Czy nie ma problemu z zamonotowaniem do 944 z produkcji po 1985 kierownicy od późniejszego modelu S2 albo najnowszej 911. Jeśli to możliwe ktoś widział jak to się komponuje?
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Ktos z doswiadczeniem (wiekowym) powiedzial ze od chwili wynalezienia Viagry "nie ma Rzeczy niemozliwych" A kierownica pasuje jak ulal. Ciachu jezdzi z moja od"KaregoI"
No tak i bardzo sobie ją chwalę!
ale 944, czy 944s2 nie ma różnicy - ja byłbym ostrożny, upewniłbym się co do wieloklinu, odległości odsadzenia itp. Może oczywiście wszusyko pasować jak ulał, ale nie musi
Mam na myśli te kierownice:
http://tiny.pl/krfw http://media.automotive.com/evox/stilll ... 2co/54.jpg albo ta od 993, albo 996, bo jak będę kupował, a to całkiem niedługo bo w tym miesiącu się na prawko zapisuję to kupię 944 i strsznie mnie razi jego kierownica, wybaczcie mi brak skladni polskich znakow, ale wczoraj i dzis zrobilem 80 zadan z matmy wypilem 3 tigery ibuprom(zostalem zmuszony praktycznie) i właśnie zaliczam zgon, nie oplacalo sie.
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Kierownica łączy się z drążkiem kierowniczym przez nabę! Więc nie problem w kierownicy tylko nabie...jeden koniec naby jest "uniwersalny" a drugi musi być odpowiedni do auta....poszukaj najpierw odpowiedniej naby!Generalnie do aut bez poduszki niepowinno być problemu w jej doborze...
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników