiecej ale tez wychodzilem z zalozenia ze juz na wstepnie duzo wiecej dają (nie mowiac o wygladzie/design;ie ktory gra dla mnie bardzo wazna rolę...zwlaszcza planujac projekt od nowa i to na dluzszy okres)
Swieży pomysl z 912 troche temu zaprzecza wiec wybor auta, jesli tej marki, jeszcze musze przemyslec. Bede wdzieczny za wszelkie za i przeciw i za nowe propozycje, zwlaszcza od tak doswiadczonych osob jak ty Piotrze
pozdrawiam serdecznie
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 6.11.2009, 17:22 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Kup sobie 911 po 1984 roku( z motorem 3,2), a jak do Classic auto to typ 964.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 6.11.2009, 23:46 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Witamy!
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 7.11.2009, 1:02 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2932
|
Hej! Myślę, że 924s/944 (wszelkie wersje) też byłyby dobrą bazą do udanego projektu pod ClassicAuto Cup. Baza doświadczeń kolegów z pucharu 924.pl Cup na pewno byłaby pomocna
Pozdrawiam i życzę udanych poszukiwań!
|
|
Góra |
|
grzelu
|
Napisane: 7.11.2009, 13:02 |
|
Dołączył: 6.11.2009 Posty: 15
|
dzieki za propozycje
jednak 924 / 944 odpada ze wzgledow wizualnych jak i wlasnie ilosci /popularnosci w ClassicAuto (juz jezdzi kilkanascie sztuk...)
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 7.11.2009, 14:29 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Nie ma za to ....914. Które było wyposażone w różne silniki -od 1.7 do 2.0, i wiele można z nimi zrobić i (zrobione) świetnie się prowadzą, mają przeszłość w sporcie - wcale nie bylejaką, sądzę, że w kosztach nie są droższe jak 912, choć mające jedną zasadniczą ułomność.....nie są 911, ale to jest odwieczny problem bardzo wielu Porsche...no cóż....
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
grzelu
|
Napisane: 7.11.2009, 16:49 |
|
Dołączył: 6.11.2009 Posty: 15
|
no wlasnie....dlatego myslalem o 912 bo mimo pewnch tanszych rozwiazan to nadal karoseryjnie 911... 914 zupelnie mi nie podchodzi jak cos znajde to chetnie was spytam o zdanie. pozdrawiam
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 7.11.2009, 23:51 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Zatem, zaciśnij zęby.....szukaj 911-tki, a w międzyczasie poczytaj o 914, tam były gażniki na silniku 2.0, tam były silniki od VW......wiem co czujesz, bo ten design......wiem i czuję co Ci chodzi po głowie . Są chwile, że wydaje mi się, że szybciej bym jeżdził w jakiejś Astrze GSi, o wiele tańszej i bezstresowej, ale....od 40 lat jestem fanem Porsche....tu nie ma miejsca na zdrowy rozsądek !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 8.11.2009, 13:13 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
dokladnie
kup 911 a pozniej zobaczysz ze nie zal wydawac na takie cudo
tylko pająka musisz namowic zeby sie w tych modelach wyszkolil ... chetnych mialby sporo
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|