Generalnie wszystko co wiaze sie z wyjmowaniem silnika jest cholernie drogie. Cala reszta mniej lub bardziej do ogarniecia. 10 tys na pakiet startowy bardzo latwo zgubic jak sie jest perfekcjonistą nawet jak baza jest naprawde OK. Wyobraz sobie wiec co sie stanie jak baza nie jest OK
Tez pytanie czy wystarcza Ci ze jeździ, czy ma byc najblizej idealu jak sie da.
Ja jak kupowalem mojego to przekonalem sie w 100% co robi przeglad przedzakupowy w specjalistycznym warsztacie ktory zna sie na Porsche. Bez watpienia jak masz taka mozliwosc to warto. Gwarantuje ze znajda mase rzeczy ktore wychodzilyby Ci przez kolejne lata uzytkowania jako niespodzianki, a koszt przegladu na pewno zwroci sie z nawiazka w drodze negocjacji ze sprzedajacym jak zobaczy ile w aucie jest do zrobienia
Dla przykladu: rozrząd moze szarpnąć na kilkanascie tys PLN, a jak juz silnik masz na wierzchu to i sprzeglo wypadaloby zrobic i uszczelnienia silnika i tak dalej
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk