Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31.12.2017, 2:48 

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... yY8cZ.html
Wygląda na ciekawą sztukę. Podobno krajowy, ramki widzę z salonu w Poznaniu. Nie znam się za bardzo na 996, ale dla mnie wygląda faktycznie na oryginał, wersję europejską. Nie sprawdzam narazie, ale może komuś się spodoba (a jak nie i będzie jeszcze dostępny na początek sezonu, to kto wie :lol: ).

PS. nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia. Sztuczny efekt rozmycia tła jest powalający (zarówno jakością jak i ogólnym rezultatem) :lol:

PostNapisane: 31.12.2017, 16:39 
Członek Zarządu PCP

Nr klubowicza: 281
Panowie

Ja przymierzałem się bardzo poważnie do tego egzemplarza ale odpuściłem po dokładnym sprawdzeniu w wyspecjalizowanym warsztacie. Auto kupione w salonie w Poznaniu w najwyższej możliwej specyfikacji w tamtym czasie łącznie z indywidualnym kolorem wnętrza (piękna miętowa skóra), dwóch właścicieli od nowości: pierwszy 10 lat z pełną historią serwisową (po sprzedaży tego Porsche przesiadł się do Bentley’a Continentala GT), drugi i obecny 7 lat tylko z wymianą oleju we własnym zakresie... Auto super wyposażone, bezwypadkowe, z książką serwisową, pełen pakiet skórzany, konfiguracja kolorystyczna obłędna. Na dzień dzisiejszy niestety mocno zapuszczone. Warte uwagi ale cena zdecydowanie do negocjacji. Silnik pracuje równo i nie słychać żadnych niepokojących oznak.

Poniżej rzeczy do zrobienia by była igła (to była moja lista tematów po dokonaniu przeglądu auta):

WIZUALNE:
Polerka całego lakieru
Schodzący klar na elementach przy drzwiach
Malowanie drzwi
Malowanie zderzaka
Nowy dach, szyba tylna
Detailing wnętrza, renowacja skór
Moduł kierunkowskazów nie działa
Awaryjne nie działają
Kontrolka ABS, ESP się świeci