aby wyjąć zegary w 964 nie musisz rozbierać deski
każdy zegar z osobna wychodzi do wnętrza auta
jest tylko na gumowej uszczelce
ciągnij do siebie ewentualnie delikatnie wkrętakiem możesz sobie pomóc
Dziękuję
A tak na przyszłość......widać jakieś śrubki przy wylocie powietrza na przednią szybę i coś jest pod zaślepkami od góry.........tak jak by deskę można wyjąć........samą górę ??? prawda ?
A gdzie naprawić licznik kilometrów ? szybkościomierz działa a przejechane kilometry nie
Jacek 911, widze, ze jestes z Gdyni, gdzie mieszkalem miedzy 2008 a 2010 z moja 993 i mialem podobny problem. Poczytaj te dwa watki - opis jak sie "dobrac" do zegarow i namiar na miejsce gdzie z powodzeniem naprawialem (w Gdyni!!!)...
Deskę w 964/993 zdejmuje się w sposób następujący:
1. odkręcamy wkręty przy wylocie powietrza na przednią szybę - pilnie uważając, żeby żadna nie wpadła do kanału, który jest metalowy, wąski i jak tam wpadnie, to kaplica (może brzęczeć w kanale do końca naszych dni).
2. Zdejmujemy (delikatnie podważając płaskim wkrętakiem) 2 plastikowe zaślepki w miejscach, gdzie deska łączy się z tapicerką drzwi. Pod nimi jest po jednym wkręcie - wykręcamy.
3. Delikatnie podważamy 2 metalowe "języczki" przy środkowej kratce nawiewu. Są w górnej części obudowy kratki. Trzeba je podważyć - odgiąć płaskim wkrętakiem i jednocześnie ciągnąć górną część kratki do siebie. Wymaga cierpliwości.
4. Po wyjeciu kratki trzeba włożyć dłoń w otwór i wymacać nakrętkę na klucz 10 - którą odkręcamy.
5. Delikatnie ciągniemy deskę w stronę kierownicy i jak zeskoczy z gwintu po nakrętce - jest nasza.
Co do zegarów - teoretycznie po wyjęciu kratki nawiewu można łatwiej wypchnąć zegarek, a potem przez otwór po zegarku - prędkościomierz.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników