Przy ostrzejszym pokonywaniu łuków np rond (żaden drift 🤭) słyszę terkotanie/ grzechotanie chyba z tylu. Nie chodzi o PSM - PSM wydaje wydaje delikatniejsze dźwięki i jest zdecydowanie cichszy, poza tym czuć jego reakcje, no i oczywiście kontrolka na desce...
Tu odgłosy występują z wyłączonym PSM zarówno przy ostrzejszym skręcie w lewo bądź w prawo, jazda na granicy przyczepności. Stukanie /grzechotanie jest dość głośne.
Na co stawiacie? Dyfer? Przeguby? Czy może jeszcze coś innego? Po wyjściu na prosta, bądź po zdjęciu nogi z gazu cichnie.
Wolałbym żeby chłopaki z PP potwierdzili przeguby, chyba tańsza opcja niż dyfer. 😁😂😂 Problem jest słyszalny tylko przy ostrzejszej jeździe w łuku. Normalnie jest cisza 🙂
Może kogoś tez będą niepokoiły dziwne stuki i zgrzyty spod podłogi. Okazało się, ze nie dochodziły ani z dyfra, ani z przegubów. Zużyta była poduszka silnika. Silnik na starej poduszce lekko przesuwał się w ostrych zakrętach i wał ocierał o podłogę czy obudowę. Nic poważnego chyba, ale grzechotanie dość głośne i niepokojące. Szybka i trafna diagnoza i naprawa w PorschePana.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników