Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2008, 16:41 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
:shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2008, 17:53 

Dołączył: 10.02.2008
Posty: 191
Zrob testy, jestem bardzo ciekawy wynikow biorac pod uwage moj sceptycyzm do takich wynalazkow.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.09.2008, 18:32 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
czyli od sezonu 2009 trzeba w PCP wprowadzić klasę magnetic, bo jak będa wzrosty mocy o 20% to ho ho :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2008, 10:00 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
:roll: Naprawde w to wierzysz?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2008, 10:03 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
[admin: usunięto] napisał(a):
Ja tez podchodze do tematu z duza doza optymizmu ale zobaczymy...mam sprawdzony samochod na Gtech Pro czyli jego osiagi do setki i jesli sie poprawia o 2-3 setne sekundy to bedzie super.


2-3 setne to 0,02-0,03 sekundy. Mysle, ze to znacznie mniej niz blad poszczegolnych pomiarow 8)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2008, 12:13 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2008, 15:15 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Normalnie niepiszę nic jak widzę Maxor lub elektryczne Turbo ale jednak tym razem poczytałem sobie pozytywne opinie :shock: tych co zamontowali , ( tylko 2 opienie ale mam dość) ,jedna w Golfie 3,2 LPg( co już uronga logice wogóle) jak to kosmicznie wzrosła moc a drugą w Subaru 218 PS gdzie gośc zamiast wydać na wydech i chip 5000 zł kupił maxora za 100 zł i ma teraz niesamowitego kopa i w dodatku mu auto pali o 10 % mniej...


Otóz moc/moment w silniku spalinowym zależy od ; obroty x pojemnośc silnika x napełnienie silnika. Mognetyzator nie wpływa na żaden z tych parametrów ,wobec czego w sprawnym silniku niema prawa zwiększyć mocy .Tym bardziej w sprawnym silniku ( jaki założył konstruktor) nie ma prawa zwiększyć mocy i na dodatek obniżyć zużycie paliwa!!
Proszę o odpowiedż na 3 proste pytania ,lub zapytać samego siebie;

1.Dlaczego żaden producent aut na świecie niestosuje tego prostego i śmiesznie taniego wynalazku! Włącznie z Chinami i Indiami ,które za nic mają patenty i kopiują całe auta!
2.Dlaczego taka firma jak Porsche aby zwiększyć moc o 8% ( pakiet dla 996/997) modyfikuje,klektory dolotowe,wylotowe ,troszkę głowice,nowe wałki i nową elektronikę.Prościej byłoby przecież wstawić magnes??!!
Na dodatek auto pali więcej..wyższa moc = więcej paliwa- dośc logiczne!
3.Gdzie są opracowania naukowe i wyniki z hamowni stanowiskowych?
Te podane z MAHA 2003 rok to :lol: :lol: :lol: :lol: :piwo: ale się uśmiałem ,ciekawe czy Daniel(właściciel hamowni w krk gdzie były te "niby" próby) wogóle wie ?




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2008, 15:31 

Dołączył: 11.05.2007
Posty: 550
A mnie najbardziej dziwi, że ludzie wydaja taka kasę za 2 (4) magnesy neodymowe, które trzeba tylko odpowiednio spolaryzować, a i tak nikt nie podaje konkretnych liczb co do skutechności.

Zapewne odczucia subiektywne i tez mnie zastanawia dlaczego seryjnie producenci tego nie zakładają skoro niby działa...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2008, 15:41 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2008, 15:44 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
mimo sceptycyzmu to bardzo dobrze ze ludzie biora take wynalazki aby przetestowac...wowczas mozna poznac prawdziwe opinie a nie wyselekcjonowane na stronie producenta...czekam na info od [admin: usunięto] jakie sa odczucia a jakie prawdziwe zmierzone zmiany...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2008, 16:18 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
czyli efekt Placebo sprzedawany ala telemango :lol:

a ja się zastanawiam nad kupnem auta z PDK i większą mocą a tu wystarczy prosty magnesik :o :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2008, 16:19 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
W silnikach od połwy lat 90tych są czujniki spalania stukowego i autoadaptacja. W Twoim 993 też tak jest. Nie chcę się wdawać w szczegóły, ale uwierz mi, jak wlejesz 100 okt i pojeździsz trochę to sterownik silnika to wykryje i się do tego zaadoptuje sam.

Co do magnetyzera, to najlepiej zrobisz, jak go sobie postawisz gdzieś jako eksponat. Słyszałem, że fajnie wyglądają na komodzie lub gdzieś na półce. Znam człowieka, co postawił na telewizorze, ale nie polecam, bo jesli starego typu, to może się siatka w kineskopie namagnesować i przekłamywać kolory. Można też postawić np: gdzieś przy wejściu do mieszkania, wtedy goście zadają pytanie "A co to ?", i od razu się zaczyna konwersacja, itp.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2008, 17:01 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.09.2008, 19:54 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
W Twoim Motronicu w każdym zestawie (są ich 3) znajdują sie mapy paliwa i zapłonu dla: biegu jałowego, częściowego obciążenia i pełnego gazu. Mapy zapłonu są potrojone w każdym trybie, to daje łącznie 3 mapy paliwa i 9 map zapłonu na każdy zestaw. Adaptacja polega na wyborze jednej z trzech map zapłonu najlepiej dostosowanej do warunków pracy silnika. W modelach od 993, 968 w górę adaptacja jest automatyczna. We wcześniejszych (930, 924S,944) trzeba ją robić przy pomocy specjalnego urządzenia (944S,S2) lub adaptacji liczby oktanowej nie ma wcale (930,944 8v, 924).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 18.09.2008, 15:11 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.09.2008, 23:51 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
No i widzisz..Porsche to bystre autko-samo sie obronilo :D :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum