Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Dzien dobry
PostNapisane: 1.01.2015, 23:09 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Witam wszystkich. Wpadlem tutaj, poniewaz rozwazam zakup Porsche. Wiele lat jezdzilem S2000, szukam teraz innego auta do zabawy. Chcialbym cos niezbyt ciezkiego i zastanawiam sie nad Boxsterem lub Caymanem. Pewnie w odpowiednich watkach zadam wkrotce kilka pytan.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.01.2015, 0:47 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Witamy na forum :D

Chętnie posłucham na temat różnicy w prowadzeniu Boxstera lub Caymana
w porównaniu do S2000 jak już ją poznasz :) Czego życzę :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.01.2015, 16:53 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Qbak napisał(a):
Witamy na forum :D

Chętnie posłucham na temat różnicy w prowadzeniu Boxstera lub Caymana
w porównaniu do S2000 jak już ją poznasz :) Czego życzę :)


To troche potrwa, w honde "wjezdzalem sie" ze 3 lata :) Genialny samochod, bardzo precyzyjny. Ja mialem pozny model z troche inaczej ustawionym zawieszeniem i prowadzenie bylo wrecz ksiazkowe. Ale trzeba bylo byc czujnym bo jak tyl uciekal to bardzo gwaltownie, zwlaszcza na federalach. Bardzo tez lubilem to ze im bardziej auto cisnalem, tym wiecej frajdy dawalo :)

Do tego ska nie byla przesadnie twarda i miala bardzo duza sztywnosc nadwozia. Pamietam, ze po przesiadce z mx5 bylem bardzo zdziwiony ze cabrio moze byc tak sztywne.

Ciekawe, ze wszyscy piszac o tym aucie wymieniaja w pierwszej kolejnosci silnik. Ja tam specjalnie nad nim nie pieje - malo momentu, troche zero-jedynkowy. Zdarzalo mi sie byc objechany przez slabsze auta ale z turbo. Imho cala reszta hondy byla bardziej specjalna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2015, 11:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 30.03.2012
Posty: 2283
Lokalizacja: Warszawa-Sękocin
Nr klubowicza: 330
S2000 kojarzy mi się z moim pierwszym Poznaniem. W lipcu 2012 mieli spotkanie klubowe i pojeżdżawkę na TP. Fajne autka :thumbup:




_________________

PORSCHOHOLIK 997 TURBO MACADAMIA
oponygumis@wp.pl
tel.+48-602-620-510
Tomek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2015, 18:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
tunix napisał(a):
To troche potrwa, w honde "wjezdzalem sie" ze 3 lata :) Genialny samochod, bardzo precyzyjny. Ja mialem pozny model z troche inaczej ustawionym zawieszeniem i prowadzenie bylo wrecz ksiazkowe. Ale trzeba bylo byc czujnym bo jak tyl uciekal to bardzo gwaltownie, zwlaszcza na federalach. Bardzo tez lubilem to ze im bardziej auto cisnalem, tym wiecej frajdy dawalo :)

Do tego ska nie byla przesadnie twarda i miala bardzo duza sztywnosc nadwozia. Pamietam, ze po przesiadce z mx5 bylem bardzo zdziwiony ze cabrio moze byc tak sztywne.

Ciekawe, ze wszyscy piszac o tym aucie wymieniaja w pierwszej kolejnosci silnik. Ja tam specjalnie nad nim nie pieje - malo momentu, troche zero-jedynkowy. Zdarzalo mi sie byc objechany przez slabsze auta ale z turbo. Imho cala reszta hondy byla bardziej specjalna.


Witaj!

Ja baaardzo intensywnie myślałem nad S2k (tym bardziej, że Honda miała zawsze 2 miejsce po Porsche) ale ostatecznie rozsądek zwyciężył i przerobiłem już dwie generacje Mx-5. Jeździłeś swoją S2000 codziennie czy to było auto weekendowe (u mnie cabrio robi za dooopowóz). Z obu Mx-5 (NBfl, NC) byłem i jestem bardzo zadowolony, w dodatku poza dużą skłonnością do korozji świetnie spisują się także w zimie. Niestety era roadsterów dla mnie się kończy, bo niestety coraz częściej potrzebuję 4 miejsc i zaczyna to być problematyczne.

Bardzo jestem ciekawy jakie będziesz miał wrażenia po przesiadce z S2k do Boxstera. Tylko koniecznie szukaj S, żebyś nie był rozczarowany osiągami! 986 czy 987?




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2015, 12:09 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Kiedys jezdzilem codziennie, mimo ze mialem inne auta. Nawet do lokalnego radia ktos zadzwonil z info ze widzial wariata w zoltej hondzie jadacego bez dachu gdy snieg padal :)

Dzisiaj potrzebuje auto glownie do zabawy i doskonalenia umiejetnosci. Na codzien mam inne, 4 miejscowe. Troche boje sie jak Boxster zniesie takie traktowanie. Honda dostawala mocno i regularnie i nigdy nie marudzila. I druga rzecz, ktorej troche sie boje to fotele. Wydaly mi sie mniej profilowane niz w sce a juz w tamtym aucie myslalem o prawdziwych kublach.

No nic, szukam - jak cos znajde to sie porzadnie przejade i moze kupie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum