Tak, przedlift. P1531 oznacza błąd variocamu i zastanawiam się czy spowodowany jest wadliwym napinaczem, czy zużytym łańcuchem razem ze ślizgami. Cewka sama w sobie żyje i po podaniu zasilania słychać charakterystyczny "klik". Tak, czy siak trzeba zrzucić pokrywę. Pytanie do kogoś kto to robił: da radę wymienić cewkę w samochodzie, czy trzeba wyciągać silnik?
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Sprawdź przestawienie rozrządu na włączonym silniku w parametrach pracy silnika. Ja obstawiam że to raczej wytarte ślizgi. Jak silnik ma przebieg w okolicach 120k km lub więcej i nigdy nie było nic robione, to nawet trzeba zajrzeć, bo ślizgi choć trwałe to wieczne nie są.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników