Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 29.05.2014, 22:08 

Dołączył: 6.03.2013
Posty: 2
Witam serdecznie,
Mam mały problem, ze znalezieniem czujnika ciśnienia oleju, tego który odpowiada za wskazanie ciśnienia na zegarach, wiem ze znajduje się gdzieś w górnej części silnika, a problem polega na tym ze zegar nie zawsze pokazuje ciśnienie oleju, chciałem zacząć od sprawdzenia czujnika wtyczki itp ... ewentualnie go wymienić, mój model to 996 3.6 z 2002r z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2014, 0:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Miałem to samo.
Sprawdź w pierwszej kolejności wtyczkę - ja wymieniłem czujnik po czym okazało się, że na nowym było bez zmian.
Okazało się, że powodem była wtyczka (a dokładnie brak styku na jednym z pinów). 2 minuty pracy i po problemie.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2014, 15:40 

Dołączył: 6.03.2013
Posty: 2
Dzięki za podpowiedz, tak właśnie chce zrobić, ale nie wiem gdzie dokładnie jest ten czujnik, oprócz tego, ze w górnej części silnika, napisz jeśli możesz gdzie dokładnie go szukać, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2014, 0:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5187
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Jest na deklu/osłonie głowicy 4-6, wkręcony od góry silnika.
Dostęp w 911 trudny.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.06.2014, 10:25 

Dołączył: 10.06.2014
Posty: 1
Qbak napisał(a):
Jest na deklu/osłonie głowicy 4-6, wkręcony od góry silnika.
Dostęp w 911 trudny.

Może nie tyle trudny co może bardziej powiedziałbym, że utrudniony. Mi się go udało wyciągnąć i wymienić. Akurat przy okazji wymieniłem filtr olejowy oraz olej który kupiłem u dystrybutor shell promocje i teraz autko śmiga pięknie. Nie mam z nim żadnych problemów - super auto którego nie zamienię na nic innego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.05.2017, 12:39 

Dołączył: 21.04.2016
Posty: 442
Odświeżę temat - wiecie może jaki ma kod ten czujnik? Model 996 3.6 coupe rocznik 2002.

piterson napisał(a):
Miałem to samo.
Sprawdź w pierwszej kolejności wtyczkę - ja wymieniłem czujnik po czym okazało się, że na nowym było bez zmian.
Okazało się, że powodem była wtyczka (a dokładnie brak styku na jednym z pinów). 2 minuty pracy i po problemie.

Jak sprawdzić czy czujnik jest dobry? Po czym poznać czy wina będzie wtyczki?

U mnie od czasu do czasu niby traci się ciśnienie na wskaźniku- tak na chwilę - czasem na 5 sekund czasem na 30 sekund - ale potem zawsze wraca do normy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.05.2017, 22:16 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5187
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Numer to 99660620300, dostępny w zasadzie tylko oryginał (ok. 65euro).
Trzeba zdjąć wsuwki z czujnika i je wyczyścić, na czujniki piny także.
Jak nie pomoże to wymiana. Piterson miał tutaj problem, ale jednak wiele
z nich powili dokonuje ostatnich pomiarów.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 23.05.2017, 23:27 
GrzesiekD napisał(a):
Odświeżę temat - wiecie może jaki ma kod ten czujnik? Model 996 3.6 coupe rocznik 2002.

piterson napisał(a):
Miałem to samo.
Sprawdź w pierwszej kolejności wtyczkę - ja wymieniłem czujnik po czym okazało się, że na nowym było bez zmian.
Okazało się, że powodem była wtyczka (a dokładnie brak styku na jednym z pinów). 2 minuty pracy i po problemie.

Jak sprawdzić czy czujnik jest dobry? Po czym poznać czy wina będzie wtyczki?

U mnie od czasu do czasu niby traci się ciśnienie na wskaźniku- tak na chwilę - czasem na 5 sekund czasem na 30 sekund - ale potem zawsze wraca do normy.


Cos duzo tych usterek u Ciebie ?? Moze najwyzszy czas usunac wszystkie braki i usterki !!!


Góra
   
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.05.2017, 6:14 

Dołączył: 21.04.2016
Posty: 442
993 napisał(a):
Cos duzo tych usterek u Ciebie ?? Moze najwyzszy czas usunac wszystkie braki i usterki !!!

Dużo, czy ja wiem? Właściwie o wszystkich rzeczach wiedziałem od samego początku - Michał podał mi je przy przeglądzie przed zakupowym (poza cewkami - które są zaskoczeniem).

Na dzień dzisiejszy zostało mi już nie tak dużo i jestem w trakcie robienia ich. Zapocenie między silnikiem i skrzynią zostało wyczyszczone u Rafała w celu obserwacji czy jest to wyciek czy było to tylko zabrudzenie + ten czujnik + uchwyt poziomowanie ksenona (o którym zapomniałem powiedzieć u Rafała ostatnio - będę musiał to zrobić przy najbliższej okazji) ii to chyba już tyle z poważnych rzeczy (no jeszcze jeden tylny amor jest wylany - gaz na razie trzyma dobrze ale będę musiał wymienić komplet). Planuję sobie także wyregulować ręczny bo za wysoko chwyta...

Reszta rzeczy które miałem z listy Michała była teraz weryfikowana u Rafała i mechanik orzekł ze na dzień dzisiejszy nie ma sensu tego wymieniać - a są to ( TP guma stabilizatora, wzdłużny przedni lewy i prawy, górny tylny prawy wahacz, wahacz dolny lewy, tylny lewy sworzeń lekki luz)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum