Autor |
Wiadomość |
Daro
|
Napisane: 19.03.2018, 0:00 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Jak widać było po pewnym angielskim programie lift na młodszy model jest bardzo popularny i jest pewnym kompromisem, odmłodzili wizualnie o parę lat G klasę jak i Range Rovera i się sprzedały. To forum jest mocno ortodoksyjne i takie pomysły tu są często nieprzychylne , w pełni się z tym zgadzam w przypadku kultowej 911, lecz już w pozostałych modelach jest to mniej dla mnie bolesne .
_________________
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 19.03.2018, 1:11 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
+1
Większość osób patrzy przez pryzmat 911. A Cayenne ma się do 911 jak pięść do nosa.
Nigdy nie będzie klasykiem i jego wartość będzie spadać, aż osiągnie cenę złomu i tam też skończy. Już obecnie możesz kupić Cayenne 1-generacji za ... mniej niż 20kzł. To są najtańsze Porsche na otomoto!
Jak będziesz sprzedawał dajmy na to 10 letniego Cayenne to najważniejszą rzeczą będzie stan ogólny auta - czy jest zadbany, serwisowany, jaki ma przebieg, czy nie jest powypadkowy itd. - a nie czy ma zrobiony FL czy też nie. I z całą pewnością, zrobiony FL nie wpłynie na obniżenie jego wartości.
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 19.03.2018, 12:32 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 760
|
Na szczęście dla Ciebie jest spore grono tych, dla których lift będzie wartością dodaną i nie tylko nie utrudni późniejszej odsprzedaży a wręcz ją przyspieszy. I dotyczy to także modelu 911-wbrew temu co się wszystkim wypowiadającym się w temacie purystom wydaje-nie ma aż tak wielu przeciwników takich zmian jak mogłoby się wydawać.
|
|
Góra |
|
CAYENKA
|
Napisane: 19.03.2018, 13:11 |
|
Dołączył: 27.01.2015 Posty: 83
|
Elberoth napisał(a): +1
Większość osób patrzy przez pryzmat 911. A Cayenne ma się do 911 jak pięść do nosa.
Nigdy nie będzie klasykiem i jego wartość będzie spadać, aż osiągnie cenę złomu i tam też skończy. Już obecnie możesz kupić Cayenne 1-generacji za ... mniej niż 20kzł. To są najtańsze Porsche na otomoto!
Jak będziesz sprzedawał dajmy na to 10 letniego Cayenne to najważniejszą rzeczą będzie stan ogólny auta - czy jest zadbany, serwisowany, jaki ma przebieg, czy nie jest powypadkowy itd. - a nie czy ma zrobiony FL czy też nie. I z całą pewnością, zrobiony FL nie wpłynie na obniżenie jego wartości. Z jednym się zgodzę ze cayenny za poniżej 20tpln to jeżdżące wraki. Niemniej przestrzegałbym przed stwierdzenie. Ze cayenne to nie Porsche. Tak można odczytać twoja mizerna wypowiedz. Jest to forum Porsche i ludzie tu maja różne samochody w tym cayenny.... Sadze ze przebija przez ciebie zazdrość i zawiść. Bo nawet nie masz cayenna za 20tpln żeby chociażby sobie na niego popatrzyć ... Proszę o czytanie ze zrozumieniem i nie rozpętywanie kolejnej awantury, bo zaraz temat poleci do kosza lub co niektóre wypowiedzi.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 19.03.2018, 13:13 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
CAYENKA napisał(a): Z jednym się zgodzę ze cayenny za poniżej 20tpln to jeżdżące wraki. Niemniej przestrzegałbym przed stwierdzenie. Ze cayenne to nie Porsche. Tak można odczytać twoja mizerna wypowiedz. Jest to forum Porsche i ludzie tu maja różne samochody w tym cayenny....
Sadze ze przebija przez ciebie zazdrość i zawiść. Bo nawet nie masz cayenna za 20tpln żeby chociażby sobie na niego popatrzyć ... To niby czego lifting właśnie robię ? Auta sąsiada ?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 19.03.2018, 13:15 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
CAYENKA napisał(a): Z jednym się zgodzę ze cayenny za poniżej 20tpln to jeżdżące wraki. Niemniej przestrzegałbym przed stwierdzenie. Ze cayenne to nie Porsche. Tak można odczytać twoja mizerna wypowiedz. Jest to forum Porsche i ludzie tu maja różne samochody w tym cayenny....
Sadze ze przebija przez ciebie zazdrość i zawiść. Bo nawet nie masz cayenna za 20tpln żeby chociażby sobie na niego popatrzyć ... Z ostatnim trafiłeś jak kulą w płot. Elberoth planuje przeprowadzić lifting na 958.2 w posiadanym przez siebie 958.1
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 20.03.2018, 3:02 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Jutro robimy zaczynamy, więc na pożegnalne zdjęcie tyłu ... Tak się zastanawiam, czy korzystając z faktu że auto będzie składane u lakiernika, nie poprosić aby pomalowali mi grille pod kierunkami na czarno. Zamiast: zrobić takie: Te białe paski jakoś tak postarzają przód auta.
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 20.03.2018, 8:52 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Możesz je okleić folia, zawsze efekt odwracalny. To są nakładki które wkłada się od zewnątrz zderzaka - na klipsy.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 20.03.2018, 9:18 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Od ZEWNĄTRZ - czyli nie trzeba demontować zderzaka ?
|
|
Góra |
|
evan
|
Napisane: 20.03.2018, 10:10 |
|
Dołączył: 25.09.2014 Posty: 498
|
Elberoth napisał(a): Od ZEWNĄTRZ - czyli nie trzeba demontować zderzaka ? Spokojnie Ci to okleją bez zdejmowania zderzaka A jak się nie spodoba to zawsze można w 3 minuty odkleić Co do liftów..... też kiedyś taki robiłem w BMW E38 , wiązało się to ze zmianą błotników, lamp, dołożenia nakładek na progi i kilka innych pierdół. Zmieniałem też deskę w środku na inną . Kwestia gustu Ze sprzedażą nie było problemów. Gdyby wszyscy jeździli autami w takim stanie jak wyjechały z salonu to byłoby nudno
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 20.03.2018, 10:45 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Okropnie wyglądają obecnie ja bym to na czarno zrobił już dawno.
_________________
|
|
Góra |
|
evan
|
Napisane: 20.03.2018, 10:59 |
|
Dołączył: 25.09.2014 Posty: 498
|
Jak będziesz oklejać to oklej też te środkowe , które już są czarne. Będzie taki sam odcień i struktura
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 20.03.2018, 11:09 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Daro. napisał(a): Okropnie wyglądają obecnie ja bym to na czarno zrobił już dawno. Wyglądają faktycznie okropnie. Do tej pory autem jeździła moja mama, ale odkąd 'przejąłem' samochód i jeździ nim moja żona, to postanowiłem się za niego zabrać. Gdzie w W-wie można to okleić ? Może faktycznie lepiej to machnąć folią matową - będzie bardziej przypominała te poprzeczki w środkowym grillu.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 3.04.2018, 13:16 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Update: Niestety manewr z założeniem części do bez malowania nie wypalił - okazuje się, że Cayenne 2011-2014 oraz 2015-2017 mają inny kod (ocień) białego Pisze jako wskazówkę dla potomnych - czasami jak widać nie warto szukać części w kolorze (chyba że akurat dany kolor był dostępny zarówno w 958.1 jak i 958.2). W lakierni przygotowali mi już klapę do malowania - zdjeliśmy cały lakier, aby po zagruntowaniu i pomalowaniu zachować zbliżoną do firmowej grubość lakieru na elemencie.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 3.04.2018, 13:17 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
evan napisał(a): Jak będziesz oklejać to oklej też te środkowe , które już są czarne. Będzie taki sam odcień i struktura tak zrobię, dzięki za wskazówkę
|
|
Góra |
|
IwoBru
|
Napisane: 3.04.2018, 21:20 |
|
Dołączył: 21.01.2017 Posty: 25
|
Elberoth napisał(a): evan napisał(a): Jak będziesz oklejać to oklej też te środkowe , które już są czarne. Będzie taki sam odcień i struktura tak zrobię, dzięki za wskazówkę Zaprezentuj efekt proszę.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 6.04.2018, 1:40 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Update: Udało mi się dziś zamontować i uruchomić zewnętrzne lampy (trzeba było zamienić miejscami piny we wtyczkach). Samochód wygląda trochę jak Frankenstein, bo ma połowę świateł starych a połowę po FL. No i te dziury Nowe światła są niższe, ale za to głębsze. Na powyższym zdjęciu widać że nowa lampa wystaje prawie 2cm ponad starą. Oprócz repinu na wtyczkach (zrobione u chłopaków z VNS Media w Józefowie) trzeba było także dorobić przedłużki mocowań, ponieważ nowe lampy nie sięgają do starego dolnego mocowania. Niektórzy widziałem montowali z pominięciem dolnego mocowania (lampa trzyma się na jednym kołku ustalającym i 2 śrubach), ale ja postanowiłem to zrobić porządnie. Znajomy mający agencję reklamową wyciął mi laserem odpowiednie mocowania z polikarbonatu. Jeszcze tylko czekam na nakrętki oraz podkładki z inoxu (nie chcę, aby z czasem zardzewiały), i będzie gotowe. Całość trzeba przykryć nową nakładką, bo stara jest za długa: Dla zainteresowanych podaję numery części: Nakładka na światła zewnętrzne L & R 958.631.261.00 958.631.262.00 Nakładka na światła w klapę L & R 958.631.265.00 958.631.266.00 W poniedziałek oddaję auto do blacharza na wymianę klapy i zderzaka.
|
|
Góra |
|
jimmy
|
Napisane: 6.04.2018, 6:47 |
|
Dołączył: 13.08.2007 Posty: 520 Lokalizacja: Radom
Nr klubowicza: 151
|
Wygląda obiecująco... aż czekam na efekt końcowy. Pochwal się zaraz po odbiorze.
Jakub
_________________
pozdrawiam, Jakub
IN: MACAN S, 996 C4S out: Porsche 944 2,5
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 16.04.2018, 12:26 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Update: Przyszły ostatnie brakujące części z Porsche: nowe logo P O R S C H E na klapę, dwa brakujące ślizgi oraz dwie blendy na tylne światła od strony klapy. Zderzak oraz klapa już pomalowane, i założone: Zderzak na razie tylko przyłożony na szybko (stąd też trochę odstaje) - trzeba uzupełnić ślizgi. Dzisiaj wkleimy jeszcze szybę i jutro albo pojutrze będę jechał do chłopaków z Naviserwice do Józefowa na dokończenie przekładania kostek. Poza tym, że z jakiegoś powodu przestało nam działać otwieranie elektryczne tylnej klapy (po naciśnięciu przycisku słychać tylko "biip"), to wszystko idzie bez większych niespodzianek. Mam nadzieję, że problem z klapą to tylko kwesta ponownego programowania, bo przełożyliśmy całą wiązkę ze starej klapy, więc teoretycznie wszystko powinno działać (nie licząc nowych siłowników, które wzięliśmy z nowej klapy - na tych oryginalnych, mimo zaledwie 100k przebiegu, były już bardzo wyraźne ślady korozji. Jakość Porsche )
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 17.04.2018, 12:40 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Okazuje się, że klapę wystarczyło tylko podnieść i opuścić ręcznie kilka razy, i wszystko samo zaczęło działać. Widocznie sterownik musiał się nauczyć skrajnych położeń.
We czwartek kończymy z elektryką - zostało nam podłączenie świateł w klapie (zmiana kostek) oraz przeciwmgłowych.
Przy okazji zdemontowałem te białe listewki z przedniego zderzaka i okleiłem na czarny mat w GhostCar.pl - dzięki za sugestię!
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|