porscheee napisał(a):
yoko a052 zaraz po trofo to najszybszy semislick jeśli chodzi o suche a na mokrym najlepszy , minus to taki ze znikają w oczach . Pamiętaj tez ze ich wymiarowka jest trochę inna i np 295 jest szerszy niż 315 w innych markach itd. jest wyjątkowo szeroka , 235 było szersze niż 245 michelina ...
Planuję kupić 225/50/16 i 245/45/16. Kupuję z myślą o przyszłorocznej lidze transaxli. Czy w ruchu drogowym ta opona jest w jakimś aspekcie męcząca hałas/klei się do niej cały syf z drogi. szybko odgniata się i przestaje być okrągła itp.? Obecny komplet opon będę sprzedawać, nie mam gdzie tego trzymać i czasu na zmienianie, stąd pytam się czy do jazdy po drogach te Yokohamy się też nadają.
daviddasmet napisał(a):
W tym roku kupiłem do macana turbo 4 sztuki continental sport contact 3. Wszystkie opony zaczęły pękać i się rozchodzić. Po przebiegu 3tyś km. Później zrobię zdjęcia.
Akurat Conti nie ma nic do zaoferowanie w rozmiarze w któyrm szukam poza pierwszymi Sport Contact z lat 90-tych(konkurent tych PZero Rosso), a to jednak nie jest rodzaj opony której szukam, ale jestem ciekawy, bardzo proszę o zdjęcia. Ogólnie w tym rozmiarze co napisałem są opony Vintage co słabo kleją, albo ewentualnie Trofeo R i A052, nie ma nic po środku, więc kieruję się w strone A052.