Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 7.11.2016, 22:39 

Dołączył: 7.11.2016
Posty: 27
Witajcie koledzy, kolezanki. Na imie mam Andrzej, pochodze z Solca Kujawskiego (obok Bydgoszczy). Swoja przygode z Porsche zaczynam od Cayenne Turbo z 2004 roku. Kupilem je zupelnie przypadkowo, namowil mnie kolega podczas gdy szukalem Mercedesa ML 500, ktory lubi nietuzinkowe auta (sam jezdzi jaguarem XJ z 2000 roku).

Cayenne to docelowo moje auto rodzinne dla dwojki dzieci i auto dla mojej narzeczonej ;) Sam jezdze Mercedesem CL 500 (216). Od zawsze bylem zakochany w dzwiku i pracy silnikow widlastych, stad kilka aut w mojej karierze wlasnie z V8. Zaczynalem od Audi A8 d3 4.2 litra przedliftowa, A8 d3 polift 3.7, mercedes cl i tak do Cayenne Turbo.

Cayenne kupilem po okazji i obym tego nie zalowal, gdyz mialem ograniczony budzet i zdrowy rozsadek nakazywal odpuscic temat. Kupilem jednak to auto za 30 tys z wymieniona magistrala wodna, do poprawek blacharskich(drzwi lewe przednie i lewy blotnik). Auto ma 135 tys km przelotu (wg mnie 2x tyle) jednak mam 15-20 tys na dopieszczenie Cayenki.


Wierze, ze dzieki Wam, Waszej wiedzy oraz sugestiom uda mi sie wydobyc potencjal z auta.

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.11.2016, 0:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Witamy na forum. Gratulacje! :)
9PA z turbiną ma się czym odpychać i ten mechaniczny potencjał jest
dość łatwo wykrzesać :D Powodzenia w dopieszczaniu :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2016, 1:55 

Dołączył: 7.11.2016
Posty: 27
Dziekuje ! ;)

Do detali, ktore okazaly sie do zrobienia dodam:

-Uszczelnienie pokryw zaworow,
-wyswietla blad airbaga,
-wydaje sie uszczelka pod glowica bo w zbiorniczku znalazlem troszke oleju (juz klaruje sie ta niska cena zakupu, hehe) zrobie jeszcze jutro test co2 bo slyszalem, ze to potwierdzi kwestie czy to uszczelka. Moze byc to olej z chlodniczki skrzyni ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2016, 9:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Jeżeli z dekli się nie leje to ja bym na razie nie ruszał, bo szkoda dwa
razy robić a piszesz o oleju w płynie. Może być wiele przyczyn. Tak jak
napisałeś uszczelka pod głowicą - ale jeżeli przedostaje się olej a nie
spaliny (nie wyrzuca płynu co odpalenie? choć jak będzie już bardzo dużo
oleju to też będzie wyrzucać) to testerem na obecność spalin nie potwierdzisz.
Skrzynia biegów ma swoją oddzielną chłodnicę. W silniku masz jeszcze wymiennik
ciepła - nazywany przez Porsche chłodnicą oleju, tam też może dostawać się
olej do płynu chłodzącego jeżeli jest uszkodzona.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.11.2016, 10:48 

Dołączył: 7.11.2016
Posty: 27
Dokladnie jak mowisz musze sprawdzic opcje z chlodniczka oleju. Z mechanika laczy mnie niewiele. Mam tylko jakas wiedze, ktora nabylem sam i raczej jest ona stricte ksiazkowo/internetowa. Dobrze, ze mam zaufanego kolege mechanika, ktory serwisowal mi moje poprzednie 2 a8, wiec licze na niego.

Problem jest z parktronikiem, zostaje chyba tylko serwisowy komputer do diagnozy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum