|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
harryon
|
Napisane: 15.10.2024, 21:38 |
|
Dołączył: 11.09.2007 Posty: 28
|
Cześć Mam pytanie czy to normalne zjawisko, że przy wyjeżdżaniu tyłem z podjazdu i maksymalnym skręceniu kół opony jakby się przesuwały nie turlały po asfalcie. Nie jestem pewien czy to czytelnie opisałem:-)
pozdrawiam harryON
|
|
Góra |
|
Filar
|
Napisane: 16.10.2024, 12:56 |
|
Dołączył: 5.03.2016 Posty: 30
|
Cześć Raczej jest to normalna sprawa. Zależy to od tego jak zostało zaprojektowane zawieszenie. Możesz poczytać więcej na ten temat wyszukując frazę „kąt ackermana”.
|
|
Góra |
|
apsza
|
Napisane: 16.10.2024, 16:00 |
|
Dołączył: 25.10.2019 Posty: 86
|
Ja też tak mam, ale nie zawsze, raczej na śliskim. W Syrenie było (1976) i jest teraz w MacanieS (2020).
|
|
Góra |
|
arti_dg
|
Napisane: 16.10.2024, 17:31 |
|
Dołączył: 13.09.2014 Posty: 90
|
W C63 AMG W204 auto wręcz przestawiało na boku przy maksymalnym skręcie, opona przeskakiwała. Wynika to też z niskiego profilu ogumienia.
|
|
Góra |
|
harryon
|
Napisane: 17.10.2024, 7:28 |
|
Dołączył: 11.09.2007 Posty: 28
|
Ok. Dziękuję za info. Profil opony niski bo to koła 20.
Pozdrawiam harryon
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|