Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.02.2009, 23:40 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
W poszukiwaniu rozwiązań dla swojej "NIUNI" natknąłem się na coś takiego.


pierwsze rozwiązanie 476KM

http://www.imagineauto.com/997%20sc.htm


drugie rozwiązanie 510KM

http://www.tpcracing.us/products/superchargers

mysle ze 150KM za 10 USD to niezła propozycja


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2009, 13:47 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
no swietny pomysl, ale proponowalbym zebys odrazu wymienil auto na turbo jak Ci malo mocy, ten amerykanski tuning moze spowodowac ze nie bedziesz chcial juz nawet spojrzec na swoje auto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2009, 14:37 

Dołączył: 30.01.2009
Posty: 16
997tt/RS napisał(a):
no swietny pomysl, ale proponowalbym zebys odrazu wymienil auto na turbo jak Ci malo mocy, ten amerykanski tuning moze spowodowac ze nie bedziesz chcial juz nawet spojrzec na swoje auto.


A mógłbyś jakoś rozwinąć czemu nie? Inna jakość jazdy, mocno niedopracowany czy o co chodzi? Z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2009, 16:49 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
Po pierwsze to pomysł dla tych którzy już mają porsche ( wolnosące)

Po drugie koszt nieduzy jak na takie przyrosty mocy.

Po trzecie TURBO ma napęd 4x4 a mnie odsobiscie takie Porsche nie interesuje ( GT2 zadrogie)

Po czwarte wole charakterystyke silnika z kompresorem niz z turbo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 1:06 

Dołączył: 30.01.2009
Posty: 16
hehe,ale ja pytanie kierowałem do 997tt/RS ponieważ odradzał to rozwiązanie i chciałem wiedzieć czemu tak negatywnie to ocenia. Z ofertą która przybliżyłeś spotkałem się już wielokrotnie i też myślałem czy kiedyś jak już zwykłe 996 mi się znudzi to nie sprawić sobie czegoś takiego, tylko pytanie o odpowadzanie ciepła z tego ustrojstwa, trwałość silnika, nowy układ hamulcowy i przeniesienie napędu... jest wiele "ale" które mi przychodzą do głowy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 1:45 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
gdyby na 1000KM to tak ale na 500KM? - nie warto :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 2:02 

Dołączył: 30.01.2009
Posty: 16
ale kokretne argumenty prosze :) Czemu nie warto?? Mnie dodatkowo dobil dzwiek - http://www.youtube.com/watch?v=VQhxW4B0EDU . Dla mnie to argument nie do przeskoczenia, zwariowałbym słysząc coś takiego ;/ Jak jakaś RX-8


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 4:03 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
no to ja dodam coś od siebie :wink:

przerabiałem już ten temat gdy miałem carrere 4s - chciałem do niej założyć kompresor , mailowałem z tą firmą z usa , rozmawiałem z ludzmi z różnych forów i doszedłem do wniosku , ze to za przeproszeniem "rzeżba w gównie" :P sprzedałem wolnossaka i kupiłem turbo :twisted:

nawet nie wiesz ile problemów sprowadzasz sobię na głowę chcąc zamontować to wszystko - technicznie jest to oczywiście wykonalne , ale na dłuższą metę jeżeli chodzi o trwałość, awaryjność, dostrojenie, problemy jest to całkowicie bezsensowne ...




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 12:17 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
banzajek napisał(a):
ale kokretne argumenty prosze :) Czemu nie warto?? Mnie dodatkowo dobil dzwiek - http://www.youtube.com/watch?v=VQhxW4B0EDU . Dla mnie to argument nie do przeskoczenia, zwariowałbym słysząc coś takiego ;/ Jak jakaś RX-8
Bardzo wymownym elementem filmu jest ujecie pierwsze z HAKIEM wkreconym z przodu- mysle,ze taka konfiguracja jest dosc czesta przy tego typu przebudowie a co do dzwieku to kojarzy sie mi z T-34 co mowi "zaraz cos sie rozleci" :D




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 12:25 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
w komplecie do kompresora powinni dodawać zatyczki do uszu i lawete :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 13:58 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
Przyznam szczerze pokusił bym się o cos takiego tylko w sytuacji gdy którys z moich znajomych miał by to juz zamontowane i działało by to bez zazutu.

Z pewnością niezaryzykował bym testowania na swoim aucie.

Sa firmy w europie o duzej renomie (RUF) montujace podobne rzeczy lecz cena jest przesadzona 100tys/EURO. :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 15:51 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
David napisał(a):
Przyznam szczerze pokusił bym się o cos takiego tylko w sytuacji gdy którys z moich znajomych miał by to juz zamontowane i działało by to bez zazutu.

Z pewnością niezaryzykował bym testowania na swoim aucie.

Sa firmy w europie o duzej renomie (RUF) montujace podobne rzeczy lecz cena jest przesadzona 100tys/EURO. :D


ciekawe tez skad ta przesada sie bierze? 100tys euro a 15tys dolarow?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 15:54 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
banzajek napisał(a):
hehe,ale ja pytanie kierowałem do 997tt/RS ponieważ odradzał to rozwiązanie i chciałem wiedzieć czemu tak negatywnie to ocenia. Z ofertą która przybliżyłeś spotkałem się już wielokrotnie i też myślałem czy kiedyś jak już zwykłe 996 mi się znudzi to nie sprawić sobie czegoś takiego, tylko pytanie o odpowadzanie ciepła z tego ustrojstwa, trwałość silnika, nowy układ hamulcowy i przeniesienie napędu... jest wiele "ale" które mi przychodzą do głowy.


generalnie nie wolno wierzyc w nic co przygotowali amerykanscy tunerzy, oni maja zupelnie inne podejscie jak mowia ze jest bolt on albo direct replacement to i tak nie jest.
tak jak napisal mb rzezba w gow.....szkoda na to czasu.
tymbardziej ze jak zwykle nikt ci w polsce nie pomoze jak zaczna sie powazne jaja z autem. A w aso to cie na ksiezyc skeruja jak poprosisz ich o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 15:55 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
David napisał(a):
Po pierwsze to pomysł dla tych którzy już mają porsche ( wolnosące)

Po drugie koszt nieduzy jak na takie przyrosty mocy.

Po trzecie TURBO ma napęd 4x4 a mnie odsobiscie takie Porsche nie interesuje ( GT2 zadrogie)

Po czwarte wole charakterystyke silnika z kompresorem niz z turbo


to mozesz sobie naped rozpiac albo mozesz kupic 996 gt2 jak 997 gt2 jest za drogie i tez bedziesz mial fajne auto i kijem od szczotki mozna go dlubnac.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 16:13 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
zostane przy mod. 997
Lecz wiadomo zawsze chciało by sie wiecej ( cos ulepszyć , coś poprawić )

I myśle ze nawet w Porsche mozna coś mądrego wykąbinować.

Ta opcja z kompresorem to może faktycznie już PRZESADA ale są rzeczy które mozna poprawić. (korzystając z markowych produktów)


Czy się myle ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 18:05 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
David napisał(a):
zostane przy mod. 997
Lecz wiadomo zawsze chciało by sie wiecej ( cos ulepszyć , coś poprawić )

I myśle ze nawet w Porsche mozna coś mądrego wykąbinować.

Ta opcja z kompresorem to może faktycznie już PRZESADA ale są rzeczy które mozna poprawić. (korzystając z markowych produktów)


Czy się myle ?


mylisz sie, no chyba ze chcesz wydac 20t euro ale nie wiem czy wspolczynnik cash/gain cie zadowoli.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 18:06 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
jak by co to wendland ma przyzwoity program do wolno ssakow, mam nawet w biurze ich pelna oferte, napisze ci ile zaplacisz za pare koni, nawet glowice mozesz zrobice :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 18:09 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
a czy ktoś się orientuje ile kosztuje ECU do 997 żeby np. nie nie zmieniać worginalnym tylko kopać w innym?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 18:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
Marion napisał(a):
a czy ktoś się orientuje ile kosztuje ECU do 997 żeby np. nie nie zmieniać worginalnym tylko kopać w innym?


Mariusz z tego co pamietam sterownik do silnika 997 jes bardzo tani. Do turbo 997 to koszt okolo 1500 PLN. W porownaniu do 996. okolo 4 tys.
Kup sobie sterownik i wgraj w niego progaram jaki chcesz. Wymiana sterownika to np w 996, wypiecie 4 kabelkow na szybkozlaczach. Nic trudnego.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2009, 18:45 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
dzieki, poszukam w takim razie czegoś


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum